Материалдар / Ақпаратты іздеу әдістері 9 сынып ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ақпаратты іздеу әдістері 9 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақпаратты іздеу әдістері 9 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
124
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Компьютерлік графика

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 9

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Ақпаратты іздеу әдістері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.2.2 -электронды кестеде деректер базасын құру.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Excel-де ақпарат іздеу мүмкіндігімен танысу.

Көптеген оқушылар:

Ехсel-де ақпарат іздеудің бірнеше әдістерін анықтау.

Кейбір оқушылар:

Ехсel-де ақпарат іздеуді қолданудың маңыздылығын тұжырымдау.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ой сергіту: «Кім екенін тап» ойыны

Әрбір адам өзінің аты-жөнін көрсетпей, өз-өзіне психологиялық мінездеме жазады. Өзінің ұнамды- ұнамсыз қасиеттерін жазу. Бұл мінездеме жазылған беттерді жетекші жинап араластырады да, арасынан біреуін алып дауыстап оқиды. Топ мүшелері мінездеменің иесін табуы керек.

Алдыңғы білімді еске түсіру, пысықтау

«100 кітап жобасы» аясында 100 кітап тізіміне сұрыпталған қазақ көркем әдебиеті мен әлем классикалық әдебиетіне құрған деректер базасын тақтада түсіндіреді.


Оқушылардың жұмыстарын ауызша мадақтау

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.




Сабақтың ортасы

Ой қозғау сұрақтары: (жеке, ұжымда)

  • Күнделікті өмірде керекті ақпаратты қалай іздеп табасыңдар?

  • Компьютерде ақпаратты іздеудің қандай жолдары бар? Есіңе түсір.

  • Ехсel-де қажетті мәліметті қалай іздеп табуға болады?


Оқулықпен жұмыс

  • Жаңа ақпаратпен танысу. Әдістемелік берілген сұрақтарға жеке, топта, ұжымда жауап береді. Мұғалім жаңа материалды түсіндіреді.


Компьютермен жұмыс.

    1. Ехсel -дің 1-парағының А, B, C бағандарына 1–20

қатар аралығын 1 мен 999 аралығындағы кездейсоқ сандармен толтырыңдар. Төмендегі іздеулерді орындаңдар:

    1. Барлық 7-ден басталатын сандарды іздеп тап.

    2. Барлық 5-тен басталатын және 9-бен аяқталатын 3 таңбалы сандарды тап.

    3. Барлық 2-мен басталатын сандарды 0- ге ауыстыр.

2. Мекеме жұмысшыларының 6 айлық жалақысы кесте түрінде берілген ( ). Кестедегі жұмысшылар мен ай атауларының тізімін жаса. Осы кестедегі

5 жұмысшының сәуір айындағы жалақысын іздеуді ұйымдастыр.

Дескриптор

Электронды кестеде деректер қорын жасайды.

Топтық жұмыс:

Кестеде деректерді іздеу әдісін талдаңдар. Кестеде деректерді іздеуге арналған күнделікті өмірімізге қатысты тапсырманың жобасын ұсыныңдар.

Тапсырманы компьютерге теріңдер. ПОИСКПОЗ және

ИНДЕКС функцияларының қызметін қолданыңдар.

Дескриптор

Кестеде деректерді іздеу әдісін анықтайды.

Кестеде деректерді іздеуге тапсырмалар қарастырады.

Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл қою арқылы бағалайды.

Мұғалімді тыңдайды



1-тапсырманы орындайды








2-тапсырманы орындайды











Жетон

5 балл













Жетон

5балл

Карточка












Оқулық

Сабақтың соңы

  1. Ехсel кестелік процессорында ақпаратты іздеудің қандай әдістерімен таныстың?

  2. Найти и выделить командасының қызметі қандай?

  3. Ауыстырмалы таңба дегеніміз не? Қандай қызметі бар?

  4. Ехсel-де кестелік деректерді іздеудің қандай жолдары бар?

  5. ПОИСКПОЗ функциясының қызметі не?

  6. ПОИСКПОЗ функциясының қандай аргументтері бар?

  7. ИНДЕКС функциясы қандай жағдайда қолданылады?

  8. ИНДЕКС функциясының аргументтерін ата. Бүгінгі сабақтан не үйрендім? Келешекте қалай қолданамын?

Өзін-өзі бағалау.


Оқушының жұмыс дәптері

Үй тапсырмасы

Өзің оқитын мектептің деректер базасын құрыңдар.












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!