Сабақ тың
басы
(8
минут)
1
минут
1
минут
3
минут
2
минут
1
минут
|
Оқушылардың сабаққа
қатысуын тексеру және психологиялық көңіл-күй
қалыптастыру.
"Бүгін біз жаңа әрі қызықты
нәрсені үйренеміз. Әрқайсымыз бағдарламалаудың шебері бола
аламыз!"
Оқушылардан қайталауын
сұрайды.
Мұғалім оқушыларды осы сабақта
бағалау парағы мен таныстырады. таныстыру.Бағалау
парағы
Алдынғы сабақта алған
білімдерін тексеру үй тапсырмасын сұрайды.
.
Үй
тапсырмасы:
Сөздерді суретімен
сәйкестендіру
Кері
байланыс
Окушылар үй тапсырмасын орындап болған
соң мұғалім ауызша кері байланыс
алады.
Миға
шабуыл.
Сабақтың тақырыбын ашу
(таңбалармен жұмбақ жасыру):
Ж
ұмбақ: Жауабы: Антивирустық
қауіпсіздік
Осыдан кейін сабақтың тақырыбы
мен оқу мақсаттары жариялайды. Оқушыларға келесі кезеңмен
байланыстыру үшін сұрақтар қояды.
Терминдер
(слайд).
Сұрақ көпірі(келесі кезеңді
байланыстырушы сұрақ).
Оқушыларға сұрақ
қойылады: Компьютерді зиянды
программалардан қалай
қорғаймыз?
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар қайталайды:
"Бүгін біз жаңа әрі қызықты нәрсені
үйренеміз. Әрқайсымыз бағдарламалаудың шебері бола
аламыз!"
Бағалау
кестесімен танысады.
Оқушылар кестедегі компьютер
жадының суреттері мен атауларын
сәйкестендіреді.
Үй тапсырмасын
бағалайды.
Бағалау парағына
қояды.
Қойған баллдары туралы
кері байланыс береді
Оқушылар слайдта
көрсетілген жұмбақтың жауабын
табады.
Оқушылар дәптерге күнін
және тақырыбын жазады.
Жаңа ұғымдармен
танысады.
Оқушылар өз ойларын
білдіреді.
|
Өзара
бағалау
Бағалау
критерийлері:
1-2 сәйкестенді-руді дұрыс орнатады
-1балл
3-4 сәйкестенді-руді дұрыс орнатады
-2балл
|
Презентация
Презентация
Бағалау
парағы
|
Сабақ тың орта
сы
(32
минут)
7
минут
10
минут
10
минут
5
минут
|
Жаңа сабақты
түсіндіру/Талдау:
Видео арқылы тақырыпты
түсіндіру.
Бейнероликті
тамашалағаннан кейін мұғалім оқушыларға сұрақ
қояды:
Компьютерлік вирус
дегеніміз не?
Компьютерлік
вирустар қалай таралады?
Құрылғылар вирусты
қалай жұқтырады?
Компьютерді
вирустардан қалай қорғауға
болады?
ҚБ
«Plickers» платформасы
арқылы оқушылардың антивирустық қауіпсіздік тұралы жаңа білімдерін
меңгеру деңгейін тексеру үшін осы платформада тест
алады.
Практикалық жұмыс
«Компьютерді вирустарға
тексеру,қорғау.
360 Total Security
арқылы компьютердің C және D дисктерін
тексереді.
Жасанды интеллектпен
жұмыс жасау.
Оқушылар сіздер
бүгін қандай антивирустық бағдарламамен
таныстыңыздар?
Қандай антивирустық
бағдарламаны қолдану керек деп
ойлайсыңдар?
Олардың арасынан дұрыс
таңдау жасау үшін жасанды интеллект Chat-нің GPT көмегіне
жүгінеді
|
Оқушылар видеоны мұқият
қарайды, өз ойларымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға ауызша жауап
береді.
Берілген
QR кодтар арқылы жауап береді.
Оқушылар практикалық
жұмысты орындау үшін 360 Total Security бағдарламасын пайдаланады.
Компьютерді вирустарға тексеріп,табылған қателерді жояды,кестені
толтырады.
Бір бірін критерий
бойынша бағалап,бағалау парағына
қояды.
Оқушылар мұғалімнің
сұрақтарына жауап береді және жауаптарының дұрыстығын тексеру үшін
жасанды интеллекттен көмек сұрайды.
|
Өзін өзі
бағалау
Бағалау
критерийлері:
100-80% -
3
балл
75-50% -
2
балл
45-5% -
1
балл
Өзара
бағалау
Бағалау
критерийлері:
Әр дұрыс толтырылған
кесте үшін – 1
балл (жалпы –
4
балл)
Өзін өзі бағалау
Жасанды интелектпен жұмыс жасайды
(1балл)
|
Видео
Презентация
Антивирус 360
бағдарламасы
|
Сабақ тың
соңы
(5
минут)
2
минут
3
минут
1
минут
|
Оқушылардың жалпы
балдарын анықтау үшінбағалау парақтары бойынша сұрайды,бағаларын
bilimclass қа қояды.
Рефлексия:
Білім
қоржыны
Мұғалім оқушыларды бағалап болғаннан кейін
сабақ бойынша рефлексия
алады.
Сабақ соңында сабақ
мақсаттарын қорытындылап, рефлексия
жүргізеді.
Үй/т: оқулықтың 35-бетіндегі
сұрақтарға жауап беру.
|
Кері байланыс береді.
Рефлексия сұрақтарына жауап
береді
Үйге тапсырманы жазып
алады.
|
|
Бағалау
парағы
Презентация
|