3минут
|
Басы
|
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Топқа
бөлутүстер арқылы жүреді.
Оқушылар кезекпен қызыл, жасыл, сары, көк түстерін кезекпен айтып
шығады. Түс түріне қарай топтарға бірігеді.
1-топ –
«Қызыл»
2-топ-
«Жасыл»
3-топ -
«Сары»
4-топ –
«Көк»
«Миға шабуыл»
әдісі арқылы оқу мақсаты
ашылады:
-Мен ойлаған монета құны,
10-нан кейін тұратын
ондық.
-2 мен 10 теңгелік монетаның
ортасындағы монета құны
қандай?
-20 теңгелік монетадан кейінгі
үлкен монета құны
қандай?
-Сендердің қолдарыңда құны 10
теңгелік монета бар делік. Бағасы 5 теңге тұратын бір сағыз алу
үшін не істейсіңдер?
- Біз ірі монетаны ұсағырақ
монеталарға
ұсақтаймыз.
- Біз ірі монетаны ұсақ
монеталарға ұсақтап, сатып алған заттардың ақшасын тура төлей
аламыз. Оны тура төлем жасау деп
атайды.
- Ендеше бүгінгі сабағымыздың
мақсаты қандай?
|
Оқушылар
сабақ тақырыбымен, мақсатымен танысады.
|
Мадақтау
|
Оқулық,
Жұмыс
дәптері
|
|
25
минут
|
Ортасы
|
(Т) 1-
тапсырма «Түсіндіріп көр» әдісі арқылы
жүреді.
Оқулықтың 85-бетіндегі
тапсырмамен жұмыс.
-10 теңгелік 2 монетаң болса,
13 теңге тұратын затты қалай сатып алуға болатынын айтып
бер.
-20 теңгелік 2 монетаң болса,
30 теңге тұратын затты қалай сатып алуға болатынын айтып
бер.
(Ж) 2 –тапсырма «Шығарып
көр» әдісі арқылы жүзеге асады. Оқулықтың 85-бетіндегі тапсырмамен
жұмыс.
Жанардың 20 теңгелік 5
монетасы бар. Ол бағасы 50 теңге тұратын балмұздақ сатып алу үшін
не істеуі керек? Бірнеше тәсілмен
көрсетіңдер.
20
тг=10тг+10тг
20
тг=10тг+5тг+5тг
20тг=5тг+5тг+5тг+5тг
тсс
Сергіту
сәтінде «Көңілді күн» әуеніне
сәйкес қимылдармен билейді.
.
.
|
Дескриптор:
-Сурет
бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіреді.
Дескриптор:
-20 теңгелік
монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін көрсетеді.
Саралау
тәсілі«Диалог және қолдау көрсету» арқылы іске
асады.
Кейбір
оқушыға қосымша сұрақтар
беріледі.
- Жанарда
қанша теңге қалатынын тауып көр.
Көмек
қажет ететін оқушыларға қосымша
уақыт беріледі.
|
ҚБ:
«Үшбұрыштар» әдісі арқылы бағалайды.
Жасыл
– Сурет бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіре
алса;
Қызыл
- Сурет бойынша ақша ұсақтау жолын түсіндіруде көмек қажет
етсе;
Сары- Сурет бойынша ақша
ұсақтау жолын түсіндіруде қиналса.
ҚБ:
«Шарлар» әдісі арқылы бағалайды.
Жасыл
– 20 теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін көрсете
алса;
Қызыл
- 20 теңгелік монетаны ұсақтаудың бірнеше тәсілін көрсетуде
көмек қажет етсе;
Сары- 20 теңгелік монетаны
ұсақтаудың бірнеше тәсілін көрсетуде қиналса.
|
Оқулық,
Жұмыс
дәптері
Жұлдызшалар
суреті
оқулық
Бас
бармақ
Жұмыс
дәптері
жалауша суреті
үшбұрыштар
суреті
|
|
5
минут
|
бекіту
|
(Д) 3-
тапсырма тақтамен және дәптермен
жұмыс.
Баланың
ойлау қабілеттерін, логикалық ойлауын дамыту үшін тапсырмалар
беру:
-тапсырманы
мұқият орындауға үйрету;
– Өрнектердің мәнін
табу.
|
Дескриптор: тапсырмаларды
орындайды.
Саралау
тәсілі «Қарқын» арқылы
жүргізіледі.
Қарқынды
оқушыға: қосымша тапсырмалар
жазу.
Қарқыны баяу оқушыға
қолдау көрсетіледі
|
ҚБ
«Сызғыштар» әдісі
Көк - тапсырманы дұрыс
орындай алса;
Сары - тапсырманы орындауда
қателіктер болса.
Қызыл - тапсырманы орындауда
қиналса
|
Жұмыс
дәптері
|
|