Материалдар / Ақ Орда мемлекеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақ Орда мемлекеті

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
441
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы:

Ақ Орда мемлекеті

Мұғалімнің аты-жөні: Байсакалова А.И.

Күні: 30.01.2017.

СЫНЫП: 7


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Оқу мақсаттары:

6.3.1.6 – картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси үдерістерді түсіндіру;

6.1.1.2 – XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау

6.3.2.5 – тарихи оқиғалардың өзара байланысын анықтап, Қазақстан аумағында XIII – XV ғасырларда құрылған мемлекеттердің сыртқы саясатын түсіндіру

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі:

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік:

Ақ Орда

Диалогқа арналған сұрақтар.

Ресурстар

Оқулық,тақырыптық карта, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Орта ғасырлардағы дүниежүзі тарихы, қазақ әдебиеті, география

Алдыңғы білім

Алтын Орда.Моңғол шапқыншылығының салдарлары

Сабақтың барысы:

Жоспарланған

уақыт кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


  1. Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу.

  2. Тренинг. «Көңіл күй»

  3. Топқа бөлу.

  4. Ой қозғау.

  • ( Үш топқа бөлінген оқушыларға моңғол шапқыншылығына қатысты тақырыптық карталарды көрсету арқылы әңгімелету, ойларын тыңдап,пікірлерін шоғырландыру.)

  • Тапсырма: Топтық жұмыс

Бағалау. «Бағдаршам»

1-топ:

Жошы ұлысы

2-топ: Үгедей ұлысы

3-топ: Шағатай ұлысы

Тақырыптық карта

Жаңа білім



Білу және түсіну

Зерттеу сұрағы: Қазақ мемлекеттілігінің қалыптасуындағы Ақ Орданың рөлі қандай болды?

  • Интербелсенді тақтада Ақ Орда мемлекеті туралы бейне үзінді.

Бейнежазба.



Тақырыптық карта.

Сабақтың ортасы







Қолдану

1.Мәтінмен жұмыс

2.Топтық жұмыс. Тұжырымдамалық карта құру.

  • Ақ Орданың пайда болуы

  • Саяси тарихы

  • Мемлекеттің әлсіреу себептері

Бағалау. «Бағдаршам»

3.Жеке жұмыс.

Оқулықтағы тапсырмалар

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары (дескриптор беріледі)

Бағалау. «Бағдаршам»

4.«Бізден сұрақ, сізден жауап»

Форматтивті бағалау ауызша мұғалімнің мадақтауы

Оқулық,

қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


«Ұлытау» күй

Сергіту сәті

Би билеу

Аудио жазба

Сабақтың соңы

Кері байланыс. «Білім ағашы»

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады.


Сурет


Рефлексиялық шеңбер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!