Аққасқа мен Көксеректің шайқасы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Аққасқа мен Көксеректің шайқасы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Аққасқа мен Көксеректің шайқасы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:


Бөлім:

Балалар мен үлкендер

Педагогтің аты-жөні:

Батырбек Ә.Б

Күні: 02.02.2023

Пәні: қазақ әдебиеті

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Аққасқа мен Көксеректің шайқасы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.4.1 Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін

ашып,үзінділерді жатқа айту.

7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

Сабақтың мақсаты:

Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айта алады.

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдай алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин.

Оқушылармен амандасу.

Үй тапсырмасын тексеру.


Мадақтау

2-балл


Сабақтың ортасы

31 мин.

Оқушыларға бүгінгі оқу мақсаты хабарланады


КБ: Мұғалімнің бағалауы


КБ: Өзара бағалау


3-тапсырма

«Көксерек» әігңмесін негізге ала отырып,көркемдегіш құралдар қатыстырып, Көксерек туралы өз ойыңызды жазыңыз



Көксерекке бейнесіне сипаттама береді







Көркемдегіш құралдарды мысалымен сәйкестендіреді




Көксеректің болмысын ашады


Дескриптор:

Кейіпкер бейнесін ашады; Жалпы – 2 балл.



Дескриптор:

Сәйкесін табады

Жалпы – 3балл


Дескриптор:

Көксеректің болмысын ашу

Кем дегенде 4 көркемдеуіш құрал пайдалану













Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы




Сабаққа кері байланыс береді

1-10 балл аралығында бағалау

Кері байланысқа арналған суреттер




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.00.2023
526
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі