Ақтамберді жырау «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауы

Тақырып бойынша 19 материал табылды

Ақтамберді жырау «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақтамберді жырау «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:_________

Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақ әдебиеті 17-сабақ

Бөлім

1-бөлім: «Дананың сөзі- ақылдың көзі»

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты :

Күні:

Сынып: 8


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ақтамберді жырау «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.1.1 – композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа талдау;

8.2.2.1 – автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау.


Сабақтың мақсаты

Толғаудың мазмұны мен құрылымын талдайды;

Жыраудың авторлық бейнесін айқындайды;

Кейіпкер бейнесін тілдік құралдар арқылы талдап, тұжырым жасайды.

Бағалау критерийлері

Толғаудың композициясын бөліктерге ажыратады, тұтастыққа жинақтайды;

Автор бейнесін мәтіннен үзінділер арқылы табады, түсіндіреді;

Кейіпкердің бейнесін тілдік көріністер арқылы сипаттайды.


ОДД

Білу, түсіну

Құндылық

Тәуелсіздік және отаншылдық

Апта дәйек сөзі

Тәуелсіздік - ұлтымыздың мәңгілік ұраны

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басталуы

7 минут






Сабақтың

ортасы

8 минут








Сабақтың

ортасы

8 минут

















Сабақтың

ортасы

11 минут





























Сабақтың

ортасы

8минут












Сабақтың аяқталуы

3 минут

1. Оқушылармен амандасу. Психологиялық ахуал

ЖИ арқылы «Қобыз» әдісімен үй тапсырмасын сұрау


2. Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.


Қызығушылықты ояту

«Хронология» әдісі

Интерактивті тақтадан немесе кинопроектордан жыраулар жайлы презентация https://youtu.be/Tf3Rugr-fPg?si=DE6DtMmUqsLWIP62

көрсетіледі.



Ақтамберді жырау «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауын 3D анимация арқылы ұсыну

1-тапсырма Толғауды толық оқып шығып, мына кестені толтыр:

Бөлімі

Үзінді

Негізгі ойы

Басы

«Күлдір-күлдір кісінетіп...»

Батырдың тұлпарын суреттеу

Орта бөлігі

Ерлікті, жорықты дәріптеу

Соңы

Жыраудың арман-мұраты

Дискриптор:

  • Толғауды тұтас мазмұнға сәйкес үш бөлікке бөледі;

  • Әр бөлімге қысқаша мазмұн береді;

  • Тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа талдайды.

ҚБ



2- тапсырма

«Композициялық талдау» (жұптық жұмыс)

Нұсқау: Жұппен жұмыс жасап, әр үзіндіні талда:


Бұл үзіндіде жырау не айтқысы келді?

Ол жалпы толғаудың мазмұнына қалай байланысады?

Мысалы:

«Күлдір-күлдір кісінетіп,
Күреңді мінген жыраулар» – батырдың тұлпар арқылы бейнеленуі, толғаудың негізгі арқауына байланысады.


Дискриптор:

  • Толғаудан үзінді таңдайды;

  • Әр үзіндіні жалпы идеямен байланыстырады;

  • Композицияның тұтастығын дәлелдейді.

ҚБ




3-тапсырма. «Автор бейнесін тап» 1 топқа

Нұсқау: Толғаудан автордың өз бейнесін, арман-мақсатын танытатын жолдарды тауып, пікір білдіріңдер:

Автор қандай мұратты аңсаған?

Ол халыққа қандай ой тастайды?

Дискриптор:

  • Автор бейнесін білдіретін үзіндіні табады;

  • Автордың көзқарасын анықтайды;

  • Өз ойымен байланыстырады.

ҚБ




2топқа «Кейіпкер – тілдік бейне» (шығармашылық жұмыс)

Нұсқау: Жыраудың толғауындағы кейіпкер (батыр бейнесі) қандай сөздер арқылы сипатталғанын жазып, «Кейіпкер бейнесі – тілдік көрініс» кестесін толтыр:


Кейіпкер бейнесі

Тілдік көрінісі (сөз тіркестері, теңеулер)

Батыр

«Күлдір-күлдір кісінетіп», «айбатты»...

Тұлпар

«Күреңді мінген», «жорыққа сайлы»...

Дискриптор:

  • Кейіпкер бейнесін көрсетеді;

  • Сол бейнені ашатын тілдік құралдарды жазады;

  • Автордың бейнелеу шеберлігін талдайды.


ЖИ арқылы рефлексия

Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Оқушылар үй тапсырмасына жауап береді

«Көгершін» әдісі арқылы топқа бірігеді









Толғауды тұтас мазмұнға сәйкес үш бөлікке бөледі;

Әр бөлімге қысқаша мазмұн береді;

Тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа талдайды.








Толғаудан үзінді таңдайды;

Әр үзіндіні жалпы идеямен байланыстырады;

Композицияның тұтастығын дәлелдейді.












Автор бейнесін білдіретін үзіндіні табады;

Автордың көзқарасын анықтайды;

Өз ойымен байланыстырады.







Кейіпкер бейнесін көрсетеді;

Сол бейнені ашатын тілдік құралдарды жазады;

Автордың бейнелеу шеберлігін талдайды.





Кері байланыс жасайды.

Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша!

Керемет!


Барлық тапсырмаларды

«Белгі» әдісі арқылы бағалау

















Барлық тапсырмаларды

«Белгі» әдісі арқылы бағалау









Барлық тапсырмаларды

«Белгі» әдісі арқылы бағалау












Барлық тапсырмаларды

«Белгі» әдісі арқылы бағалау










Барлық тапсырмаларды

«Белгі» әдісі арқылы бағалау

Оқулық

8-сынып


https://youtu.be/Tf3Rugr-fPg?si=DE6DtMmUqsLWIP62

«Жыраулар»


















Үйге тапсырма






































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.10.2025
37
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі