Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?». Мінез, кәрілік, ажал

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?». Мінез, кәрілік, ажал

Материал туралы қысқаша түсінік
Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?». Мінез, кәрілік, ажал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

І тарау. Атадан қалған асыл сөз

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

22.09.25

Сынып: 9 қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Әнет баба «Не арсыз? Не ғайып? Не даусыз?». Мінез, кәрілік, ажал

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасау;9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру

Сабақтың мақсаты:

Шығарманың мазмұны мен құрылымына талдау жасайды.Әнет бабаның өсиет сөздеріндегі көркемдік тәсілдерді анықтайды.Мінез, кәрілік, ажал тақырыптарына ой жүгіртіп, автор стиліне баға береді

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру кезеңі

5минут

Ұйымдастыру кезеңі : Оқушылармен сәлемдесу.Сабақтың мақсатымен және күтілетін нәтижелермен таныстыру.Құндылықтар (еңбексүйгіштік,кәсіби біліктілік)туралы айту.


-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;

Оқулық, топтама

Сабақтың ортасы

2.Жаңа сабақты меңгерту



5минут


Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.


Қызығушылықты ояту.Мына сұрақтарға ойлан:Не арсыз?Не ғайып?Не даусыз?

Мысалы:

  • Не арсыз? – Кәрілік, кедейлік, ұйқы

  • Не ғайып? – Қонақ, несібе, ажал

  • Не даусыз? – Күн, ай, өлім


Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды.

Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.Өз ойларымен бөліседі.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

Бағалау критерийі: Шығарманың композициялық құрылымын анықтайды.Троп, фигураларды (эпитет, метафора, антитеза, параллелизм т.б.) табады.Автордың айшықты тілін талдайды, стильдік ерекшелігін сипаттайды.Мінез, кәрілік, ажал тақырыптары бойынша өз ой-пікірін білдіреді.

Ойлау дағдысының деңгейі: қолдану

Оқулық



Бағалау парқшасы



ЖИ https://chatgpt.com/


https://www.youtube.com/watch?v=WgxR1gZNIXw

Жаңа сабақты меңгергенін тексеру


10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1-тапсырма. Жеке жұмыс: Шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымын анықта.

Экспозиция


Байланыс


Дамуы


Шиеленіс


Шарықтау шегі


Шешімі



Саралау тапсырмасы: Шығарманың қысқаша мазмұнын айтып көр.

1-тапсырмада


шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымын анықтайды.


Дескриптор:

мәтін құрылымын 6 кезең бойынша сипаттайды;


1


1

Әнет баба мен жас арасындағы диалогты анықтайды; шығарманың идеялық мазмұнын ашады;

1







1




1

Жалпы балл-3

Оқулық


Бағалау парақшасы


10минут

2-тапсырма. Жеке жұмыс Мәтіннен төмендегі көркемдік тәсілдерді тап, стильдік ерекшелігін анықта.

  • Эпитет: арсыз кәрілік, қас қағым сәт

  • Метафора: өлім – ажалдың қақпасы

  • Антитеза: Кәрілік пен жастық, Өмір мен өлім

  • Риторикалық сұрақтар: Не арсыз? Не ғайып?


2-тапсырмада троп, фигураларды теріп жазады. Автордың стилі – нақыл сөз, философиялық ой, көркем бейнелеу екенін сипаттайды.

Дескриптор:

троп, фигураларды теріп жазады

1

автордың стилін атайды;

1

автордың стилі – нақыл сөз, философиялық ой, көркем бейнелеу екенін сипаттайды;

1

Жалпы балл-3

Оқулық


Бағалау парақша сы

10минут

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

3-тапсырма. Жұппен жұмыс. "Салыстыр, тұжырымда" Төмендегі ұғымдарды салыстыр:

Ұғымдар

Ұқсастығы

Айырмашылығы

Кәрілік?



Ажал?



Мінез?



Ақыл?



Өлім?




3-тапсырмада Кәрілік – Сұр бұлттай, баяу жылжиды... Ажал – Ешкім күтпеген қоңырау тәрізді...Мінез – Су сияқты, пішіні ыдысына қарай...

Дескриптор:

әр ұғымның мәнін ашады;

1


1

ұқсастығы мен айырмашылығын нақты жазады;

1


1

тұжырым жасайды;

1


1

қорытынды шығарады;

1


1

Жалпы балл-4

Оқулық, топтама


Бағалау

парақша

Сабақтың соңы

3.Қорытын-дылау кезеңі


5минут



«Соңғы ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекітеді.

Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Үйге тапсырма беру.


Рефлексия «Өзара бағалау» әдісі арқылы парақшаға бағалау

Сұрақтарға жауап береді.

Үйге тапсырма алады.

Рефлексия . «Өзара бағалау» әдісі рефлексия жасайды.

Әр оқушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.



1-10 балл қойылады

Әлеумет-тік желі

оқулық


Бағалау парақша-сы



Тексерген:











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.10.2025
65
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі