Ұйымдастыру
2
мин
Сабақтың
басы
8
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
Сыныпта ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру.
«Шаттық шеңбері»
әдісі
Дөңгеленіп
тұрайық,
Керегені
құрайық.
Уықтар боп
иіліп,
Шаңыраққа
киіліп,
Киіз үйді
құрайық.
Үй тапсырмасын сұрау.
Оқушылардың оқып келген үй тапсырмаларын
сұраймын.
1-тапсырма Сыныптық
жұмыс. «Зымыран сұрақтар»
әдісі
1.Тынымбай
Нұрмағанбетов қай жылы дүниеге
келді?
1 Отбасы деген сөзді
қалай түсінесің?
2 Ата-ана мен баланың
арасындағы қарым –қатынас қандай болу
керек?
4.Әңгімедегі
кейіпкерлерді ата? Сержан,
Балмағамбет,есмағамбет,Күміскүл
5.Сержанның досы
кім?
6.Есмағанбет Сержанға
қандай туысы болады?
7.Сержанға неше
балмұздақ алып берді?
8.Қай атасын жақсы
көреді?
9.Есмағанбет неге іштей
састы?
10.Сержан қай атасын
жақсы көреді? Аязбай
11.Сержанның анасы
кім? Күміскүл
|
Амандасады, шаттық
шеңберіне тұрады.
Сұрақтарға жауап
береді
|
Қалыптастырушы
бағалау:
Мадақтау.
Жарайсыңдар,балалар !
Мұғалімнің кері
байланысы
|
|
Сабақтың
ортасы
25
мин
|
Жұптық
жұмыс. «Концептуалдық
кесте» әдісі бойынша кестені
толтыру.
Топ
|
Кейіпкер
|
Іс
–әрекеті
|
Мінезі
|
1
|
Есмағамбет
|
|
|
2
|
Сержан
|
|
|
3
|
Күміскүл
|
|
|
4
|
Мейіркүл
|
|
|
5
|
Балмағамбет
|
|
|
2
-тапсырма.
3-тапсырма. Жұптық
жұмыс. «Сиқырлы айна» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне қарап баланың
арманын , Есмағамбеттің мейірімі, диалог, рөлге бөліп айтады
т.б
1.Баланың
арманы.
2.Есмағамбеттің
мейірімі.
3.Есмағамбет пен
Сержанның әжесінің арасындағы
диалог.
4-тапсырма:
Кейіпкерлердің бейнесін жинақтай келе, әдеби эссе жазу (эссе жазу
қадамдары ұсынылады)
|
Кестені
толтырады
Шығарма идеясы мен
тақырыбын анықтайды
Бір-бірімен диалогке
түседі
Әдеби эссе
жазады
|
Қалыптастырушы
бағалау: Сағат тілімен
дәптерлерін ауыстырып , бір-бірінің жұмысын оқу, бағалау
критерийлеріне сәйкес дескрипторларға
сүйеніп, өзара бағалау.
Дескриптор
арқылы
Өзара
бағалау
Дескриптор
арқылы
|
|