Материалдар / Анасын сағынған бала

Анасын сағынған бала

Материал туралы қысқаша түсінік
Анасын сағынған бала әңгімесіне сабақ жоспары
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Талғар ауданы Ақдала ауылы №44 жалпы білім беретін орта мектеп КММ

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар

Педагогтің аты-жөні

Раис Гульнур Бауржановна

Күні:

03.04.2025

Сыныбы: 5 «Б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:


Бөлім:

4-бөлім: Отбасы құндылықтары

Сабақтың тақырыбы:

Анасын сағынған бала. Танысу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

5.1.1.1 әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;
5. 2. 2. 1 эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

Сабақтың мақсаты:

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды;
Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтайды.

Сабақ ке-зеңі /Уақыт

Педагогтің іс әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы







Өткен білімді еске түсіру

7 мин




Сабақтың ортасы

15 мин




























Сабақтың соңы

20 мин

















Рефлексия

3 мин


Бағалау.




Үйге тапсырма:

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Психологиялық жағымды ахуал туғызу.




Үй тапсырмасын «Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрау. Тынымбай Нұрмағамбетовтың өмірі мен шығармашылығын оқып, мазмұндайды. «Анасын сағынған бала» әңгімесімен танысу.



Күн реті мен сабақ тақырыбын, мақсатын таныстыру.


Дәптермен жұмыс


Фабула — шығарманың негізгі оқиғасы, өзегі.


Сюжет-өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі, біртұтас желісі

Автордың бейнесі — әдеби шығармадағы жазушының өз тұлғасының көріну қалпы.


«Анасын сағынған бала» әңгімесінің 1,2,3 бөлімдерін тізбекпен оқу.

Топтық тапсырма:

1-топ: Әңгіменің фабуласын анықтайды

2-топ: Әңгіменің сюжеттік дамуын сипаттайды

3-топ: Автор бейнесін анықтайды

4-топ: Рөлдік ойын көрсетеді.



Жұптық тапсырма. «Саралау» әдісі.

Арман деген не?

Сержанның арманы қандай?

Сержанның проблемасы және оны шешу жолдары








«Алақан» әдісі арқылы кері байланыс жүргізу.



10 баллдық жүйе бойынша бағалау жүргізу.


«Анасын сағынған бала» әңгімесін оқиды.









Дескриптор:

-мазмұндайды


1 балл




Күн реті мен сабақ-тың тақырыбын жазады.



Десриптор:

-жатқа айтады

-дәптермен жұмыс жүргізеді


2 балл








Десриптор:

-Мәнерлеп оқиды

-Мазмұнын түсінеді

-Оқиғалар желісін ретімен айтады

-автор бейнесін анықтайды


4 балл





Дескриптор:

-арман сөзіне анықтама береді

-Сержанның арманын анықтайды

-Шешу жолын іздейді

3 балл



















Дескриптор:

-мазмұндайды


«Фишка» әдісі арқылы 1-10 балл аралығын-да бағалай-мын













«Керемет»,

«Тамаша», «Жарайсың» «Өте жақсы» сөздерімен ынталанды-рып отыру.




















Фишка







1






















2











3

















ЖИ арқылы жасау
07 Сәуір 2025
310
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі