|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||
|
Пәні: |
|
||||
|
Бөлім: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысқандардың саны |
Қатыспағандардың саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№ 8 сабақ. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Қыс мезгілі |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану 1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы жазу; 1.2.8.2.дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардыі жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну:; |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіннің мазмұнын әңгімелеуге баулу Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруді үйренеді Берілген сөздерді дауысты, дауыссыз дыбыстарға ажырата алады
|
||||
|
Құндылықтар |
Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: Тәртіп-тәрбие бастауы. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақ тың басы 3 минут Өткен сабақты пысықтау 5 минут 2 мин Сабақтың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8мин Рефлексия 5 минут |
Амандасады; Сабаққа дайындығын тексереді; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алу; Алақай қар жауды Сырғанақ тебеміз Білмейді шаршауды Шыныққан денеміз Оқушыларды топқа бөлу: «Киіз үй» әдісі 1 – топ: Ойшылдар 2-топ: Шапшаңдар 3-топ: Білімділер Ең алдымен сабағымызды бастамас бұрын өткен сабақты еске түсірейік. Қандай ақпаратты білгендеріңді тексеру үшін сендерге тапсырмалар алып келдім: «Әжемнің әңгімесі» әдісі арқылы үй жұмысын пысықтаймыз Жарайсыңдар, балалар! «Learning.apps» платформасы платформасы арқылы берілген сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбымен,мақсатымен танысады Сабақтың тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Қыс мезгілі Сабақтың мақсаты: Мәтіннің мазмұнын әңгімелеуге баулу Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруді үйренеді Берілген сөздерді дауысты, дауыссыз дыбыстарға ажырата алады Жаңа сабаққа кіріспе: ҰЖ.Оқылым «Спиральді оқу» әдісі Нұсқаулық: Оқулықта берілген 1-жаттығу мәтінді түсініп оқы Сұрақтарға жауап бер 1.Қыс мезгілінің айырмашылығы неде? 2.Қар қиыршықтары бір-біріне ұқсай ма? ТЖ:2-жаттығу Сурет бойынша мәтін құрастыр
Мұғалім мұнда қыс мезгілі екеніне, қыста жануарлар мен құстардың тіршілігінде қандай өзгерістер болатынына, адамдар тарапынан оларға жасалатын қамқорлыққа жетекші сұрақтар қоя отырып, алға жетелейді СЕРГІТУ СӘТІ ҰЖ. Жазылым Дәптермен жұмыс.Күн ретін жазу Кқркем жазу 3-жаттығу Өлеңді көшіріп жаз. Дауысты дыбыстардың астын сыз. Күзде шөбі жұтаған Қыр көмілді ақ қарға. Майыстырып бұтағын, Ақ тон киді бақтарда. Сөздік жұмыс Жұтаған – таусылған, біткен, азайған деген мағынада айтылып тұр. Сабақты қорытуға арналған «Wordwall» платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді Жарайсыңдар, балалар! Кері байланыс: «Білім шыңы» арқылы арқылы Үйге: Мәтінді мазмұндап келу.15 -бет |
Амандасады Оқушылар үш топқа бөлінеді Өткен сабақтағы білетін білімдерін пысықтайды Сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың мақсатымен танысады Берілген мәтінді оқиды. Сұрақтарға жауап береді Топпен мәтін құрап айтады Сергіту сәтін жасайды Өлеңді дәптерлеріне көшіріп жазады \ Сұрақтарға жауап береді Сабаққа кері байланыс береді |
Ынталандыру әдісі бойынша «Жарайсың!» Жарайсыңдар! Жарайсыңдар, керемет! Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді Мадақтау әдісі арқылы Дескриптор: Жаңа сабақтың тақырыбын табады ҚБ: «Ою» Дескриптор: Берілген мәтінді оқиды Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді Дескриптор: Мәтін құрастырады Дескриптор: Түсіп қалған есімдіктерді орнына қойып,жаңылтпашты оқиды-1б Сұрау мәнінде тұрған есімдікті табады-1б Қимылмен жасайды Дескриптор: Өлеңдерді көшіріп жазады Жарайсыңдар! Мадақтау әдісін қолдану |
Топ аттары Презентация Платформалық жұмыс Оқулық Әр топқа суреттер Дәптермен жұмыс Платформалық жұмыс |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ана тілі 8 сабақ
Ана тілі 8 сабақ
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||
|
Пәні: |
|
||||
|
Бөлім: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысқандардың саны |
Қатыспағандардың саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№ 8 сабақ. Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Қыс мезгілі |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану 1.4.1.1.айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп жазу және сету, есте сақтау арқылы жазу; 1.2.8.2.дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардыі жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну:; |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мәтіннің мазмұнын әңгімелеуге баулу Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруді үйренеді Берілген сөздерді дауысты, дауыссыз дыбыстарға ажырата алады
|
||||
|
Құндылықтар |
Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ Апта дәйексөзі: Тәртіп-тәрбие бастауы. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақ тың басы 3 минут Өткен сабақты пысықтау 5 минут 2 мин Сабақтың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8мин Рефлексия 5 минут |
Амандасады; Сабаққа дайындығын тексереді; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алу; Алақай қар жауды Сырғанақ тебеміз Білмейді шаршауды Шыныққан денеміз Оқушыларды топқа бөлу: «Киіз үй» әдісі 1 – топ: Ойшылдар 2-топ: Шапшаңдар 3-топ: Білімділер Ең алдымен сабағымызды бастамас бұрын өткен сабақты еске түсірейік. Қандай ақпаратты білгендеріңді тексеру үшін сендерге тапсырмалар алып келдім: «Әжемнің әңгімесі» әдісі арқылы үй жұмысын пысықтаймыз Жарайсыңдар, балалар! «Learning.apps» платформасы платформасы арқылы берілген сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың тақырыбымен,мақсатымен танысады Сабақтың тақырыбы: Дауысты және дауыссыз дыбыстар. Қыс мезгілі Сабақтың мақсаты: Мәтіннің мазмұнын әңгімелеуге баулу Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруді үйренеді Берілген сөздерді дауысты, дауыссыз дыбыстарға ажырата алады Жаңа сабаққа кіріспе: ҰЖ.Оқылым «Спиральді оқу» әдісі Нұсқаулық: Оқулықта берілген 1-жаттығу мәтінді түсініп оқы Сұрақтарға жауап бер 1.Қыс мезгілінің айырмашылығы неде? 2.Қар қиыршықтары бір-біріне ұқсай ма? ТЖ:2-жаттығу Сурет бойынша мәтін құрастыр
Мұғалім мұнда қыс мезгілі екеніне, қыста жануарлар мен құстардың тіршілігінде қандай өзгерістер болатынына, адамдар тарапынан оларға жасалатын қамқорлыққа жетекші сұрақтар қоя отырып, алға жетелейді СЕРГІТУ СӘТІ ҰЖ. Жазылым Дәптермен жұмыс.Күн ретін жазу Кқркем жазу 3-жаттығу Өлеңді көшіріп жаз. Дауысты дыбыстардың астын сыз. Күзде шөбі жұтаған Қыр көмілді ақ қарға. Майыстырып бұтағын, Ақ тон киді бақтарда. Сөздік жұмыс Жұтаған – таусылған, біткен, азайған деген мағынада айтылып тұр. Сабақты қорытуға арналған «Wordwall» платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді Жарайсыңдар, балалар! Кері байланыс: «Білім шыңы» арқылы арқылы Үйге: Мәтінді мазмұндап келу.15 -бет |
Амандасады Оқушылар үш топқа бөлінеді Өткен сабақтағы білетін білімдерін пысықтайды Сұрақтарға жауап беріп, жаңа сабақтың мақсатымен танысады Берілген мәтінді оқиды. Сұрақтарға жауап береді Топпен мәтін құрап айтады Сергіту сәтін жасайды Өлеңді дәптерлеріне көшіріп жазады \ Сұрақтарға жауап береді Сабаққа кері байланыс береді |
Ынталандыру әдісі бойынша «Жарайсың!» Жарайсыңдар! Жарайсыңдар, керемет! Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді Мадақтау әдісі арқылы Дескриптор: Жаңа сабақтың тақырыбын табады ҚБ: «Ою» Дескриптор: Берілген мәтінді оқиды Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді Дескриптор: Мәтін құрастырады Дескриптор: Түсіп қалған есімдіктерді орнына қойып,жаңылтпашты оқиды-1б Сұрау мәнінде тұрған есімдікті табады-1б Қимылмен жасайды Дескриптор: Өлеңдерді көшіріп жазады Жарайсыңдар! Мадақтау әдісін қолдану |
Топ аттары Презентация Платформалық жұмыс Оқулық Әр топқа суреттер Дәптермен жұмыс Платформалық жұмыс |
|
шағым қалдыра аласыз















