Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімдері: Сурет салу.
Тақырыбы: Ақ қоян.
Мақсаты: Бірнеше бөліктерден тұратын пішіндерді үйлестіре білуге жаттықтыру, дөңгелек және үлкен-кіші сопақша дөңгелектерді қосу арқылы қоянның бейнесін салуға жаттықтыру. Балалардың аңдарға деген сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.
Қостілдік компонент: қоян-заяц,ақ-белый.
Керекті құралдар: демонстрациялық материалдар,үлгі сурет ,сурет дәптерлері,бояу,қылқалам,сүрткіш,құты,кітап.
Сөздік жұмыс: ақ қоян
|
Іс-әрекет кезені |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардыңіс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық Ұйымдастыру іздестіру Рефлексивті түзетушілік |
Тәрбиеші балаларды шаттық шеңберін жасау үшін ортаға шақырады. Қолдарын созып бір-бірімен жақсы көңіл күймен амандасады. Тәрбиеші балаларға жұмбақ жасырады: Ұзын құлақты, жылдам аяқты, сәбізді жақсы көретін, ол не? Тәрбиеші иллюстрациялық суреттерді көрсете отырып, балалардан қоянның қайда тіршілік ететіні, құлағы неге ұзын екені, қалай секіретіні, неге ақ қоян деп аталғаны жайлы сұрап, өзі жауаптарды толықтырып түсіндіреді. Сөздік жұмыс жүргізеді. Қостілдік компонент: қоян-заяц,ақ-белый. Балаларға ақ қоянның суретін салуды ұсынады. Қоянның дене мүшелерін: басын дөңгелек, денесін үлкен сопақша дөңгелек, аяқтарын кіші сопақша дөңгелектермен сызып салуға болатынын көрсете отырып түсіндіреді. Көрсетілген үлгі бойынша қоянның суретін салғызады. Қылқаламмен қалай жұмыс жасау керек екенін көрсетеді. Сергіту сәті: Қояным, қояным, Орныңнан тұра ғой. Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы. Бетіңді жушы, Қолыңды жушы, Орныңда секірші! Секір-секір-секір! Тәрбиеші балалардың қоянды әдемі салғандарын айтып, мадақтайды. Қоян жайлы әңгімелесіп, қоян туралы қандай өлеңдер, тақпақтар, жұмбақтар білетіндерін сұрайды. |
Қайырлы таң, балалар! Қайырлы таң, жаңа күн! Жұмбақтың шешуін табады. Балалар қоянның сәбізді жақсы көретінін, өзі сондай қорқақ екендігі, орманда тіршілік ететіні жайлы айтты. Балалар тәрбиешінің айтуы бойынша суретті салады. Сергіту сәтінде өлең сөздеріне сәйкес қимылдар жасайды. Балалар қоянды қалай салғандары жайлы, қоян туралы не білетіндерін айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: қоянның дене мүшелерінің атауларын.
Қандай түсініктерді игерді: қоянның дене мүшелерін, жейтін азық түрлерін.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Қылқаламмен жұмыс жасауды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақ қоян. Сурет салу.
Ақ қоян. Сурет салу.
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімдері: Сурет салу.
Тақырыбы: Ақ қоян.
Мақсаты: Бірнеше бөліктерден тұратын пішіндерді үйлестіре білуге жаттықтыру, дөңгелек және үлкен-кіші сопақша дөңгелектерді қосу арқылы қоянның бейнесін салуға жаттықтыру. Балалардың аңдарға деген сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу.
Қостілдік компонент: қоян-заяц,ақ-белый.
Керекті құралдар: демонстрациялық материалдар,үлгі сурет ,сурет дәптерлері,бояу,қылқалам,сүрткіш,құты,кітап.
Сөздік жұмыс: ақ қоян
|
Іс-әрекет кезені |
Тәрбиешінің іс -әрекеті |
Балалардыңіс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық Ұйымдастыру іздестіру Рефлексивті түзетушілік |
Тәрбиеші балаларды шаттық шеңберін жасау үшін ортаға шақырады. Қолдарын созып бір-бірімен жақсы көңіл күймен амандасады. Тәрбиеші балаларға жұмбақ жасырады: Ұзын құлақты, жылдам аяқты, сәбізді жақсы көретін, ол не? Тәрбиеші иллюстрациялық суреттерді көрсете отырып, балалардан қоянның қайда тіршілік ететіні, құлағы неге ұзын екені, қалай секіретіні, неге ақ қоян деп аталғаны жайлы сұрап, өзі жауаптарды толықтырып түсіндіреді. Сөздік жұмыс жүргізеді. Қостілдік компонент: қоян-заяц,ақ-белый. Балаларға ақ қоянның суретін салуды ұсынады. Қоянның дене мүшелерін: басын дөңгелек, денесін үлкен сопақша дөңгелек, аяқтарын кіші сопақша дөңгелектермен сызып салуға болатынын көрсете отырып түсіндіреді. Көрсетілген үлгі бойынша қоянның суретін салғызады. Қылқаламмен қалай жұмыс жасау керек екенін көрсетеді. Сергіту сәті: Қояным, қояным, Орныңнан тұра ғой. Айнаға қарашы, Шашыңды тарашы. Бетіңді жушы, Қолыңды жушы, Орныңда секірші! Секір-секір-секір! Тәрбиеші балалардың қоянды әдемі салғандарын айтып, мадақтайды. Қоян жайлы әңгімелесіп, қоян туралы қандай өлеңдер, тақпақтар, жұмбақтар білетіндерін сұрайды. |
Қайырлы таң, балалар! Қайырлы таң, жаңа күн! Жұмбақтың шешуін табады. Балалар қоянның сәбізді жақсы көретінін, өзі сондай қорқақ екендігі, орманда тіршілік ететіні жайлы айтты. Балалар тәрбиешінің айтуы бойынша суретті салады. Сергіту сәтінде өлең сөздеріне сәйкес қимылдар жасайды. Балалар қоянды қалай салғандары жайлы, қоян туралы не білетіндерін айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: қоянның дене мүшелерінің атауларын.
Қандай түсініктерді игерді: қоянның дене мүшелерін, жейтін азық түрлерін.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Қылқаламмен жұмыс жасауды.
шағым қалдыра аласыз













