2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / "Әпке" драмасы. Бауырмалдық" тақырыбындағы ашық сабақ

"Әпке" драмасы. Бауырмалдық" тақырыбындағы ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
"Әпке" драмасы. Бауырмалдық" тақырыбындағы ашық сабақ, ЖИ, электронды платформалар арқылы жасалған. Барлық материалдарының сілтемесі жоспар ішіне енгізілген, ауданда үздік болып танылған сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Махаббат және абырой Мектеп: Абай атындағы №2 жалпы орта білім беретін мектеп

Уақыты: 05.03.2025 Мұғалімнің аты-жөні: Н.Уразова


Сыныбы: 8 қатысқаны: қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақ қызының бауырмалдық ниеті мен пейілінің символы болған шығарма «Әпке» драмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану;

8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

Сабақ мақсаты

Өзіндік ой-пікірін дәлелдеу үшін драма мәтінінен алынған үзінділерді тиімді қолдануға дағдыландыру;

Шығарма мазмұнындағы құндылықтардың заманауилығы мен жаңашылдығын бағалау.

Бағалау критерийі

  • көркем шығармалардан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана алады.

  • шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады;

  • жаңашылдығына баға береді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, бағалау

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: үзінділермен жұмыс жасау, оларды өз мақсатына сай пайдалану жолдарын меңгереді, шығармадағы құндылықтардың маңыздылығын бүгінгі күнмен салыстырып бағалауды үйренеді.

Пән ерекшелігіне сай лексика мен терминология: акт, тартыс, қойылым, катарсис (күнәсінен арылу), қақтығыс, шиеленіс, тартыс, комментарий т.б.

Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер: менің ойымша, драмалық шығарма үзіндісіне сай ..., мен ... ойлаймын т.б.

Құндылықтарды дарыту

Тәуелсіздік және отаршылдық

  • Отбасылық дәстүрлері мен құндылықтарды білу

  • Мемлекеттік тілді білу, құрметту

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин.

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу. Есіктегі жазуды оқу.

ІІ. Қызығушылықты ояту. «Сиқырлы кітаптар» бойынша сұрақтармен сабақты бастау

  1. «Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ» дейтін кім?

  2. Қабен неге Қамажайға өтініш орындата алмады?

  3. Қонаққа келген жастардың айтысының тақырыбы не?

  4. Қамажайдың өз бақытынан бас тарту себебіне 3 дәлел келтіріңіз.

  5. Тимур мен Кәмиланың тойы неше күннен кейін болмақшы?

  6. Әр жауабын ғылыми ұғымға негіздей беретін кім?

  7. Егер Қамажай Қабенге тұрмысқа шықса, не болатын еді?

  8. Сіз Қамажайдың бауырлары үшін өз бақытынан бас тартқанына келісесіз бе ...?

  9. Сіз қалай ойлайсыз, Қамажайдың қазіргі әпкелерден айырмашылығы неде?

  10. Келіннің ерсі әрекетіне дәлел келтіріңіз

2. Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.





Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.
















ҚБ





8-сынып қазақ әдебиеті.

Электронды кітап

https://heyzine.com/flip-book/a9d272dba4.html



«Сиқырлы кітапша» анимациялық слайд сұрақтары

Сабақтың ортасы

30 мин.


ІІІ. Мағынаны тану.

Оқушылар «Әпке» драмасы туралы бейнеролик тамашалайды.

https://www.youtube.com/watch?v=YYOAyut0xDQ

Бұл шығармасын драматург Дулат Исабеков қазақ қызының бауырмалдық ниеті мен пейілінің символы екенін дәлелдеу үшін жазғандай. «Қанатымен су сепкен қарлығаштай» Қамажай өзінің жеке өмірінің, жеке бақытының орнын бауырларының бақытына айырбастаған батыр қыз ретінде суреттелген .


1-тапсырма. Жеке жұмыс. Сараланған тапсырма

Осы бағандардың бірін таңдауға болады немес үшеуін де орындауға болады.

«3 баған» кестесін толтыру үшін оқушыларға шығармадан үзінді беріледі.

« Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ. Өз жөнін тауып әке кетті, талқаны таусылып шеше байғұс арманда ол кетті. Тағдырдың соққысынан есеңгіреген естерін енді жинап, көкіректерінен қайғы ұмыт бола бастағанда «не болсаң, о бол» деп өз жөніме мен кетсем, олардың күні не болмақ?»

Оқушылар ұсынылған кестенің бірінші бағанына қандай өзекті мәселе көтерілгенін 1 сөйлеммен жазады.

Екінші бағанға Қамажай бойындағы қасиеттерді жазады.

Үшінші бағанға Қамажайдың бойындағы қасиеттеріне шығармадан дәлелдер айтады


Дескриптор:

  • қандай өзекті мәселе көтерілгенін 1 сөйлеммен жазады – 1 ұпай

  • Қамажай бойындағы қасиеттерді жазады – 1 ұпай

  • Сол қаситтердің рухани құндылығына баға береді – 1 ұпай


2-тапсырма. Топтық жұмыс. «Көзқарас және аргумент» әдісі Padlet тақтасы арқылы, Кімге материалдық құндылық маңызды ал кімге рухани құндылық маңызды? Жалпы сұрақ қойылады

https://padlet.com/Digital_Teacher2025/padlet-qvibvre30il1abz9


  • Топ берілген сөйлемге көзқараcын білдіреді

  • Көзқарастарына қатысты шығармадан аргумент келтіреді

  • Қазіргі кездегі құндылығын бағалайды

1-топ.

«Анасының аманатын арқалаған бауыр»

Көзқарас

Аргумент

құндылық


2-топ

«Келінге өкпе тисе, төбесі көкке тиеді»

Көзқарас

Аргумент

Құндылық




3-топ

«Жолы болған бауырлар, жалғыз қалған әпке» /адамдар қазіргі уақытта материалдық құндылыққа көп назар аударып, рухани құндылықты ұмытып жатады/ балалар осыны айтуы мүмкін

Көзқарас

Аргумент

Құндылық


Дескриптор:

  • Топ жұмысына белсене араласады – 1 ұпай

  • берілген сөйлемге көзқарастарын білдіреді – 1 ұпай

  • Көзқарастарына қатысты шығармадан аргумент келтіреді – 1 ұпай

  • Қазіргі кездегі құндылығын бағалайды – 1 ұпай


ҚБ




3-тапсырма. Жұптық жұмыс. Шығарма мәтінінен ақылдаса отырып өздеріңе айырықша әсер еткен тұстарын немесе үзінділерді таңдап, төмендегі кестені дәптерге сызып, толтырыңдар


Маған қатты әсер етті

Себебі ---------------------------------------------------------

Мені қатты таң қалдырды

Себебі ---------------------------------------------------------


Дескриптор

  • Шығарма мәтінінен белгілі бір үзіндіні мақсатына сай таңдайды -1 ұпай

  • Не себепті екенін түсіндіреді – 1 ұпай

ҚБ


Оқушылар «Әпке» драмасы туралы бейнеролик тамашалайды.














«3 баған» кестесін толтыру үшін оқушыларға үзінді ұсынылады







































Топтық жұмыс. «Көзқарас және аргумент» әдісі Padlet тақтасы арқылы

Топ берілген сөйлемге көзқарарын білдіреді

Көзқарастарына қатысты шығармадан аргумент келтіреді

Қазіргі кездегі құндылығын бағалайды


















Жұптық жұмыс. Шығарма мәтінінен ақылдаса отырып өздеріңе айырықша әсер еткен тұстарын немесе үзінділерді таңдап, төмендегі кестені дәптерге сызып, толтырыңдар

































ҚБ





















ҚБ





























ҚБ

https://www.youtube.com/

watch?v=YYOAyut0xDQ


















1-таратпа «3 баған» кесте























Randoom арқылы 3 топқа бөлу





Топтық тапсырма







Padlet тақтасы QR

https://padlet.com/Digital_Teacher2025/padlet-qvibvre30il1abz9



























2-таратпа

кесте

Сабақтың аяғы

  1. мин.

Рефлексия. Padlet тақтасы арқылы

  • Сабақ мақсатына жеттің бе?

  • Не қиын болды?

  • Нені жақсартар едің?

  • Не оңай болды?

3-таратпа





06 Наурыз 2025
168
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі