«Балдырған» бөбекжай бақшасы»
«АҚҚАЛА
ҚҰРАСТЫРУ»
(Ашық оқу-қызметі)

Ибулдаева Ж А.
Балапан тобы
Білім беру саласы: таным, қатынас
Бөлімі: Cенсорика
Тақырыбы: Аққала құрастыру.
Мақсаты: Балалардың сенсорлық қабілеттерін: бөлшектерден бүтінді шығару
дағдысын дамыту; Қол қимылының икемділігі мен көз арқылы бейнені
жүргізу дағдысын дамыту; суретте бейнеленген затты тануға және оны
атауға үйрету; сәйкес суреттерді табу. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: балалардың қыс мезгілі және оның ерекшеліктерін бекіте отырып, ойлау және есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: Суреттер – 3 жинақ. Аққала бөліктері. Басы, денесі, аяғы. Қыс бейнесі салынған сурет.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиеші іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбер. Қуанамын менде, Қуанасын сенде, Қарсы алайық достарым! Келді апайлар бізге. Сәлеметсіздерме апайлар! Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Дұрыс айтасыңдар. Қыста күн салқын, аяз болады. Қыстың ерекшеліктерін айтайықшы. Қар жауады дұрыс. Қардан біз не жасаймыз? Ойындық жағдаят: Балаларға аққала қонаққа келеді. Аққала балалармен амандасады. Балалар мені таныдыңдарма? Мен кіммін? Дұрыс айтасыңдар . Мені неден жасайтынын білесіңдерме? Аққала туралы ән
Балалар аққаланың қорапшасы бар екен. Ол өзімен бірге суреттер ала келіпті бірақ суреттері ортасынан бөлінген екен. Аққала балалардан суретті құрастыру үшін көмек сұрайды. Балалар аққала бізден көмек сұрап келіпті, аққалаға көмектесесіңдерме? |
Балалар шеңберге тұрып қимыл-қозғалыстарын қайталайды. Қыс мезгілі. Қар жауады. Аққала жасаймыз. Балалар аққаламен амандасады. Аққала. Қардан. Балалардың қызығушылығы артады. Би билейді. |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Қорапшадағы суреттерді қарау. -Қараңдаршы,мынау ненің суреті? Дұрыс айтасыңдар. -Балалар аққаланың түсі қандай болады? . Тәрбиеші дәл осындай, бірақ үшке бөлінген суреттерді көрсетеді. Тәрбиеші бүтін суреттегі бейнені құрастырудың жолын көрсетеді. Тәрбиеші әр балаға үш бейнеден береді. Жеке жұмыс жүргізіледі. Балалар жұмысын аяқтайды. - Сергіті сәті: Көңілді ән. Аққала балаларға ризашылығын білдіреді. Аққала қоштасады. Тыныс алу жаттығуы: «Қарды үрлеу» |
Балалар суретте не салынғанын атайды. Аққаланың суреті. Ақ болады. Суреттерді қарап көрсету үрдісі барысында балалар (тәрбиешінің көмегімен) суреттегі бейнеленген заттың шеттерін саусақтарымен жүргізіп шығады. Әр бала пішіні мен түсі бойынша бірдей бейнелерді біріктіріп құрастырады. Балалар құрастырған суреттерге қарап, аққалаға қандай сурет шыққаның айтады. Жұмыстарын аяқтайды. Балалар бойларын сергітіп, билейді. Аққаламен қоштасады. Балалар тыныс алу арқылы қағаздан жасалған аязды үрлейді. |
|
Рефлексиялық -түзетушілік |
Балалар сендерге аққала риза болып, көңілі көтеріліп кетті. Қорытыңдылау. Жарайсыңдар балалар. Бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар. Тәрбиеші балаларды мадақтау. |
Балалар аққалаға риза болып, қалады. Сұрақтарға жауап береді. Балалар мадақталады. |
Күтілетін нәтижелер:
жасайды: қиылған суреттермен жұмыс жасайды;
түсінеді: суретте бейнеленген заттар атауын, сәйкес суреттерді табуды;
қолданады: біртіндеп бөліктерден бүтінді орнына келтіреді: бейнені саусақпен шеттері бойынша жүргізуді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Аққала құрастыру
Аққала құрастыру
«Балдырған» бөбекжай бақшасы»
«АҚҚАЛА
ҚҰРАСТЫРУ»
(Ашық оқу-қызметі)

Ибулдаева Ж А.
