(10мин)
Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі
1
«Сәлемдесу» әдісі арқылы
амандасу, оқушыларға психологиялық жағымды ахуал
туғызамын.
Өткен білімді еске түсіру
мақсатында «Квест» әдісі. https://joyteka.com/100240587
|
Оқушылар бір-бірімен алдарына түскен
фотосуреттегі сәлемдесу түрі бойынша амандасады.
Үй тапсырмасын еске түсіру мақсатында квест
бөлмеден шығу үшін сұрақтарға жауап береді.
|
|
1слайд
2слайд
|
Ортасы
(2мин)
(10мин)
(10мин)
(6мин)
|
Сабақтыңтақырыбы мен оқу мақсатын ашу
мақсатында «Анаграмма» әдісін қолданамын.
Жаңа сабақты түсіндіру
Презентацияны қорғау кезінде
слайдтан слайдқа ауыстырып, басқара аламыз. Презентацияны көрсету
режімінде көріністер бір слайдтан екіншісіне тінтуірмен
ауыстырылады немесе белгіленген уақытта өздігінен ауысады.
Слайдтардың ауысуы кезінде тыңдаушылардың назарын аударатын әртүрлі
анимациялық әсер мен дыбысты жүктеуге
болады.
Мәзірде орналасқан Переходы (Ауысулар) жинамасы
екі бөлімнен тұрады:
-
Переход к этому слайду (Осы слайдқа
ауысу)
-
Время показа слайдов (Слайдты көрсету
уақыты)
Слайдтардың ауысуы кезінде
дыбыстармен сүйемелдеуге болады. Ол үшін
Переходы
(Ауысулар) - Звук (Дыбыс) командаларын орындау
керек. Слайдты ауыстырудың үш түрі
бар.
Олар:
Простой (Қарапайым),
Сложный (Күрделі), Динамическое содержимое (Өзгермелі
мазмұн).
Практикалық жұмыс
Суқойма тақырыбында берілген
суреттер арқылы презентация жасап слайд беттеріне ауысулар қою
қажет. Презентация 4 беттен кем болмауы тиіс.
Дескриптор:
«Білім
рюгзагі» әдісі арқылы топтық жұмыс жүргіземін. Берілген оқу
құралдарына бүгінгі сабақтан үйренген негізгі ұғымдарды жазып,
сөмкеге жинаймыз.
|
Сабақтың тақырыбын ашу
үшін Анаграмма әдісі арқылы
тақырыпты тауып ашады.
Дәптермен жұмыс, оқушылар тақырыпты жазып
алады.
Оқушыларда слайдтағы ақраттар суреттерді
талқылап, сөйлеу арқылы өз пікірлерін білдіріп, жаңа тақырыпты
түсінеді.
Оқушылар практикалық жұмысты
орындайды. Оқушылар жеке жұмыс жасайды.
Оқушылар берілген оқу
құралдарына жаңа ұғымдарды жазып, сөмкеге
салады.
|
Дескриптор негізінде
бағаланады
Стикерлер таратылады
Керемет
Жарайсың
Өте
жақсы
|
3слайд
5слайд
6-7слайд
8-9слайд
|
Соңы
(4мин)
(1мин)
(2мин)
|
Мұғалім сабақты бекіту
мақсатында Жұптық жұмыс ретінде «Түрлі
түстер» әдісін қолданамын.
АУЫСУ БІР СЛАЙДТАН ЕКІНШІСІНЕ ӨТУГЕ АРНАЛҒАН
АНИМАЦИЯ
Үй тапсырмасы
Оқулықтағы 109 бетте берілген
«Ойлан» тапсырмасы.
|
Оқушылар берілген тақырыпқа сай сөйлемді
табады.
Үйге берілген тапсырманы дәптерлеріне жазып
алады.
Оқушылардың көңіл-күйін
анықтау мақсатында «Фотография» әдісі арқылы смайлдар
көрсету
|
|
|