Материалдар / Ақпараттық коммуникациялық технологияны сабақтарда пайдаланудың тиімділігі

Ақпараттық коммуникациялық технологияны сабақтарда пайдаланудың тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
АКТ құралдарын пайдалануда мұғалімдер компьютерде жұмыс жасаумен қатар ақпарат көздерін пайдаланумен және жаңашылдықтарын жетілдіреді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2018
531
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



М. Горький атындағы жалпы орта мектебінің мұғалімі Ұ. Б. Асылбекованың өткен коучинг жоспары.
Коучинг тақырыбы:Ақпараттық коммуникациялық технологияны сабақтарда пайдаланудың тиімділігі
Жалпы мақсат:АКТ құралдарын пайдалануда мұғалімдер компьютерде жұмыс жасаумен қатар ақпарат көздерін пайдаланумен және жаңашылдықтарын жетілдіреді
Оқу нәтижесі:АКТ құралдарын оқушы қажеттілігін қамтамасыз ету үшін оқушының өздеріне қолдандыру керектігін ұғынады. АКТ құралдарын тиімді пайдалану сауаттылығы артады.
Негізгі идеялар:Мұғалімдер АКТ -ның маңыздылығын түсінеді.
Сабақта қолданылатын материалдар: Слайд-презентация, видеожазба, тренингтер. түрлі-түсті стикерлер мен маркерлер.
Оқыту әдістері:Жаңа әдістер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Оқыту мен оқуда ақпараттық технологияларды пайдалану.Сыни тұрғыдан ойлау.Сұрақ-жауап, түсіндіру әдісі.

Дерек көздері:Әдістемелік нұсқау.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, «Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде» оқу-әдістемелік құрал.Интернет көздері.
Тапсырмалар:Топтық  талдау, салыстыру, зерттеу, сыни ойлау.








Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
Қоданылатын әдіс-тәсілдерКоучтың іс-әрекеті Мұғалімдердің  іс-әрекеті
Тренинг (5 мин)«Тілек қарлары» тренингі. Жақсы тілектер тілеу арқылы бір-біріне сәттілік тілеп, көңілдері көтеріліп коучингке дайын болады
Топқа бөлу (2 мин)Мұғалімдерді топқа бөлу.Суреттер арқылы топтасады.
Қызығушылықты ояту кезеңі (10 мин)Мұғалімдерге 2 түрлі видео жазба көрсетіледі.
  • Оқушының жаңа құралдарға қызығушылығ (Я играю
  •  Мұғалімдер телехикаяның мән -жайын түсініп, пікірлерін ортаға тастайды, компьютерде әр топ өзінің слайдын құра бастайды.


    Коучинг тақырыбы:Ақпараттық коммуникациялық технологияны қолдануда кәсіби қолдау көрсету.
    Жалпы мақсат:АКТ құралдарын пайдалануда мұғалімдер компьютерде слайд құрып, оған нысандар қоя біледі.
    Оқу нәтижесі:АКТ құралдарын оқушы қажеттілігін қамтамасыз ету үшін оқушының өздеріне қолдандыру керектігін ұғынады. АКТ құралдарын тиімді пайдалану сауаттылығы артады.
    Негізгі идеялар:Мұғалімдер АКТ -ның маңыздылығын түсінеді.
    Сабақта қолданылатын материалдар: Слайд-презентация, видеожазба, тренингтер. түрлі-түсті стикерлер,маркерлер.
    Оқыту әдістері:Жаңа әдістерСұрақ-жауап, түсіндіру әдісі«Алты ойлау қалпағы», «Екі жұлдыз, бір тілек» әдістері.
    Дерек көздері:Әдістемелік нұсқауМұғалімдерге арналған нұсқаулық, «Сын тұрғысынан ойлау білім үрдісінде» оқу-әдістемелік құрал.
    Тапсырмалар:Топтық  талдау, салыстыру, зерттеу, сыни ойлау.
    Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті
    Қоданылатын әдіс-тәсілдерКоучтың іс-әрекеті Мұғалімдердің  іс-әрекеті
    Тренинг (5 мин)«Танысу» тренингі. Танысып, топқа бөлінеді.
    Топқа бөлу (2 мин)Мұғалімдерді топқа бөлу.Санамак бойынша топтасады
    Қызығушылықты ояту кезеңі (10 мин)Мұғалімдерге «Келін» телехикасынан үзінді бейнежазбасын көрсетіп, Каляни ханымнын немере тәрбиелеудегі жіберген қателіктері туралы ой қозғау. Интернет желісінен слайдқа сурет, видео кірістіру сұралады.  Мұғалімдер телехикаяның мән -жайын түсініп, пікірлерін ортаға тастайды, компьютерде әр топ өзінің слайдын құра бастайды.
    Мағынаны ашу кезеңі (30 мин) «Алты ойлау қалпағы әдісі. Телехикаяны «алты қалпақ» ережесі бойынша талдау жүргізу. Ақ қалпақАқ түс таза қағаз беті сияқты алалықсыз және объективті. Фактілер, ақпарат, сұрақтар негіз болады.Қандай ақпаратымыз бар? Айтылған пікірді растайтын немесе жоққа шығаратын қандай фактілер бар? Қандай ақпарат қажет? Жетіспейтін ақпаратты қалай аламыз? Қандай сұрақтар қойып, жауап алуымыз керек? Қызыл қалпақҚызыл түс ашуды, шиеленісті білдіреді. Қызыл қалпақта адамды эмоциялар, сезу, сезімдер билейді. Осыған байланысты менде қандай сезімдер туындайды? Сары қалпақСары түс – күн көзінің, тіршілік түсі. Сары қалпақтағы адам оптимизмге толы, ол артықшылықтарды іздестіреді. Не себептен осыны істеу керек? Артықшылықтары қандай? Бұл кім үшін пайдалы? Артықшылықтар қалай пайда болады? Осының пайдалы жақтары бар ма? Қандай жағдайларда бұл пайдалы болады? Қара қалпақҚара түс – қараңғылық, қаһарлық, бір сөзбен айтқанда – суық. Қара қалпақта адам қауіптілік танытады. Бұл көмектеседі ме? Қандай қателер бар? Кемшіліктері қандай? Бұл идея жүзеге аса алады ма? Жасыл қалпақЖасыл қалпақ – өсімдіктердің, молшылықтың, табыстылықтың түсі. Жаңа идеялар туындап, шығармашылық бастауын алады. Осы жағдайда не істей аламыз? Баламалы идеялар бар ма? – деген сұрақтар туындайдыКөк қалпақКөк қалпақ – аспан түсі. Ол ұйымдастыру және басқарумен байланысты. Неге қол жеткіздік? Болашақта не істеу керек?«Алты қалпақ» әдісі бойынша слайд жасайды. Сурет, видео, дыбыс кірістіреді.
    Ой толғаныс (10 мин)Мұғалімдерді өз презентацияларын қорғауға шақыру. Әр топ өз слайдтарын қорғайды.
    Кері байланыс. Рефлексия. (3 мин) «Екі жұлдыз, ұсыныс» әдісі. Мұғалімдер стикерлерге коучингтен алған екі жағымды әсерін, бір ұсыныс жазады.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