Бекітемін:
|
Бөлім: |
Балалар мен үлкендер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Батырбек Ә.Б |
|
Күні: 02.02.2023 |
Пәні: қазақ әдебиеті |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Аққасқа мен Көксеректің шайқасы. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.4.1 Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту. 7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айта алады. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдай алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 7 мин. |
Оқушылармен амандасу. Үй тапсырмасын тексеру. |
|
Мадақтау 2-балл |
|
|
Сабақтың ортасы 31 мин. |
Оқушыларға бүгінгі оқу мақсаты хабарланады
КБ: Мұғалімнің бағалауы
КБ: Өзара бағалау 3-тапсырма «Көксерек» әігңмесін негізге ала отырып,көркемдегіш құралдар қатыстырып, Көксерек туралы өз ойыңызды жазыңыз |
Көксерекке бейнесіне сипаттама береді Көркемдегіш құралдарды мысалымен сәйкестендіреді Көксеректің болмысын ашады |
Дескриптор: Кейіпкер бейнесін ашады; Жалпы – 2 балл. Дескриптор: Сәйкесін табады Жалпы – 3балл Дескриптор: Көксеректің болмысын ашу Кем дегенде 4 көркемдеуіш құрал пайдалану |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы |
|
Сабаққа кері байланыс береді |
1-10 балл аралығында бағалау |
Кері байланысқа арналған суреттер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Аққасқа мен Көксеректің шайқасы.
Аққасқа мен Көксеректің шайқасы.
Бекітемін:
|
Бөлім: |
Балалар мен үлкендер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Батырбек Ә.Б |
|
Күні: 02.02.2023 |
Пәні: қазақ әдебиеті |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Аққасқа мен Көксеректің шайқасы. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.4.1 Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту. 7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айта алады. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдай алады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 7 мин. |
Оқушылармен амандасу. Үй тапсырмасын тексеру. |
|
Мадақтау 2-балл |
|
|
Сабақтың ортасы 31 мин. |
Оқушыларға бүгінгі оқу мақсаты хабарланады
КБ: Мұғалімнің бағалауы
КБ: Өзара бағалау 3-тапсырма «Көксерек» әігңмесін негізге ала отырып,көркемдегіш құралдар қатыстырып, Көксерек туралы өз ойыңызды жазыңыз |
Көксерекке бейнесіне сипаттама береді Көркемдегіш құралдарды мысалымен сәйкестендіреді Көксеректің болмысын ашады |
Дескриптор: Кейіпкер бейнесін ашады; Жалпы – 2 балл. Дескриптор: Сәйкесін табады Жалпы – 3балл Дескриптор: Көксеректің болмысын ашу Кем дегенде 4 көркемдеуіш құрал пайдалану |
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы |
|
Сабаққа кері байланыс береді |
1-10 балл аралығында бағалау |
Кері байланысқа арналған суреттер |
шағым қалдыра аласыз
















