Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
19.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?» |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Мәтіннен үзінділерді шығармашылық жұмысқа пайдаланады.Әнет бабаның стиліне сүйеніп, өз ойларын көркем тілмен жеткізеді |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар (еңбексүйгіштік,кәсіби біліктілік)туралы айту. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; |
Оқулық, топтама |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.
Қызығушылықты ояту
Сұрақ: Оқушылар ойы: ассоциация әдісі арқылы тақтаға жазылады. Мұғалім қысқаша түсіндіреді:
|
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Мәтіннен үзінділерді шығармашылық жұмысқа пайдаланады.Әнет бабаның стиліне сүйеніп, өз ойларын көркем тілмен жеткізеді. Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану |
Оқулық Бағалау парқшасы ЖИ https://chatgpt.com/ https://www.youtube.com/watch?v=WgxR1gZNIXw |
||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Мәтін:
Не арсыз?
Не ғайып?
Не даусыз? Тапсырма: |
1-тапсырмада «Не арсыз?», «Не ғайып?», «Не даусыз?» және автор айтпаса да, осы қатарға тағы 1-2 мысал қосып, постер дайындайды. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақшасы
|
||||||||||||||||
|
10минут |
2-тапсырма Жұптық
жұмыс
Тапсырма:
|
2-тапсырмада берілген бір шумақты негізге ала отырып, қазіргі заманмен байланыстырып, диалог немесе көркем ойтолғау жазады (5–6 сөйлем). |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы |
||||||||||||||||
|
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма.
Жеке
жұмыс.
Тапсырма:
|
3-тапсырмада
«Не даусыз?» деген сұраққа өз өмірлік
тәжірибең мен көзқарасың бойынша жауап бер.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық, топтама
Бағалау парақша |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытын-дылау кезеңі
5минут
|
«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді. Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру. Мөңке би шығармасына арнап креативті жұмыс жасау (өлең, сурет, бейнебаян, эссе) Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау |
Сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі рефлексия жасайды. |
Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
Әлеумет-тік желі оқулық
Бағалау парақша-сы
|
Тексерген:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?»
Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?»
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
19.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?» |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолдану;9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Мәтіннен үзінділерді шығармашылық жұмысқа пайдаланады.Әнет бабаның стиліне сүйеніп, өз ойларын көркем тілмен жеткізеді |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар (еңбексүйгіштік,кәсіби біліктілік)туралы айту. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; |
Оқулық, топтама |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.
Қызығушылықты ояту
Сұрақ: Оқушылар ойы: ассоциация әдісі арқылы тақтаға жазылады. Мұғалім қысқаша түсіндіреді:
|
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Мәтіннен үзінділерді шығармашылық жұмысқа пайдаланады.Әнет бабаның стиліне сүйеніп, өз ойларын көркем тілмен жеткізеді. Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану |
Оқулық Бағалау парқшасы ЖИ https://chatgpt.com/ https://www.youtube.com/watch?v=WgxR1gZNIXw |
||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Мәтін:
Не арсыз?
Не ғайып?
Не даусыз? Тапсырма: |
1-тапсырмада «Не арсыз?», «Не ғайып?», «Не даусыз?» және автор айтпаса да, осы қатарға тағы 1-2 мысал қосып, постер дайындайды. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақшасы
|
||||||||||||||||
|
10минут |
2-тапсырма Жұптық
жұмыс
Тапсырма:
|
2-тапсырмада берілген бір шумақты негізге ала отырып, қазіргі заманмен байланыстырып, диалог немесе көркем ойтолғау жазады (5–6 сөйлем). |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы |
||||||||||||||||
|
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма.
Жеке
жұмыс.
Тапсырма:
|
3-тапсырмада
«Не даусыз?» деген сұраққа өз өмірлік
тәжірибең мен көзқарасың бойынша жауап бер.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық, топтама
Бағалау парақша |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытын-дылау кезеңі
5минут
|
«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді. Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру. Мөңке би шығармасына арнап креативті жұмыс жасау (өлең, сурет, бейнебаян, эссе) Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау |
Сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі рефлексия жасайды. |
Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
Әлеумет-тік желі оқулық
Бағалау парақша-сы
|
Тексерген:
шағым қалдыра аласыз













