Оқыту мақсаттары | 1. Білімділік. Жануарлар туралы білімдерін жүйелеу.2. Біліктілік. Оқушылардың «Жануарлар» тақырыбы бойынша білімдерін бекіту; сөздік қорларын молайту; жануарлардың атауларын ағылшын тілінде қолдану дағдыларын дамыту; бекіту. Ақпараттық-коммуникативтік технология және топтастыру тәсілі арқылы үштілділік компонентті енгізу.3. Тәрбиелік. Жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу. |
Күтілетітін нәтиже | Барлық оқушылар: жануарлардың атауларын ағылшын тілінде біледі.Көптеген оқушылар: қазақ және орыс тілінде жануарларың атауларын біледі.Кейбір оқушылар: алған түсінігі мен әсерлерін ауызекі тілмен ағылшын тілінде атайды. |
Тілдік мақсаттар | Дағдыларын дамыту: ағылшын тілінде үй және жабайы жануарлар туралы жалпы мәліметтерді өз тілімен жеткізе алады. Көптілділік: қой-овца-sheep, сиыр-корова-cow, жылқы-лошадь-horse, түйе-верблюд-camel; арыстан-лев-lion, аю-медведь-bear, кірпі-ёж-hedgehog, піл-слон-elephant.Пікір алмасуға арналған сұрақтар:- Жануарларға нелер жатады?- Жануарлар неше топқа бөлінеді?- Сүйікті жануарың қайсы? Неге?
|
Алдыңғы білім | Үй және жабайы жануарлар туралы жалпы түсініктері бар. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
І. Дұрыс әсерлі көңіл-күй орнату0-2 мин | T: Good morning, boys and girls! I am glad to see you.P: Good morning our teacher! We are glad to see you too.T: Thank you. Sit down, please. How are you today? I hope you are well. I see nobody is away today. Let’s begin our lesson. |
|
ІІ. Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам3-6 мин | Пішіндер арқылы балаларды топтастыру;Таңдаған пішіндеріне байланысты оқушыларды;Жануарлардың дыбыстарын тыңдату, атауларын айтқызу. | Пішіндер (үшбұрыш, төртбұрыш) |
ІІІ. Сабақтың ортасы. Тақырып бойынша жұмыс.7-27 мин | Педагогтың түсіндіруі:Балалар, бүгінгі сабақта біз жануарлар әлеміне саяхат жасаймыз. Кәне, кім жануарлардың қандай топтарға бөлінетінін біледі?Мысалы: Сиыр қандай жануар? Үй жануары ма, әлде жабайы жануар ма?Ал аю ше?Назарларыңды слайдқа аударайық. Слайдпен жұмыс. Үшбұрыш тобына үй жануарларын көрсету.-Мынау қандай жануар?-Осы жануардың орысша атауын кім біледі?-Осы жануардың ағылшынша атауын білетін бала бар ма?Педагог көрсетілген жануарлардың ағылшынша атауын айтады, балалар қайталайды. Төртбұрыш тобына жабайы жануарларды көрсету. Осы сұрақтар қойылады.Педагог көрсетілген жануарлардың ағылшынша атауын айтады, балалар қайталайды. Фонетикалық жаттығу. Оқушыларды орындарынан тұрғызу. Good morning, cows!Mu-mu-mu!
Good morning, horses!I-ho-ho!
Good morning, hedgehogs!(Тырнақтары арқылы дыбыс шығарады)
Good morning, elephants!(Аяқтарымен топылдатады)Бөліктен бейне құрау. Балаларға төртке бөлінген жануарлар дене бөліктері ұсынылады. Тақтаға шығып орындалады. Әр жануар атауын ағылшын тілінде айтқызу, қайталату.
Логикалық тапсырма. «Жасырылған жануарды тап». Әр жануар атауын ағылшын тілінде айтқызу, қайталату.
Сергіту. -Балалар, үй жануарлары, жабайы жануарлар да сабақ оқып шаршаған кезде көңілді үзіліс жасайды екен. Олай болса, қазір сендерге ағылшын тілінде бұйрықтар беремін. Сендер сол қимылдарды орындайсыңдар. (run, jump, fly, dance, climb, swim) |
Үй және жабайы жануарлар бейнеленген презентация
Жануарлардың дене бөліктерінің карточкалары
Логикалық тапсырмаға арналған презентация
|
ІV. Бекіту28-35 мин | Буыннан сөз құрау. Балаларға таратылған буындардан жануарлар атауын білдіретін сөз құраулары керек.
Жануарларды бейнелеу. Балаларға таза парақтар, түрлі-түсті қарындаштар таратылады. Тек үшбұрыш және төртбұрыш пішіндерін қолдану арқылы әр бала өзіне ұнаған жануарды бейнелейді. | Буындар жазылған карточкалар
Ақ парақтарТүрлі-түсті қарындаштар |
V. Рефлексия36-40 мин | Сабақты қорытындылау. Сұрақ-жауап. -Бүгінгі сабақта біз нені білдік?-Балалар, бүгінгі сабақтағы ең белсенді оқушы кім болды? Кім көп сұрақтарға жауап берді?
Сабақтан алған әсерді бағалау.-Балалар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Олай болса, орнымыздан тұрайық. Қолдарымызды алға созайық. Егер бүгінгі сабақ ұнаса - THUMBS UP!Егер орташа әсерде болсақ - AMMADOOЕгер ұнамаса – THUMBS DOWN! |
|