Материалдар / Анасын сағынған бала
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Анасын сағынған бала

Материал туралы қысқаша түсінік
"Анасын сағынған бала" шығармасына арналған сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2024
65
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

«Отбасы құндылықтары»

Педагогтің А.Ә.Т.:

Хайрушева Мира Шайхуллиевна

Күні:

11.04.2023 ж.

Сынып:

5-сынып

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

Сабақ тақырыбы:

Т. Нұрмағанбетов « Анасын сағынған бала». Алданған арман

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5.3.1.1 шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

Сабақтың мақсаты:

  • Кейіпкерлерді талдай отырып, әдеби эссе жазады

  • ЕБҚ: Мұғалімнің қолдауы, жұбының қолдауы арқылы, арнайы тірек сөздер әдебби эссе жазады.

Сабақтың кезеңі / уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру


2 мин







Сабақтың басы

8 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

«Шаттық шеңбері» әдісі

Дөңгеленіп тұрайық,

Керегені құрайық.

Уықтар боп иіліп,

Шаңыраққа киіліп,

Киіз үйді құрайық.

Үй тапсырмасын сұрау. Оқушылардың оқып келген үй тапсырмаларын сұраймын.

1-тапсырма Сыныптық жұмыс. «Зымыран сұрақтар» әдісі

1.Тынымбай Нұрмағанбетов қай жылы дүниеге келді?

1 Отбасы деген сөзді қалай түсінесің?

2 Ата-ана мен баланың арасындағы қарым –қатынас қандай болу керек?

4.Әңгімедегі кейіпкерлерді ата? Сержан, Балмағамбет,есмағамбет,Күміскүл

5.Сержанның досы кім?

6.Есмағанбет Сержанға қандай туысы болады?

7.Сержанға неше балмұздақ алып берді?

8.Қай атасын жақсы көреді?

9.Есмағанбет неге іштей састы?

10.Сержан қай атасын жақсы көреді? Аязбай

11.Сержанның анасы кім? Күміскүл

Амандасады, шаттық шеңберіне тұрады.










Сұрақтарға жауап береді





Қалыптастырушы бағалау:

Мадақтау. Жарайсыңдар,балалар !

Мұғалімнің кері байланысы



Сабақтың ортасы

25 мин











































Жұптық жұмыс. «Концептуалдық кесте» әдісі бойынша кестені толтыру.


Топ

Кейіпкер

Іс –әрекеті

Мінезі

1

Есмағамбет



2

Сержан



3

Күміскүл



4

Мейіркүл



5

Балмағамбет




2 -тапсырма.


3-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Сиқырлы айна» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне қарап баланың арманын , Есмағамбеттің мейірімі, диалог, рөлге бөліп айтады т.б

1.Баланың арманы.

2.Есмағамбеттің мейірімі.

3.Есмағамбет пен Сержанның әжесінің арасындағы диалог.


4-тапсырма: Кейіпкерлердің бейнесін жинақтай келе, әдеби эссе жазу (эссе жазу қадамдары ұсынылады)

Кестені толтырады

















Шығарма идеясы мен тақырыбын анықтайды

















Бір-бірімен диалогке түседі







Әдеби эссе жазады

Қалыптастырушы бағалау: Сағат тілімен дәптерлерін ауыстырып , бір-бірінің жұмысын оқу, бағалау критерийлеріне сәйкес дескрипторларға сүйеніп, өзара бағалау.












Дескриптор арқылы
















Өзара бағалау








Дескриптор арқылы

Сабақтың соңы

3 мин.

«3Қ» әдісі арқылы кері байланыс орнатылады






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!