Қима қағазға
жазылған сөздер арқылы 3 топқа
бөлінеді.
1-топ:Сұлу
2-топ:Әдемі
3-топ:Көрікті
«Бейнені есте
сақтау» әдісі.
Экраннан көрсетілген
суреттерді оқушылар айтып, жаңа тақырыптың мағынасын
айтады.
Апта-уақыт өлшемі.
Синонимдер (жаңа тақырып ,бойынша интербелсенді тақтада слайд
көрсетіліп тұрады).
Синонимдер –
мағыналары жағынан бір-біріне жуық, дыбысталуы әр түрлі сөздер.
Мысалы: сұлу, әдемі, әсем, көркем, ару, ажарлы, көрікті,
келбетті,шырайлы, реңді,
өңді.
Синоним сөздердің
мағыналарының жалпы жақындығына қарай бір топқа жинақталуы
синонимдік қатар деп аталады. Мысалы, мықты сөзінің синонимдік
қатары: берік, күшті, қуатты, әлеуетті,
қарулы.
Топтық жұмыс: «Ең
бастысы» әдісі
1-тапсырма.Оқулықпен жұмыс. Мәтінді
түсініп оқу.
1-топ: Мәтінге сүйеніп дұрыс жауап
табыңдар.
Қазақ халқында апта
күндеріне қатысты дәстүрлі күн атаулары
бар/болмаған.
Қазақ тар
сәрсенбі/сейсенбі күнін іс бастауға сәтсіз күн
деп
есептеген.
Аспандағы айдың
пішіні/түрі әр апта сайын өзгеріп
отырады.
Айдағы апталық
өзгерістер арқылы халық адам болашағын/ауа райын
болжаған.
2-топ: Мәтіннің құрылымдық
бөліктеріне сәйкес азатжолдарды тауып, ондағы ойды бір сөйлеммен
беріңдер.
Мәтін
бөлімдері
|
Азатжолдың реттік
саны
|
Негігі
ой
|
Кіріспе
|
|
|
Негізгі
бөлім
|
|
|
Қорытынды
|
|
|
3-топ: Қарамен берілген сөздерді
берілген мағыналас сөздермен
сәйкестендіреңдер.
Қажетті сөздер:
шаруа, ерекше, қиын
1.Аптаның сейсенбі
күніні қазақтар ауыр күн деп
санаған.
2.Айда болатын
өзгерістерге халық айрықша мән
береді.
3.Сәрсенбіні сәтті
күн деп, істерін осы күні бастауды жөн
санаған.
4.Қазақ жерінің
шығыс өңірінде жұма күнін қасиетті
санайды.
Бағалау: «Екі
жұлдыз, бір ұсыныс»
Жұптық жұмыс.
«Кім жылдам» әдісі
1-тапсырма: Үнтаспадан №24 аудионы
тыңдау.
-
«Жанды сағат»
дегенді қалай түсінесіңдер?
-
Жанды сағатқа нелер
жатады?
-
Күнге қарап уақытты
қалай ажыратуға болады?
-
«Нағыз күн» сағаты
деген қандай сағат?
-
«От сағаты» деген
қандай сағат?
2-тапсырма: Синонимдік қатарларды
табу.
1.а) өткір, қымбат,
бағалы; 2.а) жаяу, жүру,
жүгіру;
ә) алыс, шалғай,
жырақ; ә) күту, тосу,
аялдау;
б) қарт, кедей, жас;
б) күлу, жымию, жылау;
в) биік, аласа,
жақын. в) қолдану,
пайдалану.
3. а) ұл, қыз, аға;
4.а) кітап, дәптер, қалам;
ә) қарт, кәрі,
қария; ә) жол, көше, даңғыл;
б) ана, ата, тәте;
б) ел, халық, жұрт.
в) ұят, ой, ақыл. в
) әңгіме, өлең, жыр.
Бағалау:
Жұлдызшалар арқылы
Сергіту
сәті:
Қоян шықты
далаға,
Жан-жағына
қарады.
Жүгірді,
секірді.,
Орнына
отырды.
(жағымды музыка
ырғағымен)
Жеке жұмыс:
«Ойлан, тап » әдісі.
5-тапсырма:
Мән-мағынасын әсерлендіре түсу үшін екі
мағыналас
|