|
Бөлім: Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. |
Мектеп: Шамалған бекетіндегі ЖҚОМ |
Сыныбы: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Пәні: қазақ тілі |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Ақтабан шұбырынды, Алқакөл сұлама» |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.2.2.1 - таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы); 11.4.5.1 - мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: ғылыми стильдің ерекшеліктерін білу, мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу; Көпшілігі: таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану, мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу; Кейбір оқушылар: таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану, мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау |
||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар: |
Тарих, әдебиет |
||||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақстанның өткені мен келешегі туралы біледі. |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 10 мин. Сабақтың ортасы: 30 мин. |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру: - Балалар, бәріміз шаттық шеңберіне жиналайық. Енді бір-бірімізге бүгінгі күніміздің тамаша өтуіне арнап жақсы тілектер айтайық. (Оқушылар «Досыммен бірге» ойыны арқылы бір-біріне бүгінгі күннің көңілді өтуіне арнаған тілектерін айтады.) Тренинг ережелерімен таныстыру. Бір-бірін сыйлау. Ұзақ уақыт сөйлемеу. Көңілді болу.
Қызығушылықты ояту. Ойтүрткі сұрақтарына жауап беріңдер. 1. Қазақ елінің тарихында қандай ірі тарихи оқиғалар орын алды? 2. «Қаратаудың басынан көш келеді» әнінің шығу тарихын білесіңдер ме? Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.
1.Оқушылар алғаш теориялық білім алады.
2.Мәтінді оқыңдар. Халықты атақонысынан айырған тағы қандай тарихи оқиғаларды білесіңдер? Ойларыңды ортаға салыңдар.
Бұл тапсырма оқушылардың оқу, математикалық, ақпараттық және әлеуметтік-эмоционалдық сауаттылықтарын дамытуға мүмкіндік береді. Оқу сауаттылығы:
Тапсырма. Оқылым мәтінінің ғылыми стильде жазылғанын дәлелдеңдер.
ҚБ
|
Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару. |
10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
11-сынып қазақ тілі |
|||
|
Сабақтың соңы: Рефлексия
5 мин.
Үй тапсырмасы: |
Неге?Неге?Неге? әдісі. Оқушылар шеңберді айналдыра тұрып, бүгінгі сабақтың түйінді идеяларын еске түсіреді. Осы сабақта не үйренгендерін айтып, сөйлемдерін «неге?» деген сұрақпен аяқтайды. Келесі оқушы сол сұраққа жауап беріп, жауабын «неге?» деген сұрақпен аяқтауы тиіс. Үлгі: 1-оқушы: Адамдардың қарым – қатынас жасауын қамтамасыз етуде жазудың маңызы мен қызметі зор. Неге? 2-оқушы: -------- --------- ---------- Неге?3-оқушы: -------- --------- ---------- Неге?4-оқушы: -------- --------- ---------- Неге?7-тапсырма. |
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ақтабан шұбырынды,Алқакөл сұлама"
"Ақтабан шұбырынды,Алқакөл сұлама"
|
Бөлім: Қазақстан бүгінгі әлемде: Қазақстанның өткені мен келешегі. |
Мектеп: Шамалған бекетіндегі ЖҚОМ |
Сыныбы: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Пәні: қазақ тілі |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағаны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Ақтабан шұбырынды, Алқакөл сұлама» |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.2.2.1 - таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер, ұғымдар, шартты белгілер, синтаксистік құрылымы); 11.4.5.1 - мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: ғылыми стильдің ерекшеліктерін білу, мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу; Көпшілігі: таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану, мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу; Кейбір оқушылар: таза ғылыми стильді тілдік құралдар арқылы тану, мәтін және мәтін үзінділері деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу. |
||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, талдау |
||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық) |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар: |
Тарих, әдебиет |
||||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақстанның өткені мен келешегі туралы біледі. |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы 10 мин. Сабақтың ортасы: 30 мин. |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру: - Балалар, бәріміз шаттық шеңберіне жиналайық. Енді бір-бірімізге бүгінгі күніміздің тамаша өтуіне арнап жақсы тілектер айтайық. (Оқушылар «Досыммен бірге» ойыны арқылы бір-біріне бүгінгі күннің көңілді өтуіне арнаған тілектерін айтады.) Тренинг ережелерімен таныстыру. Бір-бірін сыйлау. Ұзақ уақыт сөйлемеу. Көңілді болу.
Қызығушылықты ояту. Ойтүрткі сұрақтарына жауап беріңдер. 1. Қазақ елінің тарихында қандай ірі тарихи оқиғалар орын алды? 2. «Қаратаудың басынан көш келеді» әнінің шығу тарихын білесіңдер ме? Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.
1.Оқушылар алғаш теориялық білім алады.
2.Мәтінді оқыңдар. Халықты атақонысынан айырған тағы қандай тарихи оқиғаларды білесіңдер? Ойларыңды ортаға салыңдар.
Бұл тапсырма оқушылардың оқу, математикалық, ақпараттық және әлеуметтік-эмоционалдық сауаттылықтарын дамытуға мүмкіндік береді. Оқу сауаттылығы:
Тапсырма. Оқылым мәтінінің ғылыми стильде жазылғанын дәлелдеңдер.
ҚБ
|
Оқушылармен сәлемдесіп, назарын сабаққа аудару. |
10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
11-сынып қазақ тілі |
|||
|
Сабақтың соңы: Рефлексия
5 мин.
Үй тапсырмасы: |
Неге?Неге?Неге? әдісі. Оқушылар шеңберді айналдыра тұрып, бүгінгі сабақтың түйінді идеяларын еске түсіреді. Осы сабақта не үйренгендерін айтып, сөйлемдерін «неге?» деген сұрақпен аяқтайды. Келесі оқушы сол сұраққа жауап беріп, жауабын «неге?» деген сұрақпен аяқтауы тиіс. Үлгі: 1-оқушы: Адамдардың қарым – қатынас жасауын қамтамасыз етуде жазудың маңызы мен қызметі зор. Неге? 2-оқушы: -------- --------- ---------- Неге?3-оқушы: -------- --------- ---------- Неге?4-оқушы: -------- --------- ---------- Неге?7-тапсырма. |
|
|||||
шағым қалдыра аласыз
ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.
ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

















