|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
||||
|
Пәні: |
|
|
||||
|
Бөлім: |
|
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
||||
|
Күні: |
|
|
||||
|
Сынып: |
Қатысқандардың саны |
Қатыспағандардың саны: |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Буын/Алматы |
|
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.3.1.ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя білу; 1.1.1.1мәтін, сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя біледі. Мәтін, сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсінеді. |
|
||||
|
Құндылықтар |
Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: Тәртіп-тәрбие бастауы. |
|
||||
|
Сабақтың барысы |
|
|||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
Сабақ тың басы 3 минут Өткен сабақты пысықтау 5 минут 2 мин Сабақтың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8мин Рефлексия 5 минут |
Амандасады; Сабаққа дайындығын тексереді; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алу; Алақанды ашайық Күннің нұрын салайық Мейірімділік шоғын алайық Жүрекке жылу сыйлайық Жылыған жылу шуақты Қонақтарға шашайық Ең алдымен сабағымызды бастамас бұрын өткен сабақты еске түсірейік. Қандай ақпаратты білгендеріңді тексеру үшін сендерге тапсырмалар алып келдім: «Сиқырлы қалам» әдісі арқылы үй жұмысын пысықтаймыз Жарайсыңдар, балалар! «Learning.apps» платформасы платформасы арқылы берілген сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбымен,мақсатымен танысады Сабақтың тақырыбы: Буын Сабақтың мақсаты: Ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя біледі. Мәтін, сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсінеді. Жаңа сабаққа кіріспе: ҰЖ. Мәтінмен жұмыс 1-жаттығу Оқы, мәтін бөліктерін орнына қой
«Попс формуласы» әдісі Менің ойымша............ Себебі........................... 2-жаттығу Жұппен жұмыс «Мнмотехника» әдісі арқылы өлеңді оқып, жатқа айт Апорт
деген Таттың ба
сен Апорт деген
тәтті Ол өседі бақтарда СЕРГІТУ СӘТІ ҰЖ. «Астаудағы алмалар» әдісі 3-жаттығу Берілген буындардан 5-6 сөз құрап жазу Сабақты қорытуға арналған «Әжемнің әңгімесі» ойыны арқылы сұрақтарға жауап береді Жарайсыңдар, балалар! Кері байланыс: «Білім шыңы» арқылы Үйге: 34-бет өлеңді жаттау |
Амандасады Өткен сабақтағы білетін білімдерін пысықтайды Сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың мақсатымен танысады Берілген өлеңді оқиды. Мәтінді іштей оқиды Мұғалімді тыңдайды Түсінгенін айтады Жұппен өлеңді оқып айтады Сергіту сәтін жасайды Буындардан сөз құрайды Сұрақтарға жауап береді Сабаққа кері байланыс береді |
Ынталандыру әдісі бойынша «Жарайсың!» Жарайсыңдар! Жарайсыңдар, керемет! Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді Мадақтау әдісі арқылы Дескриптор: Жаңа сабақтың тақырыбын табады ҚБ: «Ою» Дескриптор: Берілген өлеңді оқиды Дескриптор: Ойын айтады Себебін анықтайды Дәлел келтіреді Жарайсыңдар! Дескриптор: Өлеңді оқып айтады Мадақтау әдісін қолдану Дескриптор: Сөз құрап жазады Жарайсыңдар! Мадақтау әдісін қолдану |
Презентация Платформалық жұмыс Оқулық Суреттер Қима қағаздар Астаудағы алмалар Интерактивті ойын Білім шыңы |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ана тілі 22-сабақ
Ана тілі 22-сабақ
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|
||||
|
Пәні: |
|
|
||||
|
Бөлім: |
|
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
||||
|
Күні: |
|
|
||||
|
Сынып: |
Қатысқандардың саны |
Қатыспағандардың саны: |
|
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Буын/Алматы |
|
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.3.1.ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя білу; 1.1.1.1мәтін, сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя біледі. Мәтін, сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсінеді. |
|
||||
|
Құндылықтар |
Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: Тәртіп-тәрбие бастауы. |
|
||||
|
Сабақтың барысы |
|
|||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
|
Сабақ тың басы 3 минут Өткен сабақты пысықтау 5 минут 2 мин Сабақтың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8мин Рефлексия 5 минут |
Амандасады; Сабаққа дайындығын тексереді; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алу; Алақанды ашайық Күннің нұрын салайық Мейірімділік шоғын алайық Жүрекке жылу сыйлайық Жылыған жылу шуақты Қонақтарға шашайық Ең алдымен сабағымызды бастамас бұрын өткен сабақты еске түсірейік. Қандай ақпаратты білгендеріңді тексеру үшін сендерге тапсырмалар алып келдім: «Сиқырлы қалам» әдісі арқылы үй жұмысын пысықтаймыз Жарайсыңдар, балалар! «Learning.apps» платформасы платформасы арқылы берілген сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбымен,мақсатымен танысады Сабақтың тақырыбы: Буын Сабақтың мақсаты: Ауыстырылып берілген мәтін бөліктерін мұғалімнің қолдауымен орнына қоя біледі. Мәтін, сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсінеді. Жаңа сабаққа кіріспе: ҰЖ. Мәтінмен жұмыс 1-жаттығу Оқы, мәтін бөліктерін орнына қой
«Попс формуласы» әдісі Менің ойымша............ Себебі........................... 2-жаттығу Жұппен жұмыс «Мнмотехника» әдісі арқылы өлеңді оқып, жатқа айт Апорт
деген Таттың ба
сен Апорт деген
тәтті Ол өседі бақтарда СЕРГІТУ СӘТІ ҰЖ. «Астаудағы алмалар» әдісі 3-жаттығу Берілген буындардан 5-6 сөз құрап жазу Сабақты қорытуға арналған «Әжемнің әңгімесі» ойыны арқылы сұрақтарға жауап береді Жарайсыңдар, балалар! Кері байланыс: «Білім шыңы» арқылы Үйге: 34-бет өлеңді жаттау |
Амандасады Өткен сабақтағы білетін білімдерін пысықтайды Сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың мақсатымен танысады Берілген өлеңді оқиды. Мәтінді іштей оқиды Мұғалімді тыңдайды Түсінгенін айтады Жұппен өлеңді оқып айтады Сергіту сәтін жасайды Буындардан сөз құрайды Сұрақтарға жауап береді Сабаққа кері байланыс береді |
Ынталандыру әдісі бойынша «Жарайсың!» Жарайсыңдар! Жарайсыңдар, керемет! Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді Мадақтау әдісі арқылы Дескриптор: Жаңа сабақтың тақырыбын табады ҚБ: «Ою» Дескриптор: Берілген өлеңді оқиды Дескриптор: Ойын айтады Себебін анықтайды Дәлел келтіреді Жарайсыңдар! Дескриптор: Өлеңді оқып айтады Мадақтау әдісін қолдану Дескриптор: Сөз құрап жазады Жарайсыңдар! Мадақтау әдісін қолдану |
Презентация Платформалық жұмыс Оқулық Суреттер Қима қағаздар Астаудағы алмалар Интерактивті ойын Білім шыңы |
|
|
шағым қалдыра аласыз













