|
Апта |
Әдебиеттік оқу 2-сынып |
|
Сабақтың тақырыбы : |
Аққала. М.Қайыңбаев |
|
Жалпы мақсаты : |
Өлеңнің мазмұнын ашу, негізгі ойды ұғындыру. |
|
Күтілетін нәтижелер : |
- а) өлеңнің мазмұнын айта алады; - в) өлеңнен күлдіргі жолдарын тауып оқиды; - с) өзін қоршаған ортадағы заттарды зерделеп, талдайды; |
|
Керекті жабдықтар : |
оқулық , жұмыс дәптері, тақырыпқа сай суреттер. |
Сабақ барысы :
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Кіріспе |
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық Үй тапсырмасын тексеру Топқа бөлу. «Сенімді дос Тренинг : «Мен қандаймын?» |
Балалар құралдарын шығарады.. Қуыр-қуыр қуырмаш Ақырын ғана кітапты аш! Сабағына дайын екен қай бала, Үй жұмысын есіңе түсір қайтала «Менің шанам» тақырыбына жазылған эсселерін оқиды. 4оқушы шығып өзіне дос табады,соңғы шыққан 4 оқушыда дос тауып (жалғаса берді)топқа бөлінеді. (қима суреттердің жартысын тауып,өз топтарының атын атайды) 1топ «Қонжық» 2топ «Қасқыр» 3топ «Түлкі» 4 топ «Қоян» (аңдарды сипатап айтады)Бағалау парақтарын алады. |
|
Тұсаукесер |
Қызығушылықты ояту. Жануарлар мен аңдардың бастапқы әріптерінен сөз құра. |
Тақтаға алты оқушы шығады. Қолдарындағы жануарлар мен аңдардың бастапқы әріптерінен сөз құрайды. Арыстан, қасқыр, қоян, аю, лақ, ақбөкен. |
|
Негізгі бөлім |
-Балалар, қандай сөз шықты? -Аққала деген не, ол туралы не айтуға болады? Оқулықпен жұмыс. Автор туралы мағұлмат беру. «Аққала» өлеңін мәнерлеп оқу. Сұрақтарға жауап беру. -Аққала жасаудың әдістерін білесің бе? -Аңдар аққала жасауда қандай іс-әрекеттер жасады? Дәптермен жұмыс. «Аққала» сөзіне бес жолды өлең құрастыр Сергіту сәті. Қимылмен орындау. Топпен жұмыс. Өлеңге ән сазын ойлап тауып айт. Бағалау. Үйге тапсырма. «Менің аққалам» сурет салу. |
-Аққала сөзі шықты. Аққала туралы өз ойларын айтады. 1ші,2ші шумақты 1 топ 3ші 4ші шумақты 2 топ 5ші, 6шы шумақты 3 топ 7ші, 8ші шумақты 4 топ өз беттерімен оқып, топта талқылап бір-біріне түсіндіреді. Сұрақтарға жауап береді. Аққала жасауда қонжықтың түлкінің, қасқырдың, қоянның не жасағандарын айтады. Не? аққала Қандай? мамық, ұлпа Не істеді? жасады, айналды Мағыналас сөз.қар адамы Сөйлем . Аңдар көңілді жүріп аққаланы жасады. Кел,балалар келіңдер Аққаланы жасайық Көңілді болып жүрейік Аққаланы тез бітірейік Мәз боламыз бәріміз Аққалға қол соғамыз Топтаса отырып әнімен айтады. Топ бір-біріне «Екі жұлдыз, бір тілек» айтады.Аққалаға шыршаларды жабыстырып, сабақтан алған әсерлерін жазады. Әр оқушы өз-өзін бағалайды. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Аққала өлеңі
Аққала өлеңі
|
Апта |
Әдебиеттік оқу 2-сынып |
|
Сабақтың тақырыбы : |
Аққала. М.Қайыңбаев |
|
Жалпы мақсаты : |
Өлеңнің мазмұнын ашу, негізгі ойды ұғындыру. |
|
Күтілетін нәтижелер : |
- а) өлеңнің мазмұнын айта алады; - в) өлеңнен күлдіргі жолдарын тауып оқиды; - с) өзін қоршаған ортадағы заттарды зерделеп, талдайды; |
|
Керекті жабдықтар : |
оқулық , жұмыс дәптері, тақырыпқа сай суреттер. |
Сабақ барысы :
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Кіріспе |
Ұйымдастыру Психологиялық дайындық Үй тапсырмасын тексеру Топқа бөлу. «Сенімді дос Тренинг : «Мен қандаймын?» |
Балалар құралдарын шығарады.. Қуыр-қуыр қуырмаш Ақырын ғана кітапты аш! Сабағына дайын екен қай бала, Үй жұмысын есіңе түсір қайтала «Менің шанам» тақырыбына жазылған эсселерін оқиды. 4оқушы шығып өзіне дос табады,соңғы шыққан 4 оқушыда дос тауып (жалғаса берді)топқа бөлінеді. (қима суреттердің жартысын тауып,өз топтарының атын атайды) 1топ «Қонжық» 2топ «Қасқыр» 3топ «Түлкі» 4 топ «Қоян» (аңдарды сипатап айтады)Бағалау парақтарын алады. |
|
Тұсаукесер |
Қызығушылықты ояту. Жануарлар мен аңдардың бастапқы әріптерінен сөз құра. |
Тақтаға алты оқушы шығады. Қолдарындағы жануарлар мен аңдардың бастапқы әріптерінен сөз құрайды. Арыстан, қасқыр, қоян, аю, лақ, ақбөкен. |
|
Негізгі бөлім |
-Балалар, қандай сөз шықты? -Аққала деген не, ол туралы не айтуға болады? Оқулықпен жұмыс. Автор туралы мағұлмат беру. «Аққала» өлеңін мәнерлеп оқу. Сұрақтарға жауап беру. -Аққала жасаудың әдістерін білесің бе? -Аңдар аққала жасауда қандай іс-әрекеттер жасады? Дәптермен жұмыс. «Аққала» сөзіне бес жолды өлең құрастыр Сергіту сәті. Қимылмен орындау. Топпен жұмыс. Өлеңге ән сазын ойлап тауып айт. Бағалау. Үйге тапсырма. «Менің аққалам» сурет салу. |
-Аққала сөзі шықты. Аққала туралы өз ойларын айтады. 1ші,2ші шумақты 1 топ 3ші 4ші шумақты 2 топ 5ші, 6шы шумақты 3 топ 7ші, 8ші шумақты 4 топ өз беттерімен оқып, топта талқылап бір-біріне түсіндіреді. Сұрақтарға жауап береді. Аққала жасауда қонжықтың түлкінің, қасқырдың, қоянның не жасағандарын айтады. Не? аққала Қандай? мамық, ұлпа Не істеді? жасады, айналды Мағыналас сөз.қар адамы Сөйлем . Аңдар көңілді жүріп аққаланы жасады. Кел,балалар келіңдер Аққаланы жасайық Көңілді болып жүрейік Аққаланы тез бітірейік Мәз боламыз бәріміз Аққалға қол соғамыз Топтаса отырып әнімен айтады. Топ бір-біріне «Екі жұлдыз, бір тілек» айтады.Аққалаға шыршаларды жабыстырып, сабақтан алған әсерлерін жазады. Әр оқушы өз-өзін бағалайды. |
шағым қалдыра аласыз













