Кіріспе
|
5мин
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Топқа
бөлу:
«Абай
-сазгер» .
Абай әндері арқылы
топқа бөлу.
|
Шаттық
шеңберін құрады.
1-топ .«Желсіз түнде жарық ай»
.
2-топ. «Көзімнің
қарасы» арқылы топқа бөлінеді де өз топтарына
жайғасады
|
Мадақтау
|
Кеспе қағазы
|
Таныс-тырылы
|
7 мин
|
Қызығушылығын
ояту .
Үйге
берілген тапсырманы талдау
С.Аронұлы «Жақсы мен жаман
адамның қасиеттері» өлеңін мәнерлеп оқыту
Ақын нені дәріптейді, нені
сынайды?
«Абай-
ұстаз»
Ақынның білім, ғылым
үйрену туралы өлеңдерін білесіңдер.
|
1 -топ. Адамның жақсы
қасиеттері туралы талдайды.
2 -топ .Адамның жаман
қасиеттері туралы талдайды,
түсіндіріп
береді.
А.Құнанбаев «Ғылым таппай
мақтанба» өлеіңде қандай нәрселерге жақын, әрі алыс болуды айтқан
салыстыра отырып жауап береді.
|
«Бағдар-шам» арқылы
өзара топты
бағалайды
|
Плакат,марке,
А4,
6-сын.
оқулық.
|
Негізгі бөлім
|
3мин
5мин
5
мин
5мин
5мин
|
Мағынаны
тану .
Жаңа
сабаққа кіріспе
-Батырдың сенімді серігі не?
-Жылқы
малының пірі не?
-Қазақтың жылқы малына қатысты
қандай ұлттық ойындарымызды білеміз?
-Жылқы сүтінен жасалатын сусын
қалай аталады?
А.Құнанбаев «Шоқпардай кекілі
бар,қамыс құлақ» өлеңін тыңдату арқылы өлең мазмұнына
талдау
Жұптық
жұмыс.
«Абай- суреткер»
-Балалар теңеу дегеніміз
не?
«Детальдарды қосу» әдісі
арқылы теңеу сөздерді табу
Жеке жұмыс.
Поэтикалық талдау жасату
.
Топтық жұмыс.
Оқулықпен жұмыс
|
«Қарлы
кесек» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді
А.Құнанбаев «Шоқпардай кекілі
бар,қамыс құлақ» өлеңін бейне баян арқылы тыңдап,өлең мазмұнымен
танысады .
Теңеу
сөзінің анықтамасын айтады.
Сәйкестендіру тесті теңеу
сөздерді табады.
Өлең құрлысына сатылай кешенді
талдау түрінде талдайды
1.Авторы:
2.
Тақырыбы:
3. Жанр
түрі:
4.
Идеясы
5. Шумақ
саны: 6. Тармақ
саны: 7. Бунақ
саны: 8. Буын саны:
9. Ұйқас
түрі:
«Бірге ойлаймыз» әдісі бойынша
қорғайды. 1-
топ. Жылқы малы туралы
мақал-мәтел,нақыл сөздердің мағынасын
ашады.
2-
топ. «Тұлпар ердің серігі»
батырлар жырындағы ерлерді жеңіске жеткізген тұлпарлардың аты қалай
аталады?
Сұрақ төңірегінде
топ мүшелері өз ойларын айтып шығады.
|
Бағдаршам арқылы өзара топтық
бағалау
Өзара
топтық бағалау
Өзара
топтық бағалау
Өзара топтық бағалау
|
Доп
АКТ
АКТ
Оқулық
6-сын А4,
маркер-лер.
АКТ
Оқулық
6-сын. А4.
АКТ
|
Қорытынды
|
5мин
2мин
1мин
2мин
|
Топтастыру
стратегиясы
А
бай кім?
Үй
тапсырмасын беру
- А.Құнанбаев «Шоқпардай
кекілі бар,қамыс құлақ» өлеңінің оқу
- Аттың суретін
салу
Бағалау
Кері байланыс
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
бойынша
|
«Абай –ақын, сазгер ,
сазгер,ұстаз,әнші,күйші»ақын туралы өз пікірлерін
айтады
Үй
тапсырмасын жазып алады.
Шығу
парағын толтырады
-Не сәтті
болды?
-Не сәтсіз
болды?
|
Мақтау,мадақтау арқылы қолдау
көрсету.
Форматив.
бағалау
|
Оқулық
6-сынып
қазақ әдебиеті
АКТ
Кеспе-лер
Оқулық
стикер
|