Материалдар / "Анасын сағынған бала"Сағыныш

"Анасын сағынған бала"Сағыныш

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бөлім: «Отбасы құндылықтары»

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

« Анасын сағынған бала» Сағыныш.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.2.1.Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

5.2.1.1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

5.3.3.1.Шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: « Анасын сағынған бала» әңгімесіндегі автор бейнесін анықтау, шығармадағы екі нәрсені салыстыра талдау, шығармадағы кейіпкер қасиеттерін ашып жазу;

Көпшілігі: « Анасын сағынған бала» әңгімесіндегі автор бейнесін анықтау, әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

Кейбір оқушылар: « Анасын сағынған бала» әңгімесіндегі автор бейнесін анықтау, әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу, шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Бағалау критерийі

  • әңгімедегі автор бейнесін анықтайды;

  • әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады;

  • шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




І. Ұйымдастыру кезеңі.

Қызығушылықты ояту.

Суреттер «Не болды?» әдісі. Суреттер көрсетіледі. Оқушылардан суретте не болып жатқанын және түсіндіріп берулері сұралады.

Жетекші сұрақтар қойылады:

- Суреттен не байқадыңдар?

- Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы? Болжаңыз.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар сурет бойынша сұрақтарға жауап беріп, сабақ тақырыбын айқындайды.


ҚБ «Жүрек»

5-сынып қазақ әдебиеті






суреттер





Сабақтың ортасы





























Мағынаны тану. Топтық жұмыс

Тақырып: Сержанның сағынышы

І топ. Постер дайындау

ІІ топ. Рөлдік ойын көрсету

ІІІ топ. Диалог, пікірталас

Дескриптор:

  • Сержанның сағынышын әр топ өз тапсырмасы

бойынша ойын қорғайды.

ҚБ

2-тапсырма. Шығарма авторының бейнесін анықтау мақсатында төмендегі тапсырманы орындаңдар.

Өзіңізді автормын деп елестетіңіз. Шығарма бойынша пікіріңізді білдіріңіз, мына сөйлемдерден басталуы тиіс:

Мен автор ретінде, әңгімені бұлай бастау себебім....

Мен автор ретінде, бұл әңгімедегі кейіпкердің әрекетін былайша түсіндірер едім...

Мен автор ретінде, әңгімені былайша аяқтауым....

Дескриптор:

  • Шығарма авторының бейнесін анықтайды;

  • Өз көзқарасын дәлелді жеткізеді.

ҚБ

Тапсырма. Жеке жұмыс.

Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» әңгімесін оқи отырып, отбасы құндылығын қалай түсіндің? Осы ойыңды дамыта отырып, эссе жазыңыз (70-80сөз).

Үздік жұмыстар «Автор орындығында» оқылады.

Оқушылар Сержанның сағынышын әр топ өз тапсырмасы

бойынша ойын қорғайды.


Шығарма авторының бейнесін анықтау мақсатында төмендегі тапсырманы орындаңдар.



Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» әңгімесін оқи отырып, отбасы құндылығын қалай түсіндің? Осы ойыңды дамыта отырып, эссе жазыңыз.




ҚБ «Жүрек»





ҚБ








ҚБ



«Анасын сағынған бала» әңгімесі

Сабақтың соңы



Рефлексия.



Үй жұмысы

Эссені аяқтау.




ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
.
04 Сәуір 2024
680
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі