Материалдар / Анасын сағынған бала ҚМЖ 5-сынып 130буйрык
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Анасын сағынған бала ҚМЖ 5-сынып 130буйрык

Материал туралы қысқаша түсінік
Анасын сағынған бала ҚМЖ 5-сынып 130буйрык
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Сәуір 2024
97
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Отбасы құндылықтары

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Т.Нұрмағанбетов «Анасынсағынған бала» әңгімесініңтұжырымдамасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.1 әдеби шығарманыңтақырыбы мен идеясын анықтау.

5.1.1.1. әдеби шығарманың жанрна қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

әдеби шығарманыңтақырыбы мен идеясын анықтайды.

әдеби шығарманың жанрна қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.


Мұғалім таратқанқима қағаздар бойынша топқабірігеді.




Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Қимақағаздар

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Сұрақтар:

1.Тынымбай Нұрмағанбетов кім? Білесіңдерме?

2.Т.Нұрмағанбетовтің қандай шығармаларын білесіңдер?

3.«Анасын сағынған бала» әңгімесіноқығансыңдарма?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.




Дескриптор:

-Оқушылар сұрақтарға жауап береді-2


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Мұғалім оқушыларға Тынымбай Нұрмағанбетовтің өмірі мен шығармашылығы жайлы жалпы түсінік береді.

«Анасынсағынған бала» әңгімесінтүсіндіреді.

1-тапсырма:

Ұжымдық жұмыс:

Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі. «Анасынсағынған бала» әңгімесін оқиды

Дескриптор:

-Оқушылар ойларын айтады;

-Әңгімені оқиды.

Жалпы-3 балл.


Оқулық

5-сынып


Топтық жұмыс


Диалогтен алған әсерлерлерімен ой бөлісуге нұсқау береді.

2-тапсырма:

1.Тынымбай Нұрмағанбетовтің өмірбаянын талқылайды.



2.Әңгіме туралы пікір алмасады.




Дескриптор:

-Тынымбай Нұрмағанбетовтің өмір тарихынынан үзінді баяндайды.



-Әңгіме туралы анықтамасын айтып, мысал келтіреді.

Жалпы 3 балл

Оқулық

5-сынып


Жұптық жұмыс


3-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді.

3-тапсырма:

Әңгіменің бөлімдеріне ат қойып, баяндалатын оқиғаға өз пікірлерін білдіреді.

Дескриптор:

-Әңгіме бөлімдеріне ат қояды;

-Өз пікірлерін ортаға салады.

Жалпы-2 балл

Оқулық

5-сынып



Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

Рисунок 23









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!