Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
22.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?». Мінез, кәрілік, ажал |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасау;9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Шығарманың мазмұны мен құрылымына талдау жасайды.Әнет бабаның өсиет сөздеріндегі көркемдік тәсілдерді анықтайды.Мінез, кәрілік, ажал тақырыптарына ой жүгіртіп, автор стиліне баға береді |
|
Сабақтың барысы:
Тексерген:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?». Мінез, кәрілік, ажал
Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?». Мінез, кәрілік, ажал
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
І тарау. Атадан қалған асыл сөз |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
|
Күні: |
22.09.25 |
|
|
Сынып: 9 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?». Мінез, кәрілік, ажал |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасау;9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Шығарманың мазмұны мен құрылымына талдау жасайды.Әнет бабаның өсиет сөздеріндегі көркемдік тәсілдерді анықтайды.Мінез, кәрілік, ажал тақырыптарына ой жүгіртіп, автор стиліне баға береді |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 1.Ұйымдастыру кезеңі 5минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар (еңбексүйгіштік,кәсіби біліктілік)туралы айту. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді. |
Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; |
Оқулық, топтама |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.
Қызығушылықты ояту.Мына сұрақтарға ойлан:Не арсыз?Не ғайып?Не даусыз?Мысалы:
|
Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. |
Бағалау критерийі: Шығарманың композициялық құрылымын анықтайды.Троп, фигураларды (эпитет, метафора, антитеза, параллелизм т.б.) табады.Автордың айшықты тілін талдайды, стильдік ерекшелігін сипаттайды.Мінез, кәрілік, ажал тақырыптары бойынша өз ой-пікірін білдіреді. Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану |
Оқулық Бағалау парқшасы ЖИ https://chatgpt.com/ https://www.youtube.com/watch?v=WgxR1gZNIXw |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Жеке жұмыс: Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымын анықта.
Саралау тапсырмасы: Шығарманың қысқаша мазмұнын айтып көр. |
1-тапсырмада
шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымын анықтайды.
|
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақшасы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10минут |
2-тапсырма. Жеке жұмыс Мәтіннен төмендегі көркемдік тәсілдерді тап, стильдік ерекшелігін анықта.
|
2-тапсырмада троп, фигураларды теріп жазады. Автордың стилі – нақыл сөз, философиялық ой, көркем бейнелеу екенін сипаттайды. |
Дескриптор:
Жалпы балл-3 |
Оқулық
Бағалау парақша сы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 3-тапсырма. Жұппен жұмыс. "Салыстыр, тұжырымда" Төмендегі ұғымдарды салыстыр:
|
3-тапсырмада Кәрілік – Сұр бұлттай, баяу жылжиды... Ажал – Ешкім күтпеген қоңырау тәрізді...Мінез – Су сияқты, пішіні ыдысына қарай... |
Дескриптор:
Жалпы балл-4 |
Оқулық, топтама
Бағалау парақша |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 3.Қорытын-дылау кезеңі
5минут
|
«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді. Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру.
Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау |
Сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі рефлексия жасайды. |
Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл қойылады |
Әлеумет-тік желі оқулық
Бағалау парақша-сы
|
Тексерген:
шағым қалдыра аласыз













