Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда
шаттық
шеңбері жүзеге
асырылады.
|
Мұғалім таратқанқима
қағаздар бойынша топқабірігеді.
|
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
Қимақағаздар
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Сұрақтар:
1.Тынымбай
Нұрмағанбетов кім? Білесіңдерме?
2.Т.Нұрмағанбетовтің
қандай шығармаларын білесіңдер?
3.«Анасын сағынған бала»
әңгімесіноқығансыңдарма?
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
Дескриптор:
-Оқушылар сұрақтарға
жауап береді-2
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Мұғалім оқушыларға
Тынымбай Нұрмағанбетовтің өмірі мен шығармашылығы жайлы жалпы
түсінік береді.
«Анасынсағынған бала»
әңгімесінтүсіндіреді.
|
1-тапсырма:
Ұжымдық
жұмыс:
Оқушылар бір-бірімен ой
бөліседі. «Анасынсағынған бала» әңгімесін
оқиды
|
Дескриптор:
-Оқушылар ойларын
айтады;
-Әңгімені
оқиды.
Жалпы-3
балл.
|
Оқулық
5-сынып
|
Топтық
жұмыс
|
Диалогтен алған
әсерлерлерімен ой бөлісуге нұсқау
береді.
|
2-тапсырма:
1.Тынымбай
Нұрмағанбетовтің өмірбаянын
талқылайды.
2.Әңгіме туралы пікір
алмасады.
|
Дескриптор:
-Тынымбай
Нұрмағанбетовтің өмір тарихынынан үзінді
баяндайды.
-Әңгіме туралы
анықтамасын айтып, мысал келтіреді.
Жалпы 3
балл
|
Оқулық
5-сынып
|
Жұптық
жұмыс
|
№3-тапсырманы
орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар
қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау
көрсетеді.
|
3-тапсырма:
Әңгіменің бөлімдеріне
ат қойып, баяндалатын оқиғаға өз пікірлерін
білдіреді.
|
Дескриптор:
-Әңгіме бөлімдеріне ат
қояды;
-Өз пікірлерін ортаға
салады.
Жалпы-2
балл
|
Оқулық
5-сынып
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|