Материалдар / Анықталған интеграл. Ньютон-Лейбниц формуласы

Анықталған интеграл. Ньютон-Лейбниц формуласы

Материал туралы қысқаша түсінік
-Анықталған интеграл және оны есептеу үшін қолданылатын Ньютон – Лейбниц формуласын өздігінен меңгерту. - Анықталған интегралды есептеу дағдысын қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2022
420
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Жамбыл политехникалық жоғары колледжі

Күні: 7.12.2021

Оқытушының аты-жөні:Шенгелбай А.Қ

Тобы: 2ПВТ-20-21

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Анықталған интеграл. Ньютон-Лейбниц формуласы



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


Сабақтың мақсаты

-Анықталған интеграл және оны есептеу үшін қолданылатын Ньютон – Лейбниц формуласын өздігінен меңгерту.

- Анықталған интегралды есептеу дағдысын қалыптастыру.


Бағалау критерийі

-Анықталған интеграл және оны есептеу үшін қолданылатын Ньютон – Лейбниц формуласын өздігінен меңгереді;

- Анықталған интегралды есептеу дағдысын қалыптастырады;


Тілдік мақсаттар


  1. және (2) формулалардың сол жақтары тең болғандықтан, оң жақтарын

теңестіріңдер: ..................................................................

Міне, осы формуланы Ньютон – Лейбниц формуласы деп аталады.


Құндылықтарға баулу




«Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идеасының 5 құндылығы:

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы;


Пәнаралық байланыс

Физика

Алдыңғы білім


Туындының физикалық мағынасы:

Қозғалыс теңдеуі: Жылдамдық:

Үдеу:






Сабақ барысы

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


Психологиялық ахуал тудыру: «Менің көршім» психологиялық ахуал тудыру.Оқушылар шеңбер бойымен тұрады,бір-біріне сәттілік тілейді. Сол тұрған бойымен 1-2 –ге саналып топқа бөлінеді.топ басшысын сайлайды.

Үй тапсырмасын сұрау (ауызша сұрақтарға жауап беру,есептер шығару,екі топқа кеспе қағаз тарату)

Миға шабуыл»

Викторина: Сұрақ-жауап


Геометриялық фигуралар,суреттер, маркер,стикерлер


Сабақтың ортасы




































Ойын-сабақ

Жаңа сабақ.

. Оқылуы: «а-дан в-ға дейінгі интеграл икс-тен эф дэ икс». Мұндағы а – төменгі шегі, в – жоғарғы шегі.

кесіндісінде f(x) 0 болса, қисық сызықты трапецияның ауданын былай жазамыз: S= (1)

Қисық сызықты трапецияның ауданын жазыңдар: ...................................(2)

  1. және (2) формулалардың сол жақтары тең болғандықтан, оң жақтарын

теңестіріңдер: ..................................................................

Міне, осы формуланы Ньютон – Лейбниц формуласы деп аталады.

Алдағы уақытта F(b)-F(a) айырымын кесіндісіндегі функцияның өсімшесін F(x)I түрінде жазамыз.

.

Мысалы:

х6/6|52 = 56/6 – 26/6 =

sіnх|π/3π/6 = sіnπ/3 − sіnπ/6 = √3/2 − 1/2 = √3 – 1

2

Оқулықпен жұмыс

31

Интегралды есептеңдер:



  1. Сөзжұмбақ

  2. Лабиринт


Дескриптор:

-Алғашқы функцияның табу ережесін біледі;

- Алғашқы функцияны таба алады;

- Қисық сызықты трапецияның ауданын таба біледі;

- Анықталған интегралды таба алады;

Бағалау: «Смайлик » әдісі арқылы бағаланады.




Picture 1




































Сабақтың соңы


Есептер шығару: «Сәйкесін тап» әдісі

1

Интегралды есептеңдер:


Дескриптор:

-Алғашқы функцияның табу ережесін біледі;

- Алғашқы функцияны таба алады;

- Қисық сызықты трапецияның ауданынтаба алады;

- Анықталған интегралды таба алады;

Бағалау: «Смайлик » әдісі арқылы



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


САБАҚ Рефлекциясы

Смайликтер


Жалпы бағалау




Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:


Осы сабақтың барысында мен топ туралы немесе жекелеген білім жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