Ұйымдастыру
3
мин
Сабақтың
басы
7
мин
|
Оқушылармен
амандасып,
Миға
шабуыл
«Иә,
жоқ» әдісі арқылы үй
жұмысын тексеру.
-
Бала атасымен алғаш
кездескенде ән айтып отырады
ма?
-
Кішкентай баланың есімі
кім?
-
Сержанның атасы көрші ауылдан келді
ме?
-
Есмағамбет Сержанды дүкенге апарады
ма?
-
Дүкеннен атасы балмұздақ сатып
әперді ме?
|
Иә, жоқ әдісі бойынша
сұрақтарға жауап
береді
|
Мұғалімнің кері
байланысы
|
Оқулық 5-сынып
|
Сабақтың
ортасы
-
ин
|
1-тапсырма. Кейіпкерлерге
сипаттама. Кестеге кейіпкерлердің
іс-әрекетін жазып толтырыңыздар. Іс- әрекеттері арқылы образын ашып
жазыңдар.
Топтар
|
Кейіпкер
|
Портреті
|
Іс-әрекеті
|
Мінезі
|
Бала
арманы
|
Күміскүл
|
|
|
|
сағыныш
|
Сержан
|
|
|
|
Уәде
|
Есмағамбет
|
|
|
|
Үміт
|
Балмағамбет
|
|
|
|
Тапсырманы орындауға қосымша
көмекші сұрақтар:
1. Сержанның анасы
қандай?
2. Баласын ұзақ мерзімге
тастап кеткені дұрыс
па?
3. Бала кімді қатты
сағынды?
4. Есмағамбет қандай
?
5. Есмағамбет Сержанға қандай
жақсылық жасағысы
келді?
6. Балмағамбет атасы Сержанға
мейірім көрсете ме? Тапсырманы әңгімені оқып отырып
орында.
2-тапсырма. Оқулықтың 134- бетіндегі 4-
тапсырма. Берілген үзінділерде кейіпкердің қандай көңіл күйі
білінеді? (қобалжу мен қуану, баланың сағынышы, ішкі сырын ақтаруы,
бар ықыласымен қызмет етуі және жақсы көруі). Кестені толтыр. Өз
ойыңды нақты мысалмен
келтір.
Әңгімеден
үзінді.
|
Кейіпкер көңіл
күйі
|
Менің
ойымша
|
Баланың қуаныштан есі
шығып,екі беті ерте піскен алмадай алабұртып
тұрды.
|
|
|
Сержан туралған нандарды
Есмағамбеттің алдына жақындатып қояды. Шай құйылған кесесін
Есмағамбетке алып береді. Оның кесесі босаған сәтте қайтадан
әжесіне қарай ұсынады.
|
|
|
-Ең жақсы көретінім Есмағамбет
атам... Сосын Аязбай атам, ең соңында Балмағамбет атам,-деді
саңқылдай сөйлеп.
|
|
|
Мамасы мен папасы жайлы
баланың шабыттанып айтқаны сондай, осы қалпында пойызға қазір мініп
кетердей алып-ұшқан екпін бар еді. Ол-ол ма, сәлден соң Сержанның
көздерінде үлкендігі бұршақтай жас тамшыларының пайда болғанын
қайтерсің.
|
|
|
3-тапсырма. Оқу мақсатына сай әдеби эссе
жазады.
Эссе жазудың
алгоритмі:
Эссе тақырыбы: «Анадан асқан
жан бар ма?»
|
Кейіпкерлерге сипаттама
жасайды, образын, іс әрекетін
жазады
Кейіпкерлердің көңіл күйін
анықтап, өз пікірлерін
білдіреді
эссе жазады, кейін дәптерлерін
алмастыра отырып, бір бірлерінің эссесін өзара
бағалайды
|
ЕБҚ оқушысына тапсырманы
орындай мақсатында көмекші сұрақтар
ұсынылады
|
Оқулық 5-сынып
|