4-БӨЛІМ: БІЗДІ ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ 2-САБАҚ
|
Тақырыбы: Аңдар |
Мектебі: «3 орта мектебі» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні, айы: 5.12. |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1-сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
1.1.2.1. Күнделікті қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.1.4.1.Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну. 1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру. 1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар қою. 1.5.1.4. Мұғалімнің көмегімен сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдану. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Аңдарды атай алады, өзінің қандай сурет салатынын айта алады. 20-ға дейін санауды үйренеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Өзінің суреті бойынша ақпарат бере алады. Қандай аң салғанын, оның санын айта алады. Тақырып көлемінде өзара сұрақ-жауапқа қатыса алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Басқа да аң атауларын біледі, олардың атауларын өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут |
..
Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
Енді осындай тамаша көңіл - күймен шаттық
шеңберін құрайық:
(Интербелсенді тақтада оқушыларға арналған сабақ тақырыбы, оқу мақсаты жазылады.) Сабақтың тақырыбы: Аңдар Бүгінгі сабақтың мақсаттары:
|
Шаттық шеңбер презентация |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
СЕРГІТУ СӘТІ |
1-деңгей «Білу» Дескрипторы:
Бұлттардың артында жазылған сөздер:
Сиыр, түйе, ешкі, қой, жылқы, ит, мысық
(Қалыптастырушы бағалау)
2-деңгей «Түсіну» Дескрипторы:
(МК, Ұ) оқулықтағы 1-тапсырмада оқушылардың назары суретке аударылады, сурет бойынша оқушылар аң атауларымен танысады.
Жаңа сөздерге үйрету Арыстан- лев - Керік – жираф Піл – слон - Түлкі – лиса Қасқыр – волк - Қоян – заяц Кірпі – ежик
3-деңгей «Қолдану Дескрипторлары: - сөйлесу үлгісі бойынша өз суреті туралы сөйлей алады - тыңдаған сандарды дұрыс қайталайды - сөз тіркестер, сөйлемдер құрастырады (Ж) 2-тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді. Берілген сөйлесу үлгісі бойынша өздерінің қандай сурет салатындары туралы сөйлеседі. Мысалы: - Мен сурет саламын - Сен не саласың? - Мен қоян саламын. - Сен неше қоян саласың? -Мен екі қоян саламын. (МК, Ұ) 3-тапсырмада оқушылар 10-ға дейінгі сандарды қайталайды және мұғалім 11-ден 20-ға дейін санауды үйретеді. жұптық жұмыс Оқушыларға цифрлар жазылған постер беремін, қасында сөздермен жазылған сандарды дұрыс орналастыруы керек
4-деңгей –«Талдау» Дескрипторлары:
(ОТ) оқушылар ақ қағазға тақпақта кездесетін аңдардың суретін салады (керік, піл, түлкі, кірпі) суреттегі андардың санын әр бала өзі шешеді. Содан кейін әр бала өзінің суретін көрсетіп тұрып тақпақты айтады. Ал оқушылар оның суретіндегі аңдарды санайды
5-деңгей «Жинақтау» Дескрипторы:
(МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі. 6-деңгей «Бағалау» Дескрипторы:
«Балықшы» ойын арқылы білімдерін бекіту. Суреттердегі балықтардың артында сұрақтар жаздым 1. Арыстан үлкен бе? (Иә, арыстан үлкен) 2. Қоян үлкен бе? (Жоқ, қоян кішкентай) 3. Кірпі кішкентай ма? (Иә, кірпі кішкентай) 4. Піл кішкентай ма? (Жоқ, піл үлкен) 5. 2 кірпі + 1 түлкі – неше аң болады?
|
Күн, бұлттардың суреттері Оқулық Аудиодиск 4.2.1 Аудиодиск 4.2.2 Аудиодиск 4.2.3 Постер Кеспе қағаздар желім
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Кульжанова Шарапат Мухамбет-РашидовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Аңдар 1- сынып Қазақ тілі Т2
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Аңдар 1- сынып Қазақ тілі Т2Материал туралы қысқаша түсінік
1.1.2.1. Күнделікті қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.
1.1.4.1.Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну.
Жаңа сөздерге үйрету
Арыстан- лев -
Керік – жираф
Піл – слон -
Түлкі – лиса
Қасқыр – волк -
Қоян – заяц
Кірпі – ежик
Материалдың қысқаша нұсқасы 4-БӨЛІМ: БІЗДІ ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ 2-САБАҚ
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















