Пәні
|
Қазақ
әдебиеті
|
Бөлім
|
Абайды оқы,
таңырқа!
|
Сынып
|
6 - сынып
|
Сабақтың
тақырыбы
|
А.Құнанбайұлының «Ғылым таппай
мақтанба» өлеңіндегі қоғамдық-әлеуметтік
мәселе
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту
мақсаты
|
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы
түсіндіру
6.3.4.1
көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айту;
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар шығармада көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық мәселені анықтайды, мазмұнын
жеткізеді, көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді жатқа
оқиды;
Оқушылардың көпшілігі
өлеңнің қоғамдық-әлеуметтік
мәселесін талдайды, өмірмен байланыстырады, өлеңнен үзіндіні
мәнерлеп оқиды;
Кейбір оқушылар авторға, кейіпкерге баға береді, қорытынды тұжырым жасайды,
өлең оқу барысында дауыс ырғағын сақтайды;
ЕБҚ кейіпкерді сипаттайды, өлеңнен үзінді
оқиды
|
Сабақ
барысы
|
Сабақ кезеңдері/
уақыты
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
10 минут
3 минут
|
Оқушылармен сәлемдесіп,
түгелдейді.
Үй тапсырмасын қорытындылау.
«Ғылым таппай мақтанба» өлеңін эстафета арқылы
сұрайды.
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында
жұптық
жұмыс.
Бүгінгі сабақтың бағалау
критерийлерімен таныстырады.
|
Оқушылар сәлемдеседі.
Үйге берілген «Ғылым таппай мақтанба» өлеңін эстафета
арқылы мәнерлеп, жатқа оқиды.
Жұптық жұмыс орындап, сабақтың тақырып, мақсатын
анықтайды.
Берілген әріптерден сөз сөз
құрайды.
-
Талап
-
Еңбек
-
Терең ой
-
Қанағат
-
Рақым
Сұрақтарға жауап береді.
|
+1 ақыл карточкасын тарату арқылы
ынталандыру
Өзін-өзі бағалау парақшасы
арқылы
|
Интербелсенді тақта
https://learningapps.org/view19626478
|
Жаңа
білім
15 минут
|
1-тапсырма. Топтық
жұмыс.
1-топ:
«Оқиға картасы» әдісі. Өлеңнің мазмұнын картаға ретімен
орналастырыңдар.
2-топ:
«Кезбе тілші» әдісі. Өлең кейіпкерлері арасында сұхбат
құрастырыңдар. (Өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек)
3-топ:
«Ментальді карта» құрастыру. (Бес асыл іс)
4-топ:
«Фрайер» әдісі. «Ғылым» сөзін жан-жақты әдіс сатылары арқылы
ашыңыз.
-
Анықтама
-
Сөйлем құрау
-
Антоним
-
Синоним
Поэзия минуты.
«Желсіз түнде жарық ай» әнін
караоке арқылы хормен айту.
|
1-топ:
«Оқиға картасы» әдісі бойынша өлеңнің мазмұнын картаға ретімен
орналастырады.
2-топ:
«Кезбе тілші» әдісі. Өлең кейіпкерлері арасында сұхбат
ұйымдастырады (Өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек)
3-топ:
«Ментальді карта» құрастырады (Бес асыл іске)
4-топ: «Фрайер» әдісі.
«Өтірік» сөзін жан-жақты ашады.
«Желсіз түнде жарық ай» әнін
караоке арқылы хормен ән айтады.
|
Дескриптор
-
Өлеңнің мазмұнын ретімен
баяндайды.
-
Картаға атау береді
2-топ:
-
Кейіпкерлермен сұхбат құрастырады.
-
Проблемалық сұрақ құрастырады.
3-топ:
-
Бес асыл істі жан-жақты
талдайды.
-
Мысал келтіреді.
4-топ:
-
Берілген негізгі сөз туралы ақпарат
береді
-
Сөйлем құрайды.
Топтық бағалау.
Дескрипторға сай топтар бір-бірін өзара
бағалайды.
|
Интербелсенді тақта,
микрафон
Плакат
беттері,
|
8
минут
«Рандом» бағдарламасы
|
2-тапсырма. Жеке жұмыс.
«РАФТ» әдісімен монолог жазыңыз.
Р- Еңбек, талап, қанағат,
терең ой
А-
жасөспірімдерге
Ф-
монолог
Т- Еңбек етсең
ерінбей....
ЕБҚ тапсырмасы
Еңбек туралы мақал-мәтелдер
жазыңыз.
Құнды пікірлер айтқан және өмірмен байланыстыра білген
оқушыны ынталандырамын. «Үздік спикер»
анықтаймын.
Өзін-өзі бағалау парақшасын
таратады.
|
«РАФТ»
әдісімен монолог
жазады.
І топ:
Талап,
ІІ топ:
Еңбек,
ІІІ топ:
Қанағат;
ІV топ: Терең
ой
ЕБҚ оқушы еңбек туралы бірнеше мақал-мәтел
жазады.
|
Өзін-өзі бағалау: «Плюс, минус».
Дескриптор
|
+ /
-
|
Тақырыпты
ашады
|
|
Монолог
жазады
|
|
Жеке қасиеттерін сипаттап,
көрсетеді
|
|
|
Интербелсенді тақта, бағалау
парақшалары
|
Бекіту
6
минут
|
«Кахут»
бағдарламасы арқылы А.Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығына
шағын тест тапсырмаларымен сабақты бекітеді. Жеңімпазды
анықтайды.
Бағалау парақшаларын таратады.
|
Ұялы байланыс телефоны арқылы кахут бағдарламасымен тест
тапсырмаларын орындайды.
Әрбір оқушы өзін-өзі бағалау парақшаларын
толтырады.
|
Абай қанатты сөздері жазылған карточка
тарату.
|
Интербелсенді тақта
|
Мотивация
3 минут
|
Мотивациялық бейнежазба көрсету.
|
Мотивациялық бейнежазба тамашалайды.
|
|
Интербелсенді тақта
|