Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    4-БӨЛІМ: БІЗДІ ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ 2-САБАҚ

    Тақырыбы: Аңдар

    Мектебі: «3 орта мектебі» КММ

    Күні, айы: 5.12.

    Мұғалімнің аты-жөні:

    1-сынып

    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    1.1.2.1. Күнделікті қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

    1.1.4.1.Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну.

    1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

    1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар қою.

    1.5.1.4. Мұғалімнің көмегімен сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдану.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Аңдарды атай алады, өзінің қандай сурет салатынын айта алады. 20-ға дейін санауды үйренеді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Өзінің суреті бойынша ақпарат бере алады. Қандай аң салғанын, оның санын айта алады. Тақырып көлемінде өзара сұрақ-жауапқа қатыса алады.

    Кейбір оқушылар:

    Басқа да аң атауларын біледі, олардың атауларын өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    1. (МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

    ..

    Сәлеметсіңдер ме, балалар!
    - Қалдарың қалай?
    - Көңіл - күйлерің қалай?
    - ...
    Өте жақсы, балалар!

    Енді осындай тамаша көңіл - күймен шаттық шеңберін құрайық:
    Шеңберді біз құрайық,
    Алақанды ашайық.
    Күннің нұрын алайық,
    Бір-бірімізге шашайық.
    - Жарайсыңдар балалар, отыра қойыңдар!

    1. Сабақ тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.

    (Интербелсенді тақтада оқушыларға арналған сабақ тақырыбы, оқу мақсаты жазылады.)

    Сабақтың тақырыбы: Аңдар

    Бүгінгі сабақтың мақсаттары:

    • Аңдардың атауларын білеміз

    • 20-ға дейін санай аламыз

    • Аңдардың аз, көбін айыра аламыз.



    Шаттық шеңбер























    презентация

    Сабақтың ортасы

      1. минут
























































































    СЕРГІТУ СӘТІ


    1. Блум таксономиясының деңгейлері бойынша тапсырмаларды орындау:


    1-деңгей «Білу»

    Дескрипторы:

    • үй жануарларының атауларын біледі


    • Балалар біз көңіл-күйіміздің әрқашан көтеріңкі болғанын қалаймыз.Көңілімізді ешқашан кірбің, бұлт шалмаса екен деп ойлаймыз. Аспандағы күніміз де әрқашан жарқырап тұрсын. Бірақ күніміздің бетін бұлт шалыпты. Күн көзінен бұлтты сейілту үшін мына бұлттардың артында үй жануарлардың атаулары берілген.Сол сұрақтарға жауап бере отырып күнімізге көмектесейік.


    Бұлттардың артында жазылған сөздер:

    Сиыр, түйе, ешкі, қой, жылқы, ит, мысық


    (Қалыптастырушы бағалау)

    • Өте жақсы, балалар! Жарайсыңдар!Үй жануарлардың атауларын жақсы білеміз. Енді біздің күніміз жарқырап тұр, қараңдаршы!


    2-деңгей «Түсіну»

    Дескрипторы:

    • үй жануарларының пайдасы туралы түсінеді, үй жануарларын айта алады

    (МК, Ұ) оқулықтағы 1-тапсырмада оқушылардың назары суретке аударылады, сурет бойынша оқушылар аң атауларымен танысады.

    • Балалар, үй жануарларына адам қамқор болады, оларды бағады. Үй жануарларын адам не үшін ұстайды? (ет, сүт, жүн т.б.) Ал орманда кездестін жануарларын біз аңдар дейміз.


    Жаңа сөздерге үйрету

    Арыстан- лев -

    Керік – жираф

    Піл – слон -

    Түлкі – лиса

    Қасқыр – волк -

    Қоян – заяц

    Кірпі – ежик

    1. Мұғалім дауыстап оқиды

    2. Мұғалім оқушыларды тізбектеп сұрайды, дұрыс айтуларын қадағалайды.

    3. Доппен ойын жүргізеді. Оқушыларға доп лақтырып, жаңа сөзді сұрайды.

    4. Сөздерді пайдалана отырып, сөз тіркестер, сөйлемдер құрастыру

    3-деңгей «Қолдану

    Дескрипторлары:

    - сөйлесу үлгісі бойынша өз суреті туралы сөйлей алады

    - тыңдаған сандарды дұрыс қайталайды

    - сөз тіркестер, сөйлемдер құрастырады

    (Ж) 2-тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді. Берілген сөйлесу үлгісі бойынша өздерінің қандай сурет салатындары туралы сөйлеседі. Мысалы:

    - Мен сурет саламын

    - Сен не саласың?

    - Мен қоян саламын.

    - Сен неше қоян саласың?

    -Мен екі қоян саламын.



    (МК, Ұ) 3-тапсырмада оқушылар 10-ға дейінгі сандарды қайталайды және мұғалім 11-ден 20-ға дейін санауды үйретеді.

    жұптық жұмыс

    Оқушыларға цифрлар жазылған постер беремін, қасында сөздермен жазылған сандарды дұрыс орналастыруы керек


    4-деңгей –«Талдау»

    Дескрипторлары:

    • аңдардың суретін салады

    • тыңдаған тақпақтағы аңдарды санайды

    (ОТ) оқушылар ақ қағазға тақпақта кездесетін аңдардың суретін салады (керік, піл, түлкі, кірпі) суреттегі андардың санын әр бала өзі шешеді. Содан кейін әр бала өзінің суретін көрсетіп тұрып тақпақты айтады. Ал оқушылар оның суретіндегі аңдарды санайды




    5-деңгей «Жинақтау»

    Дескрипторы:

    • дәптерлерде тапсырмаларды дұрыс орындайды


    (МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.


    6-деңгей «Бағалау»

    Дескрипторы:

    • аңдарды бір-бірімен салыстырады (үлкен/ кішкентай, аз/көп)



    «Балықшы» ойын арқылы білімдерін бекіту. Суреттердегі балықтардың артында сұрақтар жаздым

    1. Арыстан үлкен бе? (Иә, арыстан үлкен)

    2. Қоян үлкен бе? (Жоқ, қоян кішкентай)

    3. Кірпі кішкентай ма? (Иә, кірпі кішкентай)

    4. Піл кішкентай ма? (Жоқ, піл үлкен)

    5. 2 кірпі + 1 түлкі – неше аң болады?


    • Ал, балалар, ойын ойнауды ұнатасыңдар ма? Қазір біз қармақпен балық аулаймыз.













    Күн, бұлттардың суреттері




















    Оқулық









    Аудиодиск

    4.2.1
























    Аудиодиск

    4.2.2










    Аудиодиск

    4.2.3






    Постер

    Кеспе қағаздар

    желім






    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кульжанова Шарапат Мухамбет-Рашидовна
    10 Мамыр 2023
    416
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Аңдар 1- сынып Қазақ тілі Т2

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Аңдар 1- сынып Қазақ тілі Т2

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1.1.2.1. Күнделікті қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну. 1.1.4.1.Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну. Жаңа сөздерге үйрету Арыстан- лев - Керік – жираф Піл – слон - Түлкі – лиса Қасқыр – волк - Қоян – заяц Кірпі – ежик
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    4-БӨЛІМ: БІЗДІ ҚОРШАҒАН ӘЛЕМ 2-САБАҚ

    Тақырыбы: Аңдар

    Мектебі: «3 орта мектебі» КММ

    Күні, айы: 5.12.

    Мұғалімнің аты-жөні:

    1-сынып

    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    1.1.2.1. Күнделікті қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.

    1.1.4.1.Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну.

    1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып, түрлі тәсілдермен жауап беру.

    1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар қою.

    1.5.1.4. Мұғалімнің көмегімен сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін дұрыс қолдану.

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Аңдарды атай алады, өзінің қандай сурет салатынын айта алады. 20-ға дейін санауды үйренеді.

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Өзінің суреті бойынша ақпарат бере алады. Қандай аң салғанын, оның санын айта алады. Тақырып көлемінде өзара сұрақ-жауапқа қатыса алады.

    Кейбір оқушылар:

    Басқа да аң атауларын біледі, олардың атауларын өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Жоспарланған жұмыс

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    1. (МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

    ..

    Сәлеметсіңдер ме, балалар!
    - Қалдарың қалай?
    - Көңіл - күйлерің қалай?
    - ...
    Өте жақсы, балалар!

    Енді осындай тамаша көңіл - күймен шаттық шеңберін құрайық:
    Шеңберді біз құрайық,
    Алақанды ашайық.
    Күннің нұрын алайық,
    Бір-бірімізге шашайық.
    - Жарайсыңдар балалар, отыра қойыңдар!

    1. Сабақ тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.

    (Интербелсенді тақтада оқушыларға арналған сабақ тақырыбы, оқу мақсаты жазылады.)

    Сабақтың тақырыбы: Аңдар

    Бүгінгі сабақтың мақсаттары:

    • Аңдардың атауларын білеміз

    • 20-ға дейін санай аламыз

    • Аңдардың аз, көбін айыра аламыз.



