ҚЫСҚАМЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Бөлімі: |
1 - бөлім. «Компьютерлік жад және ақпараттың өлшем бірліктері» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тургунова Феруза Элбековна |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақпараттың өлшем бірліктері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.1 ақпараттың өлшем бірліктері, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқасына аударуды жүзеге асыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы үшін: ақпараттың өлшем бірліктерін біледі. Оқушыларың көбі үшін: бір өлшем бірлігінен екінші бірлікке ауыстыру жолдарын біледі. Кейбір оқушылар үшін: ақпараттарды бір өлшем бірлігінен екінші өлшем бірлігіне ауыстырады. |
|
Бағалау критерийлері |
Ақпараттың өлшем бірліктерін біледі. Ақпараттарды бір өлшем бірлігінен екінші өлшем бірлігіне ауыстырады. |
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік лексика мен терминология: бит, байт, мегабайт, терабайт, петабайт, эксабайт, бод. ақпараттың бірлігі - единица информации - information units ақпаратты тасымалдау - жылдамдығы - скорость передачи информации - information transfer rate Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика |
|
Алдыңғы білім |
Ақпарат туралы жалпы түсінік бар |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу. |
Фигуралар көмегімен оқушылар 3 топқа бірігеді. I - Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы |
|
|
|
5 мин.
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. |
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс, келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар» |
Интерактивті тақта. |
|
Сабақтың ортасы 26 мин.
|
Жаңа сабаққа кіріспе Оқулықпен жұмыс істеу «ДЖИГСО» әдісі (Т). Топтарға оқулықтан жаңа сабақтың мәтіні бөліп беріледі. Арнайы белгіленген уақыт ішінде мәтінді оқып шығады. Кейін топтар арасында жаңа ақпаратпен таныстыру, ой бөлісу жұмысы жалғасады. Жеке, топта, ұжымда талқылау. Ортақ тұжырым жасалады. |
Білу:
Түсіну:
|
Дескриптор: - Берілген мәтінді оқиды. - Топ ішінде өзара талқылау жүргізеді. Білу, түсіну сұрақтарына жауап береді. - Топтар арасындағы түсіндіру, жеткізу, баяндау жұмысында белсенділік танытады.
Бағалау Топтар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар» |
|
|
|
(Д) Қолдану Оқулықта берілген үлгі бойынша есептерді талдаймыз. Талдаудан кейін тапсырмада көрсетілген есептерді оқушылардың өздеріне орындауға береміз. |
Кітапта 300 бет және әр бетте 60 символдан тұратын 45 қатар бар. Осы кітаптың көлемін Кб және Мб өлшемдерге ауыстырыңдар (1 символ = 1 байт). Дескриптор:
|
Бағалау Оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар» |
7-сынып оқулығы. Компьютер. |
|
|
(Т) Талдау Өлшем бірліктерін «Кластер» әдісі арқылы топтастыру. Күнделікті тұрмыстағы өлшем бірліктерін қолданылуына қарай жіктеңдер. Оларды ортақ қасиеттеріне қарай топтастырыңдар. Ақпаратты өлшеудің қандай маңызы бар? |
Дескриптор: - Тұрмыстағы өлшем бірліктерін қолданылуына қарай жіктейді. - Оларды ортақ қасиеттеріне қарай топтастырады. - Ақпаратты өлшеудің маңыздылығын атайды. |
Бағалау Топтағы оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс, келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
|
|
(Ж) Практикалық жұмыс орындау 1. Компьютердегі дискіні ашып, сыйымдылықтарының өлшем бірліктерін анықтаңдар. Анықталған мәліметтерді жұмыс дәптеріне түсіріңдер. 2. Компьютерде орналасқан әртүрлі типтердегі файлдардың өлшемдерін файлдың қасиеттеріне қарап анықтау. |
(Ж) Практикалық жұмыс орындау 1. Компьютердегі дискіні ашып, сыйымдылықтарының өлшем бірліктерін анықтаңдар. Анықталған мәліметтерді жұмыс дәптеріне түсіріңдер. 2. Компьютерде орналасқан әртүрлі типтердегі файлдардың өлшемдерін файлдың қасиеттеріне қарап анықтау. |
Бағалау Жұптағы оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар |
Информатика 7-сынып оқулығы. Компьютер. |
|
|
(Ж) №1 тапсырма* 3 Гбайт = ? Мбайт = ? Кбайт = ? байт; ? Гбайт = 7168 Мбайт =? Кбайт; 1,5 Кбайт = ? байт = ? бит ? Мбайт = ? Кбайт = ? байт
|
Дескриптор:
|
Бағалау Жұптағы оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар. |
Жұмыс дәптері
|
|
Сабақтың соңы 7 мин Рефлексия
|
Сабақты бекіту «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап беріп, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
|
|
|
Үй тапсырмасы:
600 беттік кітаптың әр бетінде 36 қатар 64 символ бар. Осы кітаптағы ақпаратты 64 Кб жылдамдықпен қанша уақытта тасымалдау мүмкін? |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақпараттың өлшем бірліктері 7- сынып
Ақпараттың өлшем бірліктері 7- сынып
ҚЫСҚАМЕРЗІМДІ ЖОСПАР
|
Бөлімі: |
1 - бөлім. «Компьютерлік жад және ақпараттың өлшем бірліктері» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Тургунова Феруза Элбековна |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақпараттың өлшем бірліктері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.1 ақпараттың өлшем бірліктері, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқасына аударуды жүзеге асыру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушы үшін: ақпараттың өлшем бірліктерін біледі. Оқушыларың көбі үшін: бір өлшем бірлігінен екінші бірлікке ауыстыру жолдарын біледі. Кейбір оқушылар үшін: ақпараттарды бір өлшем бірлігінен екінші өлшем бірлігіне ауыстырады. |
|
Бағалау критерийлері |
Ақпараттың өлшем бірліктерін біледі. Ақпараттарды бір өлшем бірлігінен екінші өлшем бірлігіне ауыстырады. |
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік лексика мен терминология: бит, байт, мегабайт, терабайт, петабайт, эксабайт, бод. ақпараттың бірлігі - единица информации - information units ақпаратты тасымалдау - жылдамдығы - скорость передачи информации - information transfer rate Диалогтер мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:
|
|
Құндылықтарға баулу |
“Мәңгілік ел” жалпыұлттық идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы қалыптасады. |
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика |
|
Алдыңғы білім |
Ақпарат туралы жалпы түсінік бар |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 2 мин. |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу. |
Фигуралар көмегімен оқушылар 3 топқа бірігеді. I - Үшбұрыштар тобы II – Дөңгелектер тобы III – Төртбұрыштар тобы |
|
|
|
5 мин.
