Материалдар / "Аңыздың ақыры" дидактика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Аңыздың ақыры" дидактика

Материал туралы қысқаша түсінік
"Аңыздың ақыры" дидактикалық материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2024
135
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қызығушылықты ояту

  • Ә.Кекілбаевтың «Аңыздың ақыры» шығармасында қандай тақырып көтеріледі?

  • Шығармада қандай өзекті мәселелер көтерілген?

  • Шығармадағы мәселелер ғаламда кездесе ме?

1-тапсырма

Үш түрлі күнделікпен» жұмыс


1-қадам. Шығармадағы кейіпкерлерді анықтайды

2-қадам. Мәтінді оқу барысында жеке күнделік толтырады.


Мәтіндегі ерекше әсер еткен үзінділер

Жеке түсінік беру: осы дәйексөзді не үшін жаздыңыз? Қандай ой туғызды? Соған байланысты қандай сұрақ туды?

«Мұғалімге

хат»

(сұрақтар)














3-қадам. Жұмыс нәтижесін жұпта, топта талқылау.

Шығарманың өздеріне ерекше әсер еткен үзінділерден қорытынды шығарады.


дескриптор:

  • Мәтін үзінділерімен жұмыс жүргізеді

  • Жеке түсінік береді


2-тапсырма

ЖЖ/Т. «Тұжырымдамалық кесте»

1-қадам. Оқушылар шығармадан алынған үзіндіні оқып шығады.

Мұғалім сыныпқа төмендегі кесте үлгісін ұсынады:

Шығармадағы көтерілген мәселе

Жанрлық ерекшелік

Күнделік иесі

Бейтаныс хат жазушы

парасат




адамгершілік




тазалық




зұлымдық




ізгілік




2-қадам. Оқушылар кестені оқыған мәліметтері негізінде толтырады.

3-қадам. Жұппен, топпен талқылауды шығарманың жанрлық ерекшелігін тани отырып, Автор осы мәселе арқылы қандай ғаламдық мәселені қозғағысы келеді? деген сұраққа жауап береді



Әміршінің көз алдынан соқыр жігіт кетпей қойды. Ол есек арбасын дария жағасына тастап, өзі мұның күймесіне көшіп кеп, қарсы алдында қасқиып отырып алғандай. Нұр жайнаған жаутаң жанардан айырылған соң, жүзіндегі баяғы мейірім жым-жылас жоғалып кетіпті, әдемі жас жігітке лайық ізет-ибадан да еш жұрнақ қалмапты. Үңірейген-үңірейген екі көздің түбіне тажал тығылып тұрғандай. Өндіршегі сорайып, танауы қусырылып, екі беті күлдей боп-боз боп кетіпті, өңінен кісі шошығандай. Міне, ол бұған қарай қозғалғандай болды, бірте-бірте жақындап келеді. Күс-күс қос шеңгел кеңірдегіне тақап қалыпты. – Қорықпа,- деді әлдебір қырылдақ дауыс. –Барар жерің бәрібір жердің асты.

Әмірші бұл жолы өзінің үйреншікті алтын күйме, атлас шатырында жатқанын, әлде баяғыда өзі салдырған тас зынданда жатқанын анық ажырата алмады.


дескриптор:

  • Өзекті мәселелерді анықтайды;

  • Ғаламдық мәселелермен байланыстырады.




Кері байланыс.

  • Сабақ барысында ең ұнаған тапсырма және не себепті сізге ұнады?

  • Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіз?

  • Бүгінгі сабақтың маңыздылығы неде деп ойлайсыз?

  • Мұғалімге және сыныптастарыңа қандай ұсыныс айтар едіңіз?


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!