    Шаттық шеңбер























    презентация

    Сабақтың ортасы

      1. минут
























































































    СЕРГІТУ СӘТІ


    1. Блум таксономиясының деңгейлері бойынша тапсырмаларды орындау:


    1-деңгей «Білу»

    Дескрипторы:

    • үй жануарларының атауларын біледі


    • Балалар біз көңіл-күйіміздің әрқашан көтеріңкі болғанын қалаймыз.Көңілімізді ешқашан кірбің, бұлт шалмаса екен деп ойлаймыз. Аспандағы күніміз де әрқашан жарқырап тұрсын. Бірақ күніміздің бетін бұлт шалыпты. Күн көзінен бұлтты сейілту үшін мына бұлттардың артында үй жануарлардың атаулары берілген.Сол сұрақтарға жауап бере отырып күнімізге көмектесейік.


    Бұлттардың артында жазылған сөздер:

    Сиыр, түйе, ешкі, қой, жылқы, ит, мысық


    (Қалыптастырушы бағалау)

    • Өте жақсы, балалар! Жарайсыңдар!Үй жануарлардың атауларын жақсы білеміз. Енді біздің күніміз жарқырап тұр, қараңдаршы!


    2-деңгей «Түсіну»

    Дескрипторы:

    • үй жануарларының пайдасы туралы түсінеді, үй жануарларын айта алады

    (МК, Ұ) оқулықтағы 1-тапсырмада оқушылардың назары суретке аударылады, сурет бойынша оқушылар аң атауларымен танысады.

    • Балалар, үй жануарларына адам қамқор болады, оларды бағады. Үй жануарларын адам не үшін ұстайды? (ет, сүт, жүн т.б.) Ал орманда кездестін жануарларын біз аңдар дейміз.


    Жаңа сөздерге үйрету

    Арыстан- лев -

    Керік – жираф

    Піл – слон -

    Түлкі – лиса

    Қасқыр – волк -

    Қоян – заяц

    Кірпі – ежик

    1. Мұғалім дауыстап оқиды

    2. Мұғалім оқушыларды тізбектеп сұрайды, дұрыс айтуларын қадағалайды.

    3. Доппен ойын жүргізеді. Оқушыларға доп лақтырып, жаңа сөзді сұрайды.

    4. Сөздерді пайдалана отырып, сөз тіркестер, сөйлемдер құрастыру

    3-деңгей «Қолдану

    Дескрипторлары:

    - сөйлесу үлгісі бойынша өз суреті туралы сөйлей алады

    - тыңдаған сандарды дұрыс қайталайды

    - сөз тіркестер, сөйлемдер құрастырады

    (Ж) 2-тапсырмада оқушылар жұппен жұмыс істейді. Берілген сөйлесу үлгісі бойынша өздерінің қандай сурет салатындары туралы сөйлеседі. Мысалы:

    - Мен сурет саламын

    - Сен не саласың?

    - Мен қоян саламын.

    - Сен неше қоян саласың?

    -Мен екі қоян саламын.



    (МК, Ұ) 3-тапсырмада оқушылар 10-ға дейінгі сандарды қайталайды және мұғалім 11-ден 20-ға дейін санауды үйретеді.

    жұптық жұмыс

    Оқушыларға цифрлар жазылған постер беремін, қасында сөздермен жазылған сандарды дұрыс орналастыруы керек


    4-деңгей –«Талдау»

    Дескрипторлары:

    • аңдардың суретін салады

    • тыңдаған тақпақтағы аңдарды санайды

    (ОТ) оқушылар ақ қағазға тақпақта кездесетін аңдардың суретін салады (керік, піл, түлкі, кірпі) суреттегі андардың санын әр бала өзі шешеді. Содан кейін әр бала өзінің суретін көрсетіп тұрып тақпақты айтады. Ал оқушылар оның суретіндегі аңдарды санайды




    5-деңгей «Жинақтау»

    Дескрипторы:

    • дәптерлерде тапсырмаларды дұрыс орындайды


    (МК, Ұ) Дәптердегі тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі.


    6-деңгей «Бағалау»

    Дескрипторы:

    • аңдарды бір-бірімен салыстырады (үлкен/ кішкентай, аз/көп)



    «Балықшы» ойын арқылы білімдерін бекіту. Суреттердегі балықтардың артында сұрақтар жаздым

    1. Арыстан үлкен бе? (Иә, арыстан үлкен)

    2. Қоян үлкен бе? (Жоқ, қоян кішкентай)

    3. Кірпі кішкентай ма? (Иә, кірпі кішкентай)

    4. Піл кішкентай ма? (Жоқ, піл үлкен)

    5. 2 кірпі + 1 түлкі – неше аң болады?


    • Ал, балалар, ойын ойнауды ұнатасыңдар ма? Қазір біз қармақпен балық аулаймыз.













    Күн, бұлттардың суреттері




















    Оқулық









    Аудиодиск

    4.2.1
























    Аудиодиск

    4.2.2










    Аудиодиск

    4.2.3






    Постер

    Кеспе қағаздар

    желім






    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Тест 2 сынып
    10.05.2023
    416
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кульжанова Шарапат Мухамбет-Рашидовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации