САБАҚ: қазақ
әдебиеті
|
МЕКТЕП: №26 негізгі орта
мектебі
|
Сабақ
тақырыбы:
|
ІҮ бөлім: Отбасы
құндылықтары
Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын
сағынған бала»Танысу
|
КҮНІ:
|
МҰҒАЛІМНІҢ
ЕСІМІ:
Абенов Думан
Муратович
|
СЫНЫП: 5
|
ҚАТЫСҚАНДАР
САНЫ:
|
ҚАТЫСПАҒАНДАР
САНЫ:
|
ОҚУ
МАҚСАТЫ:
|
5. Т/Ж2. Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау.
|
САБАҚМАҚСАТТАРЫ
|
Барлық
оқушылар:
Әңгіменің мазмұнын біледі және
тақырыбы мен идеясын анықтай
алады.
|
Оқушылардың басым
бөлігі: Әңгіменің мазмұнына қарай
оқиғаның дамуын сипаттай
алады.
|
Кейбір
оқушылар:
Кейіпкерлердің іс-әрекеттері
арқылы образдарға талдау
жасайды.
|
Бағалау
критерийлері
|
-шығарманың тақырыбы мен
идеясын анықтайды;
-шығармадағы кейіпкерлерді
образы арқылы мазмұндай
алады
|
ТІЛДІК
МАҚСАТ
|
|
Негізгі сөздер менсөз
тіркестері: ана, бала, аға, сүйіспеншілік,
сағыныш, қысып құшақтау.
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін
пайдалы тілдік бірліктер:
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
-
Әңгіме оқиғасы қай жерде
өтеді?
-
Есмағанбет пен Сержанның
таныстығы қалай басталды?
-
Сержанның көңіліне мұң ұялауы
неліктен деп ойлайсың?
|
Сіз неліктен...екенін айта
аласыз ба?
Есмағанбет Сержанды Алматыға
алып кете алмады. Неліктен?
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар: отбасылық рәсім туралы өз
пікіріңді білдір.
|
ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА
БАУЛУ
|
Отбасылыққа арналған татулық
құндылықтарды дәріптеу және отбасындағы бірлік пен бейбіт өмірдің
бала өміріндегі маңызын
көрсету.
|
АЛДЫҢҒЫ
ОҚУ
|
Оқырманның рухани дүниесіне
шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жаза
алады.
|
ЖОСПАР
|
ЖОСПАРЛАНҒАН
УАҚЫТ
(Сабақтың жүру барысы/45
м.)
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыздар)
|
РЕСУРСТАР
|
Басталуы
(Қызығушылықты
ояту)
3минут
Ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу. Оқушыларды
түгендеу.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Шаттық
шеңбері.
«Жүрек» суретін беру арқылы бір-біріне
жылы тілектерін айтады.
Түрлі-түсті қағаздар арқылы үш
топқа бөлінеді.
І топ.
«Алғырлар»
ІІ топ.
«Әлділер»
ІІІ топ.
«Білгірлер»
Үй
тапсырмасы.
ТЖ. Ширату жаттығуы. «Жүзіп
шығу» әдісі бойынша «Бауыр»
әңгімесіндегі отбасылық құндылықтарға негізделген үш топқа үш
сұрақтан беріледі.
-
Әңгіме не себепті «Бауыр»
депаталған?
-
Манап кім? Ол қайда келді? Не
мақсатпен?
-
Манап пен Қали неліктен тіл
табыса алмады?
ЖЖ. Оқушыларға сөздер жазылған
кеспе қағаздар таратылады. Қағазда ананың қасиетін білдіретін
сөздер жазылады. Оқушылар сол сөздерден жұптасып отырып, анаға тән
қасиеттерді табады. Осы тапсырма аясында жоспарланған сабақтың
мақсатын ашуды көздедім.
Интерактивті тақтадан жаңа
сабақ тақырыбы көрсетіледі.
Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын
сағынған бала». Танысу.
|
түрлі-түсті
стикерлер
интербелсенді
тақта
суреттер
|
Ортасы
25
минут
15
минут
8
минут
9
минут
2
минут
|
ТЖ.
1-тапсырма
«Өкіл»
стратегиясы.
Оқушыларға мәтіннің бөліктері
ұсынылады. Берілген бөліктердегі идеяны анықтап, мазмұнын түсінеді.
Әр топ өздеріне бөлінген тақырыпшаларды оқып, басқа топтан
келгенөкілге түсіндіреді. Өкіл өз тобына барып не түсінгенін
айтады.
І топ. Ауылға
оралу
ІІ топ.
Танысу
ІІІ топ.
Өкініш
Қ.Б.
«Бағдаршам»
Жасыл түс– барлық талаптарға
сай орындалған.
Сары түс–менің сұрағым
бар.
Қызыл түс – ұсынысым
бар.
Дескрипторлар:
-
берілген бөлімнің мазмұнын
түсінеді;
-
шығарманың мазмұнын талқылай
алады;
-
берілген бөлім мазмұнын келесі
топқа таныстыра алады;
-
шығарманың сюжетінсипаттайтын
тақырып қояды.
Т.Ж.
2-тапсырма
«Аялдама» әдісі.Оқушылар кейіпкерлердің
образын іс-әрекеттері арқылы талқылап алады. Топтарға арнайы кесте
таратылады. Кестені «Аялдама» әдісі арқылы толтыру ұсынылады.
Тақырып соңында толтырылған кестені дәлелдеп, пікірлерін
айтады.
Кейіпкер
|
Менің
пікірім
|
Ой
тұжырым,
мазмұнға сәйкес мақал-мәтелдер
жазу.
|
|
|
|
Қ.Б.
«Басбармақ»
Дескрипторлар:
-
шығармадағы
кейіпкерлердің образдарын түсіндіре
алады;
-
кейіпкерлердің
іс-әрекетін сипаттайтын мақал-мәтелдер
жазады;
-
анықталған кейіпкер
бейнесіне өзіндік пікір
білдіреді.
Ж. 3-
тапсырма.
Шығармадан алған
әсерлерін кейіпкерлер іс-әрекетімен байланыстыра отырып, Сержанның
анасына хат жазады.
Қ.Б .
Күлегеш.
Дескрипторлар:
Үйге
тапсырма: «Балаға ең қымбат адам – Ана»
тақырыбына эссе жазу.
|
Қима-қағаздар
Кесте
|
Аяқталуы
Қорытынды:
3
минут
|
Рефлексия.
«Аяқталмаған сөйлем»
Мені
таңғалдырды...
|
|
Мен үшін қиын
болды....
|
|
Маған
ұнады....
|
|
Мен алдағы....
уақытта....
|
|
|
|
Қосымша
ақпарат
|
1. Қосымша. Кесте
толтыру.
2.Қосымша.
Мақал-мәтелдер.
3. Қосымша. Жасырын
сөздер.
|
|
Саралау
Топтар бір-біріне
қолдау көрсетеді.
Анағұрлым қабілетті
оқушыларға тақырыпқа қатысты мақал – мәтелдердің мәнін ашу,
кейіпкер туралы пікір айту
тапсырылады.
|
Бағалау
ҚБ1 –
«Бағдаршам»
Жасыл түс – барлық
талаптарға сай орындалған.
Сары түс – менің
сұрағым бар.
Қызыл түс – ұсынысым
бар.
ҚБ 2 –
Басбармақ
ҚБ3
–Күлегеш
Стикерлерді оқу
үдерісін талдау үшін қолданыңыз. Оқушылар топтарда, жұппен немесе
дербес түрде мынадай сұрақтарға жауап бере
алады:
•
Мен нені
үйрендім?
•
Маған не қиын болып
көрінді?
•
Не күрделі
болды?
•
Мен енді нені
үйренгім келеді?
|
Пәнаралық
байланыс
қазақтілі
өзін – өзі
тану
география
Қажетті ресурстар: кестелер,
қима қағаздар, парақшамен жұмыс арқылы АКТ-ны тиімді қолдануын
қадағалаймын.
Құндылықтармен байланыс :
«Мәңгілік ел»
идеясы
Тілді құрметтуге,өз
ойын көркем әрі түсінікті етіп жеткізуге
үйрету
|
Рефлексия
Сабақ/оқу
мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал
қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен
берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі бос
ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нәрсе
табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
|