Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ақшат. Өлкетану курсы " Менің кіші Отаным"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары (ҚМЖ)
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:
Күні: 03.04.2018ж
Мұғалімнің аты-жөні: Янтурсин О. Ю.
Сынып: 7 Қатысқандар саны:10 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Ақшат
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Сабақ мақсаттары Өз өлкеміздегі жер су атауларын шығу тарихын табиғатымен өсімдіктерін аңыз әнгімелері.
Барлық оқушылар: Ақшат деген жер атауын біледі қай жерде орналасқанын айта алады.
Оқушылардың басым бөлігі: Ақшаттың жер бедері мен өсімдіктерін анықтайды
Кейбір оқушылар: Ақшат атауының ,шығу тарихымен аңыз ангімелерін біледі
Жетістік критерийлері Білу түсіну
Тілдік мақсат Барлық пәндер үшін Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз Оқушылар мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын дамытады, географиялық дереккөздерімен танысады, өз ойларын жеткізеді. Пәнге тән лексика мен терминология: Ақшат, Ақжар,Қызылжар т.б Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер: Жер су атаулары, өсімдіктері, жануарлары т.б
Құндылықтарды дарыту Тарихтың мәдениеті, тілдің бір тұтастығы.Туған ауылымыздағы қасиетті жерлерге деген сүйіспеншілігін,патриоттық сезімдерін ояту.
Сабақ басында Шаттық шеңбері, жер су атауларын айтып екі топқа бөліну бір топ су екінші топ жер атауы
Сабақтың ортасы/сабақтың негізгі бөлімі Бірінші топ. Суретке сипатама Екінші топ өсімдігіне сипатама беріп постер қарғау Ақшаңқы Ақшат- шоқы, Қарабиік. Төбесі тұрар ылғи бұлтқа тиіп Басына құстан қыран ұя салса, Жортады баурайында бөкен, киік. Көк диван әдісі. Бір оқушы шыгып отыргышка отырп бүгінгі сабақта не өтілді сол туралы бір сөз айтады ол сөзге қатысты малімет берген оқушы отырғышка отырп ол бір сөз айтады солой жалғаса береді. Бүгінгі сабақты оқушылар әр топ бірін бірі басбармақ арқылы бағалайды.
Маркер бейне сурет өсімдіктер кеппе шоп
Сабақтың соңы Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: Мұғалім: Әрбір адам баласы үшін мекен еткен туған жерінің табиғатымен байланысты аңыздар мен тарихы мақтаныш,әрі ыстық Менде өзім суын ішіп, ауасын жұтып отырған табиғатты сәнді, көрік әсем туған жерімді мақтан етемін Эссе жазу. Ақшат Рефлексия Екі жұлдыз бір тілек
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Оқушыларды мадақтау әр тапсырмаға көңіл болу нақтылау Оқушыларды бірін бірі жеке бағалауға бірін біріне қолдап отыру Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері әр жұмысқа мұқиятылық.
Сабақ бойынша рефлексия Сабақта мақсат қойылғанымен сабақ кезде кей жағдайлар қалыс қалды себебі материалдар аз болды Өлкеміздің карталары жоқтығы зерттеу жұмысның аздығынан кей маліметтер айтылмады
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:Постер қорғауы 2:Көк диван әдісі Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойлыныңыз)? 1:Жана әдістер 2:Бағалау Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Көрнекіліктер көп болуы әр тапсырмаға дискриптор құру
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз