|
Білім беру ұйымының атауы |
Қостанай облысы Арқалық қаласы Қайыңды негізгі орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Алдабергенова Айнагуль Батталгозиевна |
|||||
|
Күні: |
27.01.2025 |
|||||
|
Сынып: |
3 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Аққұс туралы аңыз. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
Әннің мазмұнын түсіну және негізгі идеясын анықтау. Әнді орындау арқылы музыкалық қабілеттерін дамыту. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы
Сабақ тың ортасы Сабақты қорыту Кері байланыс |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту
"Құс атаулары" арқылы 2 топқа бөлу: Аққулар Қарлығаштар
1-тапсырма «Суреттер сөйлейді»Жеке жұмыс Мұғалім әр топқа әннің мазмұнына байланысты суреттер таратады. Оқушылар суреттерге қарап, әннің тақырыбы мен негізгі ойын болжайды. 2- тапсырма.Жұптық жұмыс Қызығушылықты ояту"Сиқырлы жұмбақ" Мұғалім жұмбақ жасырады: "Көгершіндей пәк көңіл, Ақ армандай мәңгілік. Қанат қаққан биікке, Бұл не деген әдемі құс?" (Жауабы: Ақ құс) 3-тапсырма "Шын немесе жалған?" Жеке жұмыс Мұғалім әнге қатысты бірнеше сөйлем айтады. Оқушылар "Шын" немесе "Жалған" деп жауап береді. Мысал: 1. "Ақ құс туралы аңызды Шәмші Қалдаяқов жазған." (Шын) 2. "Бұл ән бақытсыздық туралы." (Жалған) 4-тапсырма "Постер қорғау" Топтық жұмыс Әр топ әннің мазмұнына байланысты сурет салады немесе постер жасайды. Өз жұмыстарын қорғайды. Сергіту сәті Сергіту сәтіндегә қимылдарды қайталайды. 5-тапсырма "Сұрақ-жауап" Жеке жұмыс Мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды: 1. "Ақ құс қандай символ?" 2. "Әнде не туралы айтылады?" 3. "Ақ құсты сен қандай құс деп елестетесің?" 4. "Егер сенің бір арман құсың болса, не істер едің?" 6-тапсырма Шығармашылық сұрақта "Кім жылдам?" Жұптық жұмыс Мұғалім оқушыларға шығармашылық сұрақтар қояды: 1. Егер сен ақ құс болсаң, қайда ұшар едің? 2. Ақ құс саған неге ұқсайды? 3. Арманыңды ақ құс бейнесінде сипатта. 7-тапсырма (дәптермен жұмыс) Құпия хат" Жеке жұмыс Әр оқушы ақ құсқа арнап хат жазады. Тақтаға шығып оқиды. Үй тапсырмасы (шығармашылық тапсырма) Өз ойларындағы Ақ құстың суретін салу Кері байланыс
|
Топқа бөлінеді. Тапсырманы орындайды. Жұмбақты шешеді Жалған мен шынды ажыратады Постер жасайды,қорғайды Сергіту сәтін істейді Сұрақтарға жауап береді Сұрақтарға жарысы ,тез жауап береді Үй тапсырмасын жазып алады. Кері байланыс жасайды. |
Мақтап, мадақтап отыру. Белсенді қ атысқан оқушыларға шоколадтың суретін беріп отырады. Жарайсыңдар! Дескриптор: ; Суреттерді сипаттайды; Әннің тақырыбын болжайды.
Тамаша!
Тамаша! Дескриптор: Тақырыпқа сай постер жасайды; Өз жұмыстарын түсіндіріп береді. Керемет! Дескриптор: Сұрақтарға толық жауап береді; Өз ойларын еркін жеткізеді.
Бәрекелді!
Дескриптор: Өз ойын толық жеткізеді; Жазғаны түсінікті және сауатты болады.
Тамаша! |
Құс суреттері Тапсырмалар https://video-preview.s3.yandex.net/fGVHQgIAAAA.mp4 Тапсырмалар |
||
|
andex.net/jdkPtAAAAAA.mp4 |
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақ құс туралы аңыз
Ақ құс туралы аңыз
|
Білім беру ұйымының атауы |
Қостанай облысы Арқалық қаласы Қайыңды негізгі орта мектебі |
|||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Алдабергенова Айнагуль Батталгозиевна |
|||||
|
Күні: |
27.01.2025 |
|||||
|
Сынып: |
3 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Аққұс туралы аңыз. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
Әннің мазмұнын түсіну және негізгі идеясын анықтау. Әнді орындау арқылы музыкалық қабілеттерін дамыту. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы
Сабақ тың ортасы Сабақты қорыту Кері байланыс |
Сабаққа дайындық жасау Психологиялық ахуалды жақсарту
"Құс атаулары" арқылы 2 топқа бөлу: Аққулар Қарлығаштар
1-тапсырма «Суреттер сөйлейді»Жеке жұмыс Мұғалім әр топқа әннің мазмұнына байланысты суреттер таратады. Оқушылар суреттерге қарап, әннің тақырыбы мен негізгі ойын болжайды. 2- тапсырма.Жұптық жұмыс Қызығушылықты ояту"Сиқырлы жұмбақ" Мұғалім жұмбақ жасырады: "Көгершіндей пәк көңіл, Ақ армандай мәңгілік. Қанат қаққан биікке, Бұл не деген әдемі құс?" (Жауабы: Ақ құс) 3-тапсырма "Шын немесе жалған?" Жеке жұмыс Мұғалім әнге қатысты бірнеше сөйлем айтады. Оқушылар "Шын" немесе "Жалған" деп жауап береді. Мысал: 1. "Ақ құс туралы аңызды Шәмші Қалдаяқов жазған." (Шын) 2. "Бұл ән бақытсыздық туралы." (Жалған) 4-тапсырма "Постер қорғау" Топтық жұмыс Әр топ әннің мазмұнына байланысты сурет салады немесе постер жасайды. Өз жұмыстарын қорғайды. Сергіту сәті Сергіту сәтіндегә қимылдарды қайталайды. 5-тапсырма "Сұрақ-жауап" Жеке жұмыс Мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды: 1. "Ақ құс қандай символ?" 2. "Әнде не туралы айтылады?" 3. "Ақ құсты сен қандай құс деп елестетесің?" 4. "Егер сенің бір арман құсың болса, не істер едің?" 6-тапсырма Шығармашылық сұрақта "Кім жылдам?" Жұптық жұмыс Мұғалім оқушыларға шығармашылық сұрақтар қояды: 1. Егер сен ақ құс болсаң, қайда ұшар едің? 2. Ақ құс саған неге ұқсайды? 3. Арманыңды ақ құс бейнесінде сипатта. 7-тапсырма (дәптермен жұмыс) Құпия хат" Жеке жұмыс Әр оқушы ақ құсқа арнап хат жазады. Тақтаға шығып оқиды. Үй тапсырмасы (шығармашылық тапсырма) Өз ойларындағы Ақ құстың суретін салу Кері байланыс
|
Топқа бөлінеді. Тапсырманы орындайды. Жұмбақты шешеді Жалған мен шынды ажыратады Постер жасайды,қорғайды Сергіту сәтін істейді Сұрақтарға жауап береді Сұрақтарға жарысы ,тез жауап береді Үй тапсырмасын жазып алады. Кері байланыс жасайды. |
Мақтап, мадақтап отыру. Белсенді қ атысқан оқушыларға шоколадтың суретін беріп отырады. Жарайсыңдар! Дескриптор: ; Суреттерді сипаттайды; Әннің тақырыбын болжайды.
Тамаша!
Тамаша! Дескриптор: Тақырыпқа сай постер жасайды; Өз жұмыстарын түсіндіріп береді. Керемет! Дескриптор: Сұрақтарға толық жауап береді; Өз ойларын еркін жеткізеді.
Бәрекелді!
Дескриптор: Өз ойын толық жеткізеді; Жазғаны түсінікті және сауатты болады.
Тамаша! |
Құс суреттері Тапсырмалар https://video-preview.s3.yandex.net/fGVHQgIAAAA.mp4 Тапсырмалар |
||
|
andex.net/jdkPtAAAAAA.mp4 |
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз

















