|
Пәннің аты |
Уақыты: 7.10.2017.ж. |
Кабинет: 40 |
Мұғалім Клушева Г.О. |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Ақша Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді. |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар үлестіріледі |
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
1-тапсырма. Диалог бойынша өзара сөйлесіңдер -Қағаз ақшалар қашан пайда болған? - Өте ертеде Қытайда пайда болған. - Алғашқы металл тиындар қайда пайда болған? - Грекия мен Кіші Азияда күмістен соғылған. -Ал Қазақстанда металл ақша қайдан табылған? - Орта ғасырларға жататын көне қалаларда, обаларда жүргізілетін археологиялық қазба жұмыстарының нәтижесінде табылды. Мысалы: Тараз, Отырар,т.б. Буын үндестігі және мекен үстеуі туралы ресурстармен танысу. Буын үндестігі – сөз ішіндегі дауысты дыбыстардың бірыңғай жуан не жіңішке болып үндесуі. Буын үндестігі сөз бен қосымша арасында да сақталады. Мекен үстеу қимылдың болу орны мен бағытын білдіреды. (қайда? қалай? қайдан?) . Мысалы: осында, бері, ілгері, жоғары, төмен, алға, артқа. |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау 3 – тапсырма Сөз тіркестерінен сөйлем құрау. Бері кел, ілгері жүр, осында қал, алға шық, артқа қара. Дәптермен жұмыс 4 – тапсырма Сөздерден сөйлем құрау. 1. Пайда, болды , заманда, ежелгі, ақша. 2. Тауар, өндірісінің, дамуындағы, болып табылады, шарт, алғы , ақшалар. 3. Құралады, теңге, тиыннан. Дұрысы 1. Ақша ежелгі заманда пайда болды. 2. Ақшалар тауар өндірісінің дамуындағы алғы шарт болып табылады. 3. Теңге тиыннан құралады. Сөздік жұмысы Теңге деньги Тиын копейки Шарт условие Пайда польза |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
4-тапсырма 42-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақша
Ақша
|
Пәннің аты |
Уақыты: 7.10.2017.ж. |
Кабинет: 40 |
Мұғалім Клушева Г.О. |
||||||
|
Сабақтың атауы |
Ақша Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады. Қазақ тілінде дұрыс сөйлеуге, жазуға үйренеді. |
||||||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже |
|||||||||
|
Психологиялық ахуал |
Психологиялық дайындық – Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! |
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||||||
|
Топқа бөлу |
Геометриялық фигуралар үлестіріледі |
Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. |
|||||||
|
Қызығушылықты ояту |
1-тапсырма. Диалог бойынша өзара сөйлесіңдер -Қағаз ақшалар қашан пайда болған? - Өте ертеде Қытайда пайда болған. - Алғашқы металл тиындар қайда пайда болған? - Грекия мен Кіші Азияда күмістен соғылған. -Ал Қазақстанда металл ақша қайдан табылған? - Орта ғасырларға жататын көне қалаларда, обаларда жүргізілетін археологиялық қазба жұмыстарының нәтижесінде табылды. Мысалы: Тараз, Отырар,т.б. Буын үндестігі және мекен үстеуі туралы ресурстармен танысу. Буын үндестігі – сөз ішіндегі дауысты дыбыстардың бірыңғай жуан не жіңішке болып үндесуі. Буын үндестігі сөз бен қосымша арасында да сақталады. Мекен үстеу қимылдың болу орны мен бағытын білдіреды. (қайда? қалай? қайдан?) . Мысалы: осында, бері, ілгері, жоғары, төмен, алға, артқа. |
||||||||
|
Сергіту сәті |
«Халықтар» биі |
||||||||
|
Жаңа сабақ |
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау 3 – тапсырма Сөз тіркестерінен сөйлем құрау. Бері кел, ілгері жүр, осында қал, алға шық, артқа қара. Дәптермен жұмыс 4 – тапсырма Сөздерден сөйлем құрау. 1. Пайда, болды , заманда, ежелгі, ақша. 2. Тауар, өндірісінің, дамуындағы, болып табылады, шарт, алғы , ақшалар. 3. Құралады, теңге, тиыннан. Дұрысы 1. Ақша ежелгі заманда пайда болды. 2. Ақшалар тауар өндірісінің дамуындағы алғы шарт болып табылады. 3. Теңге тиыннан құралады. Сөздік жұмысы Теңге деньги Тиын копейки Шарт условие Пайда польза |
||||||||
|
Ой толғаныс |
БББ кестесі
|
||||||||
|
Үйге тапсырма |
4-тапсырма 42-бетте |
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||||||
|
Бағалау |
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||||||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













