|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Ақпараттық жасақтама |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Арай 87751750706 |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 11 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«VirtualBoxорнату және баптау» практикумы |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.2.1 виртуалды машиналардың мақсатын сипаттау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Виртуалды машиналардың мақсатын сипаттайды |
|||
|
Бірлік және ынтымақ құндылығы |
Басқа адамдармен қарым-қатынас кезінде өз мінез- құлқыңызды сыни тұрғыдан бағалау және түзету • Өзара сыйластық пен ынтымақтастықты көрсете отырып, өз көзқарастарын білдіре алу • Ортақ мақсаттарға қол жеткізуге ықпал ете отырып, командада тиімді жұмыс істей білу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал «Айна» Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады. 3. Топқа бөлу: Асық түстері арқылы топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын пысықтау 4. «Блиц кездесу» Екі оқушы біреуі тақтаға, ал екіншісі қарама-қарсы жаққа қарап отырады. Бірінші оқушы келесі оқушыға өтпей тұрып, төменде келтірілген негізгі сөзді(дерді) түсіндіру үшін бар-жоғы 30 секунды бар –мұғалім түсіндіру үшін негізгі сөзді мысал ретінде келтіреді. -Виртуалды машина? -Виртуалды машиналар қандай мақсатта қолданылады? -Виртуалды машина кез-келген қолданушыға қажетпе? - Қандай виртуалды машинелерді тегін пайдалануға болады? |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. асық түстеріне қарай 3 топқа бөлінеді 4. Үй тасырмасын қайталайды |
Дескриптор: Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі гүлдер Айна Түрлі түсті асықтар |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
«VirtualBoxорнату және баптау» практикумы бойынша жұмыс көрсетеді 1-тапсырма. Компьютермен жұмыс. Жеке жұмыс «Ой қозғау» әдісі арқылы компьютерде жұмыс жасайды
2-тапсырма . Топтық жұмыс «Постер» әдісі бойынша тапсырма беріледі
3- тапсырма. Жұптық жұмыс. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі бойынша тапсырма беріледі.Берілген тапсырма бойынша жұпатарымен бірге орындайды. Дәптерге жазады
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Сөйлемді аяқта Жүйелік виртуалды машина –толық қызметті, тұрақты әрекет ететін жүйелік орта .......................................................................... Сергіту сәті: Әр қатысушы өзінің өмірдегі ұранын қағазға жазып, қағаздар араластырылады. Содан соң біртіндеп оқылады. Басқалар оқылған ұранның кімнің өмірлік ұстанымы екенін табу керек. Оқушылардың бір-бірін қаншалықты білетінін анықтау үшін, бірін-бірі жақынырақ тану үшін жүргізуге болады Сабақты бекіту . «Wordwall» 4-тапсырма платформасында тақырып бойынша сұраққа жауап береді |
Мұғалімді тыңдайды 1.тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3- тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 4- тапсырманы орындайды |
Дескриптор: -Virtual Box мәшинесінің көмегімен компьютеріне Android ОЖ орнатады 2 балл Дескриптор: - Виртуалды машинадағы операциялық жүйелердің және виртуалды машиналарды пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады. Кестені толтырады 2 балл Дескриптор: - Виртуалды машиналарды қолдану қажеттілігін жазады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Онлайн платформа арқылы сұраққа жауап береді 2 балл |
Видео көрсетілім https://youtu.be/460yHkdu0z4?si=bP7oJHZ8L9DntJZQ Ноутбук А-4 парақша кесте Оқулық, жұмыс дәптер Таратпа қағаз https://wordwall.net/resource/80305109 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс:
Оқушылар 10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалау. |
Жалпы балл-10 |
|
|
Үй тапсырмасы |
&27-28 оқу. 86-90беттер |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақпараттық жасақтама 11 сынып
Ақпараттық жасақтама 11 сынып
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Ақпараттық жасақтама |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Арай 87751750706 |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 11 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«VirtualBoxорнату және баптау» практикумы |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.2.1 виртуалды машиналардың мақсатын сипаттау |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Виртуалды машиналардың мақсатын сипаттайды |
|||
|
Бірлік және ынтымақ құндылығы |
Басқа адамдармен қарым-қатынас кезінде өз мінез- құлқыңызды сыни тұрғыдан бағалау және түзету • Өзара сыйластық пен ынтымақтастықты көрсете отырып, өз көзқарастарын білдіре алу • Ортақ мақсаттарға қол жеткізуге ықпал ете отырып, командада тиімді жұмыс істей білу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал «Айна» Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады. 3. Топқа бөлу: Асық түстері арқылы топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын пысықтау 4. «Блиц кездесу» Екі оқушы біреуі тақтаға, ал екіншісі қарама-қарсы жаққа қарап отырады. Бірінші оқушы келесі оқушыға өтпей тұрып, төменде келтірілген негізгі сөзді(дерді) түсіндіру үшін бар-жоғы 30 секунды бар –мұғалім түсіндіру үшін негізгі сөзді мысал ретінде келтіреді. -Виртуалды машина? -Виртуалды машиналар қандай мақсатта қолданылады? -Виртуалды машина кез-келген қолданушыға қажетпе? - Қандай виртуалды машинелерді тегін пайдалануға болады? |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. асық түстеріне қарай 3 топқа бөлінеді 4. Үй тасырмасын қайталайды |
Дескриптор: Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі гүлдер Айна Түрлі түсті асықтар |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
«VirtualBoxорнату және баптау» практикумы бойынша жұмыс көрсетеді 1-тапсырма. Компьютермен жұмыс. Жеке жұмыс «Ой қозғау» әдісі арқылы компьютерде жұмыс жасайды
2-тапсырма . Топтық жұмыс «Постер» әдісі бойынша тапсырма беріледі
3- тапсырма. Жұптық жұмыс. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі бойынша тапсырма беріледі.Берілген тапсырма бойынша жұпатарымен бірге орындайды. Дәптерге жазады
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Сөйлемді аяқта Жүйелік виртуалды машина –толық қызметті, тұрақты әрекет ететін жүйелік орта .......................................................................... Сергіту сәті: Әр қатысушы өзінің өмірдегі ұранын қағазға жазып, қағаздар араластырылады. Содан соң біртіндеп оқылады. Басқалар оқылған ұранның кімнің өмірлік ұстанымы екенін табу керек. Оқушылардың бір-бірін қаншалықты білетінін анықтау үшін, бірін-бірі жақынырақ тану үшін жүргізуге болады Сабақты бекіту . «Wordwall» 4-тапсырма платформасында тақырып бойынша сұраққа жауап береді |
Мұғалімді тыңдайды 1.тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3- тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 4- тапсырманы орындайды |
Дескриптор: -Virtual Box мәшинесінің көмегімен компьютеріне Android ОЖ орнатады 2 балл Дескриптор: - Виртуалды машинадағы операциялық жүйелердің және виртуалды машиналарды пайдаланудың артықшылықтары мен кемшіліктерін салыстырады. Кестені толтырады 2 балл Дескриптор: - Виртуалды машиналарды қолдану қажеттілігін жазады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Онлайн платформа арқылы сұраққа жауап береді 2 балл |
Видео көрсетілім https://youtu.be/460yHkdu0z4?si=bP7oJHZ8L9DntJZQ Ноутбук А-4 парақша кесте Оқулық, жұмыс дәптер Таратпа қағаз https://wordwall.net/resource/80305109 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс:
Оқушылар 10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалау. |
Жалпы балл-10 |
|
|
Үй тапсырмасы |
&27-28 оқу. 86-90беттер |
|
|
шағым қалдыра аласыз


