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Алдыңғы білім мен бүгінгі сабақты байланыстыру мақсатында төменде берілген сұрақтарға жауап береді. Сұрақтар топтамасы интербелсенді тақтадан көрсетіледі. |
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс, келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар» |
Интерактивті тақта. |
|
Сабақтың ортасы 26 мин.
|
Жаңа сабаққа кіріспе Оқулықпен жұмыс істеу «ДЖИГСО» әдісі (Т). Топтарға оқулықтан жаңа сабақтың мәтіні бөліп беріледі. Арнайы белгіленген уақыт ішінде мәтінді оқып шығады. Кейін топтар арасында жаңа ақпаратпен таныстыру, ой бөлісу жұмысы жалғасады. Жеке, топта, ұжымда талқылау. Ортақ тұжырым жасалады. |
Білу:
Түсіну:
|
Дескриптор: - Берілген мәтінді оқиды. - Топ ішінде өзара талқылау жүргізеді. Білу, түсіну сұрақтарына жауап береді. - Топтар арасындағы түсіндіру, жеткізу, баяндау жұмысында белсенділік танытады.
Бағалау Топтар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар» |
|
|
|
(Д) Қолдану Оқулықта берілген үлгі бойынша есептерді талдаймыз. Талдаудан кейін тапсырмада көрсетілген есептерді оқушылардың өздеріне орындауға береміз. |
Кітапта 300 бет және әр бетте 60 символдан тұратын 45 қатар бар. Осы кітаптың көлемін Кб және Мб өлшемдерге ауыстырыңдар (1 символ = 1 байт). Дескриптор:
|
Бағалау Оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар» |
7-сынып оқулығы. Компьютер. |
|
|
(Т) Талдау Өлшем бірліктерін «Кластер» әдісі арқылы топтастыру. Күнделікті тұрмыстағы өлшем бірліктерін қолданылуына қарай жіктеңдер. Оларды ортақ қасиеттеріне қарай топтастырыңдар. Ақпаратты өлшеудің қандай маңызы бар? |
Дескриптор: - Тұрмыстағы өлшем бірліктерін қолданылуына қарай жіктейді. - Оларды ортақ қасиеттеріне қарай топтастырады. - Ақпаратты өлшеудің маңыздылығын атайды. |
Бағалау Топтағы оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс, келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
|
|
(Ж) Практикалық жұмыс орындау 1. Компьютердегі дискіні ашып, сыйымдылықтарының өлшем бірліктерін анықтаңдар. Анықталған мәліметтерді жұмыс дәптеріне түсіріңдер. 2. Компьютерде орналасқан әртүрлі типтердегі файлдардың өлшемдерін файлдың қасиеттеріне қарап анықтау. |
(Ж) Практикалық жұмыс орындау 1. Компьютердегі дискіні ашып, сыйымдылықтарының өлшем бірліктерін анықтаңдар. Анықталған мәліметтерді жұмыс дәптеріне түсіріңдер. 2. Компьютерде орналасқан әртүрлі типтердегі файлдардың өлшемдерін файлдың қасиеттеріне қарап анықтау. |
Бағалау Жұптағы оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар |
Информатика 7-сынып оқулығы. Компьютер. |
|
|
(Ж) №1 тапсырма* 3 Гбайт = ? Мбайт = ? Кбайт = ? байт; ? Гбайт = 7168 Мбайт =? Кбайт; 1,5 Кбайт = ? байт = ? бит ? Мбайт = ? Кбайт = ? байт
|
Дескриптор:
|
Бағалау Жұптағы оқушылар бір-бірін «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар. |
Жұмыс дәптері
|
|
Сабақтың соңы 7 мин Рефлексия
|
Сабақты бекіту «Еркін микрофон» әдісі Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап беріп, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Бағалау Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
|
|
|
|
Үй тапсырмасы:
600 беттік кітаптың әр бетінде 36 қатар 64 символ бар. Осы кітаптағы ақпаратты 64 Кб жылдамдықпен қанша уақытта тасымалдау мүмкін? |
|||
шағым қалдыра аласыз




















