Сабақтың
басы
Өткен білімді еске
түсіру
7
мин
Сабақтың
ортасы
15
мин
Сабақтың
соңы
20
мин
Рефлексия
3
мин
Бағалау.
Үйге
тапсырма:
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу.
Психологиялық
жағымды ахуал туғызу.
Үй
тапсырмасын «Серпілген сауал»
әдісі арқылы сұрау. Тынымбай
Нұрмағамбетовтың өмірі мен шығармашылығын оқып, мазмұндайды.
«Анасын сағынған бала» әңгімесімен
танысу.
Күн реті мен сабақ
тақырыбын, мақсатын таныстыру.
Дәптермен
жұмыс
Фабула
— шығарманың
негізгі оқиғасы,
өзегі.
Сюжет-өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі,
біртұтас желісі.
Автордың
бейнесі — әдеби шығармадағы жазушының өз
тұлғасының көріну
қалпы.
«Анасын сағынған бала» әңгімесінің 1,2,3
бөлімдерін тізбекпен
оқу.
Топтық
тапсырма:
1-топ: Әңгіменің фабуласын
анықтайды
2-топ: Әңгіменің сюжеттік дамуын
сипаттайды
3-топ: Автор бейнесін
анықтайды
4-топ: Рөлдік ойын
көрсетеді.
Жұптық тапсырма.
«Саралау» әдісі.
Арман деген
не?
|
Сержанның арманы
қандай?
|
Сержанның проблемасы және
оны шешу жолдары
|
|
|
|
«Алақан» әдісі арқылы кері
байланыс жүргізу.
10 баллдық жүйе бойынша бағалау
жүргізу.
«Анасын сағынған бала»
әңгімесін оқиды.
|
Дескриптор:
-мазмұндайды
1
балл
Күн реті мен сабақ-тың
тақырыбын жазады.
Десриптор:
-жатқа
айтады
-дәптермен жұмыс
жүргізеді
2
балл
Десриптор:
-Мәнерлеп
оқиды
-Мазмұнын
түсінеді
-Оқиғалар желісін ретімен
айтады
-автор бейнесін
анықтайды
4
балл
Дескриптор:
-арман сөзіне анықтама
береді
-Сержанның арманын
анықтайды
-Шешу жолын
іздейді
3
балл
Дескриптор:
-мазмұндайды
|
«Фишка» әдісі арқылы 1-10 балл
аралығын-да бағалай-мын
«Керемет»,
«Тамаша», «Жарайсың» «Өте
жақсы» сөздерімен ынталанды-рып
отыру.
|
Фишка
№1
№2
№3
|