Сабақтың
ортасы
|
Әңгімелесу.
Сұрақтар:
-
Мультфильмдердегі бейнелерді
қимыл-қозғалысқа қалай келтіреді деп
ойлайсыздар?
-
Мультфильмді түсіру үшін қанша
уақыт қажет деп санайсыздар?
-
Оған не әсер етуі
мүмкін?
Жұптық
тапсырма:
Мультфильмдегі кейіпкерлерге
қимыл-қозғалысты келтірудің әдісін зерделе. Ол үшін түрлі ақпарат
көздерін қолдан. Зерттеу жұмысын скетчбукке тізіп
жаз.
Бағалау: Таныстыр. Сыныптың ішінен
бір-екі оқушыдан орындалған тапсырмасының нәтижесі туралы
сұраңыз.
Бейнематериалды
тамашала.
Қарапайым флипбук құру туралы
видеороликтің үзіндісін көрсетіңіз. Кейіпкерлер/элементтердің
қозғалу үрдісін кадр бойынша құруға назар
аударыңыз.
Сұрақтарға жауап
бер:
-
Қозғалыс эффектісі қалай
құрылады?
-
Флипбукте қозғалыс келтіру
үшін қандай жағдай туғызу керек?
-
Флипбукты құру үшін қандай
материалдар қолданылды?
Тәжірибелік
тапсырма:
Оқушылардан зерттеу объектісін
таңдауды сұраңыз. Мысалы, сызықпен жасалған ертегілік адамдар, доп,
балық, аспанда ұшып бара жатқан құс, ит немесе мысық және
т.б.
Бұл
тапсырма жеке не жұпта орындауға
беріледі.
Оқушылардың
қарым-қабілетіне қарай флипбукте салынатын бейнелерді үлестіру
ұсынылады. Мысалы, сурет салуға қабілеті жоғары оқушыға күрделі
суретін, қоянның суретін құрастыру, сурет салуға қабілеті орташа
оқушыға доп сынды бейнелерді беру
ұсынылады.
Тапсырманың
критерийлері:
|
http://megapredmet.ru/1-64889.html
(қимыл – қозғалысқа
келтіру)
http://fb.ru/article/69957/kak-sozdayut-plastilinovyie-multiki
(пластилинді
мультфильм)
https://www.youtube.com/watch?v=p3q9MM__h-M
(Как создать
флипбук?)
https://www.youtube.com/watch?v=4IRMBRUlRB4
(как создать
флипбук?)
ttp://animopticum.
com/activities/
master-classes/
make-flipbook/
|