Сабақтың
басы
5
мин.
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Оқушыларға жағымды
психологиялық ахуал туғызу. Есіктегі жазуды
оқу.
ІІ. Қызығушылықты
ояту. «Сиқырлы кітаптар» бойынша
сұрақтармен сабақты
бастау
-
«Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын
ойлауға хақым жоқ» дейтін кім?
-
Қабен неге Қамажайға
өтініш орындата алмады?
-
Қонаққа келген жастардың айтысының тақырыбы
не?
-
Қамажайдың өз бақытынан бас тарту себебіне 3 дәлел
келтіріңіз.
-
Тимур мен Кәмиланың тойы неше күннен кейін
болмақшы?
-
Әр жауабын ғылыми
ұғымға негіздей беретін кім?
-
Егер Қамажай Қабенге тұрмысқа шықса, не болатын
еді?
-
Сіз Қамажайдың бауырлары үшін өз бақытынан бас
тартқанына келісесіз бе ...?
-
Сіз қалай ойлайсыз, Қамажайдың қазіргі әпкелерден
айырмашылығы неде?
-
Келіннің ерсі әрекетіне дәлел
келтіріңіз
2. Сабақ тақырыбы
мен мақсаты, бағалау критерийі
таныстырылады.
|
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
Сабақ тақырыбы мен
мақсаты, бағалау критерийі
таныстырылады.
|
ҚБ
|
8-сынып қазақ
әдебиеті.
Электронды
кітап
https://heyzine.com/flip-book/a9d272dba4.html
«Сиқырлы кітапша»
анимациялық слайд сұрақтары
|
Сабақтың
ортасы
30
мин.
|
ІІІ. Мағынаны
тану.
Оқушылар «Әпке» драмасы
туралы бейнеролик
тамашалайды.
https://www.youtube.com/watch?v=YYOAyut0xDQ

Бұл шығармасын драматург Дулат
Исабеков қазақ қызының бауырмалдық ниеті мен пейілінің
символы екенін дәлелдеу үшін
жазғандай. «Қанатымен су сепкен
қарлығаштай» Қамажай өзінің жеке өмірінің,
жеке бақытының орнын бауырларының бақытына айырбастаған батыр қыз
ретінде суреттелген .
1-тапсырма. Жеке жұмыс.
Сараланған тапсырма
Осы бағандардың бірін
таңдауға болады немес үшеуін де орындауға
болады.
«3
баған» кестесін толтыру үшін
оқушыларға шығармадан үзінді
беріледі.
« Үйдегі төртеуі төрт азамат
болмай, өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ. Өз жөнін тауып әке
кетті, талқаны таусылып шеше байғұс арманда ол кетті. Тағдырдың
соққысынан есеңгіреген естерін енді жинап, көкіректерінен қайғы
ұмыт бола бастағанда «не болсаң, о бол» деп өз жөніме мен кетсем,
олардың күні не болмақ?»
Оқушылар ұсынылған кестенің
бірінші бағанына қандай өзекті мәселе көтерілгенін 1 сөйлеммен
жазады.
Екінші бағанға Қамажай
бойындағы қасиеттерді
жазады.
Үшінші бағанға Қамажайдың
бойындағы қасиеттеріне шығармадан дәлелдер
айтады

Дескриптор:
-
қандай өзекті мәселе
көтерілгенін 1 сөйлеммен жазады – 1
ұпай
-
Қамажай бойындағы
қасиеттерді жазады – 1
ұпай
-
Сол қаситтердің рухани
құндылығына баға береді – 1
ұпай
2-тапсырма. Топтық жұмыс.
«Көзқарас және аргумент» әдісі Padlet тақтасы арқылы, Кімге
материалдық құндылық маңызды ал кімге рухани құндылық маңызды?
Жалпы сұрақ қойылады
https://padlet.com/Digital_Teacher2025/padlet-qvibvre30il1abz9
-
Топ берілген сөйлемге
көзқараcын білдіреді
-
Көзқарастарына қатысты
шығармадан аргумент
келтіреді
-
Қазіргі кездегі құндылығын
бағалайды
1-топ.
«Анасының аманатын арқалаған
бауыр»
Көзқарас
Аргумент
құндылық
2-топ
«Келінге өкпе тисе, төбесі
көкке тиеді»
Көзқарас
Аргумент
Құндылық
3-топ
«Жолы болған бауырлар, жалғыз
қалған әпке» /адамдар қазіргі уақытта материалдық құндылыққа көп
назар аударып, рухани құндылықты ұмытып жатады/ балалар осыны айтуы
мүмкін
Көзқарас
Аргумент
Құндылық
Дескриптор:
-
Топ жұмысына белсене
араласады – 1 ұпай
-
берілген сөйлемге
көзқарастарын білдіреді – 1
ұпай
-
Көзқарастарына қатысты
шығармадан аргумент келтіреді – 1
ұпай
-
Қазіргі кездегі құндылығын
бағалайды – 1 ұпай
ҚБ
3-тапсырма. Жұптық жұмыс.
Шығарма мәтінінен ақылдаса отырып өздеріңе айырықша әсер еткен
тұстарын немесе үзінділерді таңдап, төмендегі кестені дәптерге
сызып, толтырыңдар
Маған қатты әсер
етті
|
Себебі
---------------------------------------------------------
|
Мені қатты таң
қалдырды
|
Себебі
---------------------------------------------------------
|
Дескриптор
ҚБ
|
Оқушылар «Әпке»
драмасы туралы бейнеролик
тамашалайды.
«3
баған» кестесін толтыру үшін
оқушыларға үзінді ұсынылады
Топтық жұмыс.
«Көзқарас және аргумент» әдісі Padlet тақтасы
арқылы
Топ берілген
сөйлемге көзқарарын
білдіреді
Көзқарастарына
қатысты шығармадан аргумент
келтіреді
Қазіргі кездегі
құндылығын бағалайды
Жұптық жұмыс.
Шығарма мәтінінен ақылдаса отырып өздеріңе айырықша әсер еткен
тұстарын немесе үзінділерді таңдап, төмендегі кестені дәптерге
сызып, толтырыңдар
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
https://www.youtube.com/
watch?v=YYOAyut0xDQ
1-таратпа «3 баған»
кесте

Randoom арқылы 3
топқа бөлу
Топтық
тапсырма

Padlet тақтасы
QR
https://padlet.com/Digital_Teacher2025/padlet-qvibvre30il1abz9
2-таратпа
кесте
|