Балапан тобы
Білім беру саласы: таным, қатынас
Бөлімі: Cенсорика
Тақырыбы: Аққала құрастыру.
Мақсаты: Балалардың сенсорлық қабілеттерін: бөлшектерден бүтінді шығару
дағдысын дамыту; Қол қимылының икемділігі мен көз арқылы бейнені
жүргізу дағдысын дамыту; суретте бейнеленген затты тануға және оны
атауға үйрету; сәйкес суреттерді табу. Саусақтың ұсақ бұлшық еттерінің қозғалысын жетілдіру, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: балалардың қыс мезгілі және оның ерекшеліктерін бекіте отырып, ойлау және есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: Суреттер – 3 жинақ. Аққала бөліктері. Басы, денесі, аяғы. Қыс бейнесі салынған сурет.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Тәрбиеші іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбер. Қуанамын менде, Қуанасын сенде, Қарсы алайық достарым! Келді апайлар бізге. Сәлеметсіздерме апайлар! Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Дұрыс айтасыңдар. Қыста күн салқын, аяз болады. Қыстың ерекшеліктерін айтайықшы. Қар жауады дұрыс. Қардан біз не жасаймыз? Ойындық жағдаят: Балаларға аққала қонаққа келеді. Аққала балалармен амандасады. Балалар мені таныдыңдарма? Мен кіммін? Дұрыс айтасыңдар . Мені неден жасайтынын білесіңдерме? Аққала туралы ән
Балалар аққаланың қорапшасы бар екен. Ол өзімен бірге суреттер ала келіпті бірақ суреттері ортасынан бөлінген екен. Аққала балалардан суретті құрастыру үшін көмек сұрайды. Балалар аққала бізден көмек сұрап келіпті, аққалаға көмектесесіңдерме? |
Балалар шеңберге тұрып қимыл-қозғалыстарын қайталайды. Қыс мезгілі. Қар жауады. Аққала жасаймыз. Балалар аққаламен амандасады. Аққала. Қардан. Балалардың қызығушылығы артады. Би билейді. |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
Қорапшадағы суреттерді қарау. -Қараңдаршы,мынау ненің суреті? Дұрыс айтасыңдар. -Балалар аққаланың түсі қандай болады? . Тәрбиеші дәл осындай, бірақ үшке бөлінген суреттерді көрсетеді. Тәрбиеші бүтін суреттегі бейнені құрастырудың жолын көрсетеді. Тәрбиеші әр балаға үш бейнеден береді. Жеке жұмыс жүргізіледі. Балалар жұмысын аяқтайды. - Сергіті сәті: Көңілді ән. Аққала балаларға ризашылығын білдіреді. Аққала қоштасады. Тыныс алу жаттығуы: «Қарды үрлеу» |
Балалар суретте не салынғанын атайды. Аққаланың суреті. Ақ болады. Суреттерді қарап көрсету үрдісі барысында балалар (тәрбиешінің көмегімен) суреттегі бейнеленген заттың шеттерін саусақтарымен жүргізіп шығады. Әр бала пішіні мен түсі бойынша бірдей бейнелерді біріктіріп құрастырады. Балалар құрастырған суреттерге қарап, аққалаға қандай сурет шыққаның айтады. Жұмыстарын аяқтайды. Балалар бойларын сергітіп, билейді. Аққаламен қоштасады. Балалар тыныс алу арқылы қағаздан жасалған аязды үрлейді. |
|
Рефлексиялық -түзетушілік |
Балалар сендерге аққала риза болып, көңілі көтеріліп кетті. Қорытыңдылау. Жарайсыңдар балалар. Бүгінгі оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар. Тәрбиеші балаларды мадақтау. |
Балалар аққалаға риза болып, қалады. Сұрақтарға жауап береді. Балалар мадақталады. |
Күтілетін нәтижелер:
жасайды: қиылған суреттермен жұмыс жасайды;
түсінеді: суретте бейнеленген заттар атауын, сәйкес суреттерді табуды;
қолданады: біртіндеп бөліктерден бүтінді орнына келтіреді: бейнені саусақпен шеттері бойынша жүргізуді.
шағым қалдыра аласыз













