Қысқа мерзімді жоспар
Тақырыбы: Тынымбай Нұрмағамбетовтың «Анасын сағынған бала» әңгімесі. Танысу
|
Оқыту мақсаты |
5.1.1.1. — Тынымбай Нұрмағамбетовтың шығармашығығымен, «Анасын сағынған бала» әңгімесінің мазмұнымен танысу. Сержанның тағдыры туралы білу. Шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5. 1.4.1. — «Анасын сағынған бала» әңгімесінен алынған үзінділерді мәнерлеп оқу |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Тынымбай Нұрмағамбетовтың шығармашығығымен таныстыру. «Анасын сағынған бала» әңгімесінің мазмұнымен танысу. Сержанның тағдыры туралы білу. «Анасын сағынған бала» әңгімесінің тақырыбын анықтау. Отбасы құндылықтарының маңыздылығын түсіну. Ынтымақтастық пен бірлік мәселесіне назар аудару.. |
|||
|
Міндеті |
Оқушылардың оқу материалын сапалы қабылдауын қамтамасыз ету. Тақырып пен идеяны түсінуіне, меңгеруіне ықпал ету. Отбасы құндылықтарының маңыздылығын түсіну. Ынтымақтастық пен бірлік мәселесіне назар аудару. |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Тынымбай Нұрмағамбетовтың шығармашығығымен танысады. «Анасын сағынған бала» әңгімесінің тақырыбын анықтайды. Жазушының өзіндік стилін таниды. Отбасы құндылықтарының маңыздылығын түсіну. Ынтымақтастық пен бірлік мәселесіне назар аударады. |
|||
|
7 модульдің қолданылуы |
«Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлануға үйрену», «Оқытудағы басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту». |
|||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
«Әткеншек» жаттығуы, «Ассосациялық қатар» әдісі, «Дана үкілер» техникасы, «Попс» формуласы. |
|||
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, интерактивті тақта, стикерлер, электронды оқулық. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, әлеумет |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Қолданылатын әдіс- тәсілдер |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
«Әткеншек» жаттығуы ойыны |
Ойын шартын түсіндіреді |
Ойын шартын сақтап, орындайды. |
|
|
Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру |
Мұғалім сөзі |
Сұрақтар арқылы сабақ мақсатына жетелейді. |
Сабақтың мақсатын тұжырымдайды. |
|
|
Білімді өзектендіру |
«Ассосациялық қатар» әдісі |
Тапсырма шартын түсіндіреді. |
«Ана» сөзімен ассосациялық қатар түзеді. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Жаңа тақырыпты оқып үйрену |
Оқулықпен жұмыс |
Оқулықпен жұмысты ұйымдастырады. |
«Анасын сағынған бала» әңгімесінің мазмұнымен танысады |
|
|
Бекіту |
«Дана үкілер» техникасы |
Тапсырма шартын түсіндіреді. |
Тапсырмаларды орындайды. |
|
|
Қорытынды |
ПОПС формуласы |
ПОПС формуласының шартын естеріне салады. |
Пікірлермен бөліседі.
ПОПС формуласы
|
|
|
Үй тапсырмасы |
Кеңес, нұсқау |
«Білу, түсіну» қадамдарын орындайды. |
Үй тапсырмасын жазып алады. |
|
|
Бағалау |
Өзін- өзі бағалау. |
Бағалау критерийлерін ұсынады |
Бағалауды жүзеге асырады. |
|
|
Рефлексия |
Эмоциялық көңіл-күйді анықтайтын тест |
Тест шарттарын түсіндіреді. |
Тест бойынша эмоционалдық көңіл-күйді анықтайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Анасын сағынған бала
Анасын сағынған бала
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырыбы: Тынымбай Нұрмағамбетовтың «Анасын сағынған бала» әңгімесі. Танысу
|
Оқыту мақсаты |
5.1.1.1. — Тынымбай Нұрмағамбетовтың шығармашығығымен, «Анасын сағынған бала» әңгімесінің мазмұнымен танысу. Сержанның тағдыры туралы білу. Шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау; 5. 1.4.1. — «Анасын сағынған бала» әңгімесінен алынған үзінділерді мәнерлеп оқу |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Тынымбай Нұрмағамбетовтың шығармашығығымен таныстыру. «Анасын сағынған бала» әңгімесінің мазмұнымен танысу. Сержанның тағдыры туралы білу. «Анасын сағынған бала» әңгімесінің тақырыбын анықтау. Отбасы құндылықтарының маңыздылығын түсіну. Ынтымақтастық пен бірлік мәселесіне назар аудару.. |
|||
|
Міндеті |
Оқушылардың оқу материалын сапалы қабылдауын қамтамасыз ету. Тақырып пен идеяны түсінуіне, меңгеруіне ықпал ету. Отбасы құндылықтарының маңыздылығын түсіну. Ынтымақтастық пен бірлік мәселесіне назар аудару. |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Тынымбай Нұрмағамбетовтың шығармашығығымен танысады. «Анасын сағынған бала» әңгімесінің тақырыбын анықтайды. Жазушының өзіндік стилін таниды. Отбасы құндылықтарының маңыздылығын түсіну. Ынтымақтастық пен бірлік мәселесіне назар аударады. |
|||
|
7 модульдің қолданылуы |
«Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлануға үйрену», «Оқытудағы басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту». |
|||
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
«Әткеншек» жаттығуы, «Ассосациялық қатар» әдісі, «Дана үкілер» техникасы, «Попс» формуласы. |
|||
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, интерактивті тақта, стикерлер, электронды оқулық. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, әлеумет |
|||
|
Сабақ кезеңдері |
Қолданылатын әдіс- тәсілдер |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
«Әткеншек» жаттығуы ойыны |
Ойын шартын түсіндіреді |
Ойын шартын сақтап, орындайды. |
|
|
Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру |
Мұғалім сөзі |
Сұрақтар арқылы сабақ мақсатына жетелейді. |
Сабақтың мақсатын тұжырымдайды. |
|
|
Білімді өзектендіру |
«Ассосациялық қатар» әдісі |
Тапсырма шартын түсіндіреді. |
«Ана» сөзімен ассосациялық қатар түзеді. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Жаңа тақырыпты оқып үйрену |
Оқулықпен жұмыс |
Оқулықпен жұмысты ұйымдастырады. |
«Анасын сағынған бала» әңгімесінің мазмұнымен танысады |
|
|
Бекіту |
«Дана үкілер» техникасы |
Тапсырма шартын түсіндіреді. |
Тапсырмаларды орындайды. |
|
|
Қорытынды |
ПОПС формуласы |
ПОПС формуласының шартын естеріне салады. |
Пікірлермен бөліседі.
ПОПС формуласы
|
|
|
Үй тапсырмасы |
Кеңес, нұсқау |
«Білу, түсіну» қадамдарын орындайды. |
Үй тапсырмасын жазып алады. |
|
|
Бағалау |
Өзін- өзі бағалау. |
Бағалау критерийлерін ұсынады |
Бағалауды жүзеге асырады. |
|
|
Рефлексия |
Эмоциялық көңіл-күйді анықтайтын тест |
Тест шарттарын түсіндіреді. |
Тест бойынша эмоционалдық көңіл-күйді анықтайды. |
|
шағым қалдыра аласыз













