Ақтамберді Сарыұлы «Балаларыма өсиет» өлеңі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақтамберді Сарыұлы «Балаларыма өсиет» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге к.нделікті сабақ жоспары ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні. 15.10.18ж


Сынып -8

Мектеп: Мәтібұлақ ОМ

Пәні: әдебиет

Мұғалім: Омарова А.

Бөлім атауы:

Дананың сөзі-ақылдың көзі

Сабақтың тақырыбы:

Ақтамберді Сарыұлы «Балаларыма өсиет» өлеңі

Оқу мақсаты

Т/Ж1- әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік мазмұнын анықтау

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы: өлеңнің мазмұнын біледі.

Оқушылардың көбісі: өлеңнің жанрлық ерекшелігіне,сюжеттік желісіне талдау жасайды.

Оқушылардың кейбірі: мазмұнына өзіндік пікірін білдіреді,зерттеу жұмыстарын жүргізеді

Құндылықтарды дарыту

Жауапты азаматтық позиция

Бағалау критерийлері:

Берілген тақырыпты өз бетінше оқып, өзектендіре алады; қажетті деректер мен қосымшаларды орынды қолдана отырып, өз ойын ашық айтып, қорғай алады;

Өлеңнің жанрын, сюжеттік желісін анықтайды және талдайды.,зерттеу жұмыстарын жұргізеді

Пәнаралық байланыс

Ақтамберді жырау толғауларының идеясы мен маңызын анықтағанда тарих пәнімен байланыс болады.

Бастапқы білім


Ақтамберді Сарыұлы «Күлдір-күлдір кісінетіп» өлеңіндегі тілдік қолданыстар

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы




3 мин








2мин



Психологиялық ахуал


1.Миға шабуыл


Үй тапсырмасын сұрау

Зымыран сұрақтар

Ақтамберді Сарыұлы кім?

Қандай толғаулары бар?

Қандай тарихи оқиғаларға қатысқан ?

Күлдір күлдір кісінетіп толғауы не жайында?


2.Қызығушылығын ояту

«Колейдаскоп» әдісі

3,5-л , 7-р, 13-и, 2,4,6,10-а, 15-т,

12-с, 1-б, 14-е, 11-ө, 9-м, 8-ы.


http://www.myshared.ru/slide/1372251/ «Жыраулар»

Сабақтың ортасы


10 мин









5 мин













10 мин


































7 минут




ЖЖ

1-тапсырма


Мәтінмен жұмыс

Оқулықтан «Балаларыма өсиет» өлеңін оқиды.

Жыраудың өсиетін қара сөзбен жазыңдар.


Дескрипторлар:

*өлең мазмұнын түсініп оқиды

* қара сөзге айналдырады


ТЖ

2- тапсырма

«Фишбоун» стратегиясы

Shape1


3-тапсырма

«Шығармашылық ізденіс» әдісі

Төменде ұсынылған тақырыптардың бірін таңдап, шағын зерттеу жұмысының тезисін жазыңыздар.

1.Ақтамберді туралы кімдер жазды?

2.Кімдердің шығармашылығында бар?

3.Ақтамберді толғауларының басты тақырыбы


Жоба құрылымы:

  • Кіріспе

  • Зерттеу тақырыбының өзектілігі

  • Зерттеудің мақсаты мен міндеттері

  • Зерттеу жұмысының әдістері

  • Зерттеу жұмысының болжамы

  • Зерттеу жұмысының құрылымы

  • Зерттеу бөлімі

  • Қорытынды

3. Мағынаны тану


«Төрт сөйлем» тәсілі

Жоба тезисін топ басшысы қорғайды.

Топ спикері:

  • өз тобының жұмысына қысқаша шолу жасайды.

  • өздері зерттеген жұмыстың өзектілігі, тарихи және көркемдік құндылығы туралы ойларын «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы қорытындылап айтады:

1. Пікір:Зерттеу жұмысының өзектілігі мен көркемдік құндылығына өзіндік пікірін білдіреді.

2. Дәлел.:Өз пікірін 1-2 сөйлеммен дәлелдейді.

3. Мысал:Өз ойын жырау толғаулары пікірімен байланыстырып, дәлелді мысалдар келтіреді.

4. Қорытынды:Тақырып бойынша топтың қорытынды тұжырымын айтады.

Жеке жұмыс


«Әдеби шеңбер» әдісі

Ақтамберді жыраудың толғаулары бойынша 5 сұрақ құрастырады.




Оқулық

Сабақтың соңы


3 мин




Үйге тапсырма

Кері байланыс: Оқушылар «Пайдалы үш нәрсе» тәсілі арқылы өзін-өзі бағалап, тексереді.

  1. Бүгінгі сабақта сен қандай пайдалы үш нәрсе жасадың?

  2. Сен келесі сабақты қалай өзгертер едің?

  3. Оны қалай өзгертесің?


Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – сіз оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен техника қауіпсіздігін сақтау


Сабақ барысында қабілеті жоғары оқушылардың топ спикері ретінде бағалау арқылы сыни ойлау , топ мүшелерінің ойын қорытындылау арқылы шығармашылық қабілетін арттыру көзделеді. Сабақтың барысындағы «Шығармашылық ізденіс» әдісінде қабілеті жоғары оқушының көшбасшылық, зерттеушілік қабілетін дамыту көзделеді.

Қабілеті орташа оқушылардың сыни ойлау қабілеттерін арттыруға «Әдеби шеңбер» әдісі кезінде жағдай жасалады.

Сабақ барысында сынып оқушыларының материалды меңгеру деңгейі әр тапсырма барысында бағалау критерийі бойынша топтық, өздік бағалау ретінде жүзеге асырылады.

Оқушылардың денсаулығын сақтау




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.11.2018
14654
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі