Күні:
21.02.2017 ж Коучинг
жоспары
|
Коучинг сессияның
тақырыбы
|
Ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды қолданудың маңыздылығы мен
қажеттілігі.
|
Жалпы
мақсат
|
Өз әріптестеріме
Қазақстандық мұғалімдердің
қарқынды
өзгеріп жатқан әлем жағдайында
үздіксіз кәсіби дамуға дайын болуын, АКТ-ны тиімділігін
қолдана отырып, іс-тәжірибесін жетілдіру мақсатында оларды оқыту
және тәлімгерлік ету.
|
Мұғалімдер үшін оқудың
қорытындысы
|
Мұғалімдер оқушыларды оқытуда
АКТ-ды қолданудың маңыздылығы мен қажеттілігіне көз жеткізеді. ХХІ
ғасыр мұғалімдеріне қойылатын негізгі талаптардың бірі екендігін
біліп, өз тараптарынан АКТ-ды игеруге бағытталған стратегиялық
жоспарларын айқындап алады.
|
Түйінді
идея
|
Әлемнің қарқынды өзгеруі жағдайында мұғалімдерге
қойылатын жаңа талаптар жөніндегі түсінігін қалыптастыру;
Мұғалімдерді табысты жұмыс істеуге дайындау; Мұғалімдердің нәтижелі
іс-әрекеттері негізінде оқушылардың оқуға қызығушылығын арттыру
және алған білімдерін болашақта қолдана алуына
бағыттау.
|
Коучинг барысында қолданылатын
материалдар
|
Үлестірмелі материалдар,
слайд, маркер,
А3,А4 қағаздары, стикер,
флипчарт,
фото аппарат.
|
Коучинг
барысы
|
Коучингті өткізу
этаптары
|
Уақыты
|
Коучтің
іс-әрекеті
|
Мұғалімдердің
іс-ірекеті
|
Ұйымдастыру
бөлімі
Топқа
бөлу
|
3 минут
2
минут
|
Шабдалы шырынын ішіп отырып,
«Ох и нелегко» бейнебаянды
көрсету
|
Коуч таратқан
бокалдар арқылы бес топқа бөлініп
отырады.
1.Ғаламторлар
2.Компьютерлер
3.Планшеттер
4. Ұялы
телефондар
5.
Принтерлер
|
Психологиялық ахуал
туғызу
«Кір
жуу»
тренингі
|
2-минут
|
Көтеріңкі көңіл-
күй орнату үшін
«Кір жуу» тренингін
ұйымдастыру.
-Қолымызға ойша
тазик аламыз, ішіне су құямыз сабынмен кірді езіп –
езіп
жуамыз. Кір суды
төгіп таза су құйып шаямыз. Жақсылап қатты қағамыз да
алысқа
апарып жайып қоямыз.
Кірді жуып тастадық, рахмет сіздерге, өзіміз үшін
біздің
қолымыздан бәрі
келеді деп қол шапалақтап қоямыз. Құрметті
әріптестер
шаршадыңыздар
білемін. XXI ғасырға рахмет, бәрі автоматтандырылған,
бәрін
техника жасап жатқан жайымыз бар. Қазір кір жууға
автомат.машиналар бар.
|
Коуч айтқанын қайталап
қызығушылықтарын оятады.
|
|
|
|
|
Тапсырма
№1
«Топпен
жұмыс»
|
15-минут
|
І, ІІІ
топ «Өз сабақтарыңызда АКТ ның
қандай түрін пайдаланасыз»
постер
қорғау V
топ Интернет желісін пайдаланып
«ЕХРО-2017» атты тақырыпқа мәлімет жинақтап постер
қорғау
ІІ, ІV
топ SWOT әдісі бойынша АКТны
талдау
|
Топ мүшелері
ақылдасып, өз ойларын түйіндеп, параққа
жазады.
Орталарынан спикер сөйлеп
картасының мазмұнымен
таныстырады.
|
Тапсырма
№2
«Интернет желісіндегі
сұрақтар»
|
8-минут
|
«Интернет
желісіндегі сұрақтарға жауап беру»
- Жүргізуші сайланады. Ол
қонаққа әр топтан бір адамнан, яғни 5 адамды ортаға шақырады.
Жүргізуші ретінде бағдарлама жүргізе отырып, сұрақ қоюшылардың
сұрақтарына қонақтар жауап беруі
қажет.
Мысалы:
1. АКТ құралдарына нелер
жатады?
2. АКТ құралдарын тиімді пайдалану дегенді қалай
түсінесіңдер?
|
Жүргізуші бағдарлама
жүргізеді, ал қонақтар қоңырау шалушылардың сұрақтарына жауап
береді.
|
Тапсырма
№3
«Миға
шабуыл»
|
5-минут
|
Оқушылардан алынған
сұхбатты проектордан
көрсету.
Коуч осы сұхбаттағы оқушы
қажеттілігіне қарай құрылған критерилерге сәйкес мұғалімдерден
өзін-өзі бағалауын сұрайды.
|
|
|
«Ой
қозғау»
әдісі
|
5-минут
|
АКТ-ды сабақта
қолданудың тиімді тәсілдерін
көрсету.
Коуч әр түрлі пәндердегі
пайдаланылған тиімді тәсілдерді презентациялардан, бейнебаяндардан,
флипчарттардан фрагменттер
көрсетеді.
|
|
|
Мишра мен
Келер 2006ж.
|
4-минут
|
Коуч теориялық түрдегі
материалдарға слайдттық түрде шолу жасап, «АКТ-ды оқу мен оқытуда
пайдалану» модуліне кең көлемде тоқталып
өтеді.
|
|
|
Тапсырма№4
«Өрмекші» әдісі бойынша
жұмыс
|
3-минут
|
Әр топқа жіп
таратады.
|
|
|
Тапсырма№5
«Алты
қалпақ»
|
3-минут
|
Коуч
«Алты қалпақ»
таратады.
|
|
|
Бейнебаян
«Кульминация»
|
2-минут
|
Бейнебаянда жаңа
технологиялардың болашақтағы көрінісі қалай болмақ екендігі
көрсетілген.
|
|
|
Қалыптастырушы
сұрақтар қою
|
3-минут
|
Коуч әр топқа
сұрақтар қояды.
Қолыңыздағы ұялы
телефонды қалай үйренгеніңіз туралы айтып
беріңізші?
Компьютерде жұмыс
істеуді «компьютерлік сауаттылық» сертификатын берген орыннан біліп
шықтыңыз ба? Компьютерді оқып үйрену үшін күнделікті бір сағат
отырған тиімді ме, жоқ әлде арнайы курстарға барған дұрыс
па?
Интерактивті тақтаны
ашық сабақтарда ғана қолданған тиімді деп ойлайсыз
ба?
Мұғалім жұмысын автоматтандыру
керек пе, жоқ әлде қағазға жазған тиімді
ме?
|
|
|
Қашықтық тапсырмасы
№6
«Ғаламтор
пайдалану»
|
|
Коуч ғаламтордан алуға
арналған тапсырма мен оны электронды почта арқылы өзіне жауабын
жіберуді тапсырады, бірақ
міндеттемейді.
|
|
|
Қашықтық
тапсырмасы №7
«Ой
толғау»
|
|
Коуч тапсырманы
түсіндіреді, міндеттемейді.
Электронды почтаға жіберуді
сұрайды
|
|
|
Қашықтық
тапсырмасы №8
«Стратегиялық
жоспарым»
|
|
Коуч тапсырманы
түсіндіреді, міндеттемейді.
«АКТ-2015»
атты
Осы оқу жылына арналған АКТ
жетістіктерін оқып, үйренудегі өз білімімді
жетілдіру стратегиялық
жоспарын электронды почта арқылы
жіберуді сұрайды.
|
|
|
Кері
байланыс сұрақтарына жауап
алу
|
3
минут
|
Сұрақтарды таратып
береді
|
|
|
АКТ-ды оқу мен оқытуда
қолдана алу деңгейін критерилер бойынша өзін-өзі
бағалау.
|
Критерийлер
|
Балл
|
1
|
Бейнебаян
қолданамын
|
|
2
|
Пәніме кері әсері
бар
|
|
3
|
Пәніме оң әсері
бар
|
|
4
|
Тақтаны
пайдаланамын
|
|
5
|
Тест
құрамын
|
|
6
|
Компьютер
пайдаланамын
|
|
7
|
Мұғалім жұмысы
автоматтандырылған
|
|
8
|
АКТ жөнінде
ізденудемін
|
|
9
|
АКТ-ны
үйренудемін
|
|
10
|
Дыбыс
жазамын
|
|
|
Жалпы
балл:
|
|
Ешқашан
|
|
Сирек
|
|
Кейде
|
|
Әдетте
|
|
Әрқашан
|
1 балл
|
|
2 балл
|
|
3 балл
|
|
4 балл
|
|
5 балл
|
АКТ-ды оқу мен оқытуда
қолдана алу деңгейін критерилер бойынша өзін-өзі
бағалау.
|
Критерийлер
|
Балл
|
1
|
Бейнебаян
қолданамын
|
|
2
|
Пәніме кері әсері
бар
|
|
3
|
Пәніме оң әсері
бар
|
|
4
|
Тақтаны
пайдаланамын
|
|
5
|
Тест
құрамын
|
|
6
|
Компьютер
пайдаланамын
|
|
7
|
Мұғалім жұмысы
автоматтандырылған
|
|
8
|
АКТ жөнінде
ізденудемін
|
|
9
|
АКТ-ны
үйренудемін
|
|
10
|
Дыбыс
жазамын
|
|
|
Жалпы
балл:
|
|
Ешқашан
|
|
Сирек
|
|
Кейде
|
|
Әдетте
|
|
Әрқашан
|
1 балл
|
|
2 балл
|
|
3 балл
|
|
4 балл
|
|
5 балл
|
Деңгейіңіз:
0-20 балл -
«Қанағаттандырылмайды». Сізге түбегейлі
өзгеру керек. Сіз заманауи ағымнан артта қалып бара жатырсыз.
Естен, кеш жақсы. АКТ-ға байланысты стратегиялық жоспар құрыңыз. Өз
біліміңізді жетілдіретін дәптер арнап, сонымен жұмыстар атқарыңыз.
Сіздің қолыңыздан келеді, тек уақыт бөлу керек.
20-30 балл -
«Қанағаттанарлық». Сіз өз
мүмкіндіктеріңізді бағаламайсыз және оны қолданбай жүрсіз.
Айналаңызға көзіңізді жақсылап ашып қараңызшы, әлем жаһандану
кезеңінде, ал сіз осы біліміңізді қанағат тұтасыз. Есіңізде болсын,
егер осы бағытта жүре берсеңіз ертең, жаңа технологиялардың
жетістіктерін пайдалану мен оны оқып үйрену қиынға түседі. Әр нәрсе
өз уақытында болған дұрыс.
30-40 балл -
«Жақсы». Сіз АКТ
мүмкіндіктерін пайдаланып, оның тиімді және тиімсіз жақтарынан
тәжірибеңіз бар. Сіз ойлаған тиімсіз жақтарын да тиімді ете
алатындай мүмкіндігіңізде бар. Өзіңізге сеніңіз, сіздің қолыңыздан
келеді. Сіз ХХІ ғасырға лайық мұғалімдер қатарына бір аттамдай
жерде тұрсыз. Ондай болса, тәуекелге бет бұрыңыз.
Шығармашылығыңызға және шабытыңызға ерік беріңіз. Сіз бәрінен
артықсыз.
40-50 балл -
«Өте жақсы». Сіз жаңа
технологияларды меңгерген, білікті, педагогикалық тәжірибесі бар,
өз пәнін жетік білетін, яғни кешегі Мишра мен Келер 2006 ж.
еңбегінде айтқандай ұстаздардың бірісіз, проектор мен интерактивті
тақтаны күнделікті қолдана аласыз. Жаңа технологиялардың
жетістіктерінен де хабарыңыз бар, алайда балалар әлеміне көз
жүгіртіп, ол технологиялар мен АКТ оқу мен тәрбие беруде бала
психиалогиясына қандай әсер қалдырып жатқанына мән берсеңіз жөн
болар еді. Себебі, барлық іс-әрекет баланың өмірге деген
бейімділігіне дайын болуына және өз білімін қажет жерде пайдалана
алуына бағытталған.
Кері
байланыс парағы
Коучинг сессияда не
қызықты
болды?____________________________________________________________
____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Не ұнады?
__________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Не қиын
болды? ______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Кері байланыс
парағы
Сабақта не қызықты
болды?____________________________________________________________
____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Не ұнады?
__________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Не қиын
болды? ______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Кері байланыс
парағы
Коучинг сессияда не
қызықты
болды?____________________________________________________________
____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Не ұнады?
__________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Не қиын
болды? ______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Кері байланыс
парағы
Сабақта не қызықты
болды?____________________________________________________________
____________________________________________________________
_____________________________________________________________
Не ұнады?
__________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Не қиын болды?
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
«Тараз қаласы әкімдігінің
білім бөлімінің Мағжан Жұмабаев атындағы №21 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі.
Коучинг
Тақырыбы:
«Ақпараттық коммуникациялық
технологияларды оқу мен оқытуда қолданудың маңыздылығы мен
қажеттілігі.»
Күні:
10.09.2014ж
Жауапты: ІІ деңгейдің
тыңдаушысы, информатика пәні мұғалімі Байдарманова
Ләззәт.