Оқыту
мақсаты
|
5.1.1.1. — Тынымбай
Нұрмағамбетовтың шығармашығығымен, «Анасын сағынған бала»
әңгімесінің мазмұнымен танысу. Сержанның тағдыры туралы білу.
Шығарманың фабуласы мен сюжеттік дамуын
сипаттау;
5. 1.4.1. — «Анасын сағынған
бала» әңгімесінен алынған үзінділерді мәнерлеп
оқу
|
Сабақтың
мақсаты
|
Тынымбай Нұрмағамбетовтың
шығармашығығымен таныстыру. «Анасын сағынған бала» әңгімесінің
мазмұнымен танысу. Сержанның тағдыры туралы білу. «Анасын сағынған
бала» әңгімесінің тақырыбын анықтау. Отбасы құндылықтарының
маңыздылығын түсіну. Ынтымақтастық пен бірлік мәселесіне назар
аудару..
|
Міндеті
|
Оқушылардың оқу материалын
сапалы қабылдауын қамтамасыз ету. Тақырып пен идеяны түсінуіне,
меңгеруіне ықпал ету. Отбасы құндылықтарының маңыздылығын түсіну.
Ынтымақтастық пен бірлік мәселесіне назар
аудару.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Тынымбай Нұрмағамбетовтың
шығармашығығымен танысады. «Анасын сағынған бала» әңгімесінің
тақырыбын анықтайды. Жазушының өзіндік стилін таниды. Отбасы
құндылықтарының маңыздылығын түсіну. Ынтымақтастық пен бірлік
мәселесіне назар аударады.
|
7 модульдің
қолданылуы
|
«Оқытуда
ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану», «Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлануға үйрену», «Оқытудағы
басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»,
«Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту».
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
«Әткеншек» жаттығуы,
«Ассосациялық қатар» әдісі, «Дана үкілер» техникасы, «Попс»
формуласы.
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Флипчарт, маркерлер,
портреттер, интерактивті тақта, стикерлер, электронды
оқулық.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақ тілі,
әлеумет
|
Сабақ
кезеңдері
|
Қолданылатын әдіс-
тәсілдер
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушылардың
әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
«Әткеншек» жаттығуы
ойыны
|
Ойын шартын
түсіндіреді
|
Ойын шартын сақтап,
орындайды.
|
Сабақтың мақсаты мен
міндеттерін
түсіндіру
|
Мұғалім
сөзі
|
Сұрақтар арқылы сабақ
мақсатына жетелейді.
|
Сабақтың мақсатын
тұжырымдайды.
|
Білімді
өзектендіру
|
«Ассосациялық қатар»
әдісі
|
Тапсырма шартын
түсіндіреді.
|
«Ана» сөзімен ассосациялық
қатар түзеді.
|
|
|
|
|
Жаңа тақырыпты оқып
үйрену
|
Оқулықпен
жұмыс
|
Оқулықпен жұмысты
ұйымдастырады.
|
«Анасын сағынған бала»
әңгімесінің мазмұнымен
танысады
|
Бекіту
|
«Дана үкілер»
техникасы
|
Тапсырма шартын
түсіндіреді.
|
Тапсырмаларды
орындайды.
|
Қорытынды
|
ПОПС
формуласы
|
ПОПС формуласының шартын
естеріне салады.
|
Пікірлермен
бөліседі.
ПОПС
формуласы
|
Үй
тапсырмасы
|
Кеңес,
нұсқау
|
«Білу, түсіну» қадамдарын
орындайды.
|
Үй тапсырмасын жазып
алады.
|
Бағалау
|
Өзін- өзі
бағалау.
|
Бағалау критерийлерін
ұсынады
|
Бағалауды жүзеге
асырады.
|
Рефлексия
|
Эмоциялық көңіл-күйді
анықтайтын тест
|
Тест шарттарын
түсіндіреді.
|
Тест бойынша эмоционалдық
көңіл-күйді анықтайды.
|