Ақиқат кестелері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақиқат кестелері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақиқат кестелерімен танысып, қандай мәліметтерден тұратынын үйренеді. -Ақиқат кестелерін құру ережелерімен танысады; -логикалық функцияларды логикалық амалдарды орындау ретін пайдалана отырып, көрсетілген кестені тексере алады. - Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға, топта жұмыс істеуге дағдыланады
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚ: Информатика

МЕКТЕП: №11 о/м

КҮНІ: 09.10.2023 ж.

МҰҒАЛІМНІҢ ЕСІМІ: Асанова Г.Ж.

СЫНЫП: 10 «А»



САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ

- Ақиқат кестелері.

САБАҚ МАҚСАТТАРЫ

- Ақиқат кестелерімен танысып, қандай мәліметтерден тұратынын үйренеді.

-Ақиқат кестелерін құру ережелерімен танысады;

-логикалық функцияларды логикалық амалдарды орындау ретін пайдалана отырып, көрсетілген кестені тексере алады.

- Ұшқырлыққа, ойын тез жинақтауға, топта жұмыс істеуге дағдыланады

ТІЛДІК МАҚСАТ

Негізгі сөздер мен тіркестер

Ақиқат, логика, теріске шығару, коньюнкция, дизьюнкция, айнымалылар, функция

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер (Тілдік стратегиялар: оқылым, тыңдалым, жазылым, айтылым):

Топпен, жекелей, миға шабуыл, , сиқырлы конверт, ойлан жауап бер, 10 сұрақ, өзін-өзі бағалау, кері байланыс

АЛДЫҢҒЫ ОҚУ

Өткен білімді еске түсіру және байланыстыру

«Сиқырлы доп» ойыны. Қағаздан жиналып жасалған сұрақтарға жауап береді. Жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесе алады.

1)Санау жүйесі дегеніміз не?

2)Позициялық санау жүйесі дегеніміз не?

3)Екілік санау жүйесі дегеніміз не? Мысал келтір

4)Санды ашып жазыңдар. 123410

5)Санды ашып жазыңдар. 100112

6)Сандарды екілік санау жүйесіне аудар? 1710

ЖОСПАР

ЖОСПАРЛАНҒАН УАҚЫТ

Жоспарланған жаттығулар

РЕСУРСТАР

Басталуы 6 минут (Қызығушылықты ояту)

Шаттық шеңберіне шығару. Оқушылар сабақ басталар алдында бір-біріне тілек айтып көңілдері көтеріледі.

Партада стикерлерге жасырылған сөздер «Ақиқат кестелері» (ағылшынша, орысша, қазақша) тұрады. Таңдаған стикерлері бойынша үш топқа бөлінеді. Топбасшысы сайланады. Топтағы әрбір оқушының қолына «бағалау парағын» беру. Сабақтың өтілу шартын түсіндіру.

Интерактивті тақта, Су моншақтан жасалған алма.


Стикерлер

Ақиқат кестелері

Таблица истины

Truth charts

Ортасы 20 минут

(Мағынаны тану)





















3 минут

Жаңа сабақты бекіту.

5 минут


Интерактивті тақтадан слайд көрсетіледі.

Сиқырлы конверт. Әр топқа тапсырма салынған конверт ұсынылады.

Оқушылар бірін-бірі бақылап топта жұмыс жасайды.

Топтардың бірі ақиқат кестесі қандай мәліметтерден тұрады?, екіншісі логикалық функциядағы логикалық амалдарды орындалу ретін қалай анықтауға болады? Үшіншісі тақырыпқа байланысты мысал түсіндіреді. Оқушылар өздері оқыған ақпарат туралы топқа түсіндіреді. Топтағы оқушылар постерге түсіріп, суретіне анықтама беріп, түсініктерін жазады.

Дескриптор:

1)ақиқат кестесінің қандай мәліметтерден тұратынын түсінеді.

2)логикалық функциядағы логикалық амалдарды орындалу ретін анықтайды.

3)ақиқат кестесін мысал арқылы түсінеді.

Сергіту сәті. «Физминутка» би билету

«Тауыс жұмбағы». Әр топ тақтада стикерлер жапыстырылған құстан стикер алады.Топ болып бірлесіп жаңа тақырып бойынша сұраққа жауап жазады. Сол оқушы топпен ойланып жауап береді.

Оқулық, постер, маркерлер, стикер, конверт






Интерактивті тақта



Плакат, стикер

Аяқталуы 6 минут (Ой толғаныс)

Оқушыларға бағалау парақшасы беріледі. Бағалау парағына топ көшбасшысы бағаларын қояды.

Үйге тапсырма:27-29 беттердегі §6. «Ақиқат кестелері» тақырыбын оқып келу. Тапсырманы күнделіктеріне белгілеп алады.

А4 парағы

Қосымша ақпарат

Қосымша 1 Слайд «Ақиқат кестелері»

Қосымша 2 (бейнежазба «Физминутка»)

Слайд, электронды оқулықтар, бейнежазбалар

Рефлексия


Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату. Екі жұлдыз - бір тілек әдісін ұсыну. Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу. Екі жұлдыз - бір тілек әдісімен толтырады.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:



2:



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?



1:



2:



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?




































Оқушының аты-жөні

1-тапсырма ДЖИГСО

2-тапсырма Постер қорғау

3-тапсырма Топтағы белсенділігі

Қорытынды баға

1






2






3






4






5






6






Оқушының аты-жөні

1-тапсырма ДЖИГСО

2-тапсырма Постер қорғау

3-тапсырма Топтағы белсенділігі

Қорытынды баға

1






2






3






4






5






6






Оқушының аты-жөні

1-тапсырма ДЖИГСО

2-тапсырма Постер қорғау

3-тапсырма Топтағы белсенділігі

Қорытынды баға

1






2






3






4






5






6






























Ақиқат кестелері

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.05.2023
443
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі