Ақылды сабақ – білім беру сапасын көтеру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ақылды сабақ – білім беру сапасын көтеру

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақылды сабақ — бұл білім беру сапасын арттырудың тиімді құралы, ол оқыту үдерісінде инновациялық технологиялар мен әдіс-тәсілдерді қолдануды білдіреді. Мұғалімдер үшін бұл сабақ түрі оқушылардың қызығушылығын оятуға, олардың ой-өрісін дамытуға және жеке қабілеттерін ашуға мүмкіндік береді. Ақылды сабақтың негізінде тиімді бағалау әдістері, интерактивті жұмыс формалары және жаңа технологияларды қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Түркістан облысы Мақтаарал ауданы

«№5 Мақтаарал мектеп-гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі








Shape1




Ақылды сабақ – білім беру сапасын көтеру

















Атакент 2025ж




Бекітемін:

«№5 Мақтаарал мектеп- гимназиясының» директоры:

_____________________

Д.А Дошманов



Күн 14.02.2025 ж

«№5 Мақтаарал мектеп-гимназиясы» КММ

Педагогтің аты-жөні:

Садирова Сулушаш Сапаровна,

Утелова Ұлдана Хафизовна

Тақырыбы:

Ақылды сабақ – білім беру сапасын көтеру

Мақсаты:

  • Мұғалімдерге "Ақылды сабақ" ұғымын түсіндіру және оның білім беру сапасын арттырудағы рөлін көрсету;

  • Оқыту әдістерін инновациялық және заманауи технологиялармен үйлестіру арқылы білім беру сапасын көтерудің жолдарын көрсету;

  • Мұғалімдердің жаңа әдіс-тәсілдермен танысуына мүмкіндік беру және оларды тәжірибеде қолдануға дайындықтарын қамтамасыз ету;

Оқу нәтижесі:

1. Ақылды сабақтың негізгі қағидаларын түсіндіру.

2. Білім беру сапасын арттыруға бағытталған әдіс-тәсілдер мен құралдармен таныстыру.

3. Мұғалімдерді оқушылардың белсенділігін арттыруға бағытталған жаңа әдістерді қолдануға үйрету.

4. Жаңа педагогикалық құралдар мен әдістерді практикалық тұрғыда қолдануды дамыту.

5. Мұғалімдер арасында тәжірибе алмасу және пікірталас жүргізу

Түйінді идея:

Ақылды сабақ — бұл білім беру сапасын арттырудың тиімді құралы, ол оқыту үдерісінде инновациялық технологиялар мен әдіс-тәсілдерді қолдануды білдіреді. Мұғалімдер үшін бұл сабақ түрі оқушылардың қызығушылығын оятуға, олардың ой-өрісін дамытуға және жеке қабілеттерін ашуға мүмкіндік береді. Ақылды сабақтың негізінде тиімді бағалау әдістері, интерактивті жұмыс формалары және жаңа технологияларды қолдану.

Құндылықтар:

Жасампаздық және жаңашылдық

-табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы;

- білімнің жаратылыстану және гуманитарлық салаларындағы тәжірибені бақылаудың, жүйелеудің және түсінудің қарапайым дағдыларының болуы;

- қарапайым өлшеулер жүргізу, практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай алу;

- зерттеуге, экспериментке бағытталған жобалық тапсырмаларды орындау;




Сабақтың барысы:


Уақыты

Коуч әрекеті

Мұғалімнің әрекеті


Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі:




Сәлемдесу:

«Желсіз түнде жарық ай» әні

Әлемдік ойдың алыбы Абай Құнанбаевтың 180 жылдық мерей тойына орай Он жетінші қара сөзімен топтарға топтастырамыз.

Қима-қағаздар арқылы топтасады.


І топ - «Ыстық қайрат»

ІІ топ «Нұрлы ақыл»

ІІІ топ- «Жылы жүрек»



Ой қозғау



КӨКЖИЕГІ АЙҚЫН ҚҰСТЫҢ ҚАНАТЫ ТАЛМАЙДЫ


«Көк жиегі айқын құстың қанаты талмайды» -бұл қазақтың халық даналығынан алынған нақыл сөздердің бірі. Бұл сөз адамның арман-мақсаттарың айқын болуын, өз жолынан таймай, табанды түрде алға ұмтылуын білдіреді. Құстың қанаты талмайтын сияқты, адам да өзінің мақсаттарына жету үшін еңбек етіп, өз жолынан адаспай, талмай күреседі деген мағынаға ие.



Мүғалімдер бейнебаянды көре отырып, тақырып қояды, тұжырым жасайды.

Бұл сөздің күнделікті өмірде адамға өзінің мақсатына жету жолында еңбек етуге, қиындықтарға мойымай алға ұмтылуға деген мотивация ретінде қолдануға болатынын айтып өтеді.

Нақыл сөздің терең мағынасы:

Көкжиектің айқын болуы- мақсаттың анық, жоспардың нақты болуын білдіреді.

Құстың қанаты талмауы- бұл адамның қажырлы еңбегін, табандылы-ғын, қиындықтар-ға қарамастан алға жылжуын көрсетеді.



https://vm.tiktok.com/ZMkG2q47g/

Кіріспе

Ақылды сабақ — білім беру сапасын көтеру тақырыбында мұғалімдермен өткізілетін коучинг жоспары мұғалімдерге білім беру үдерісін жақсартуға бағытталған инновациялық әдіс-тәсілдерді үйретуді мақсат етеді. Бұл коучингтің барысында мұғалімдер жаңа педагогикалық құралдарды пайдалану, тиімді оқыту әдістерін қолдану және оқушылармен белсенді ынтымақтастық орнату туралы тәжірибе алмасады.


«SMART мақсат: дұрыс бағдар-нақты нәтиже»

S - нақты мақсат сәттілікке жартылай қол жеткізу. Бұл не деген сөз? Мұғалім осы мақсатта қандай нәтижеге болу керек екендігін нақты білуі керек.

М - мақсаттар - Smart жүйесі бойынша мақсаттар өлшенуі тиіс. Олардың сипаттамалары болуы керек, нәтижесінде олар мақсатқа қалай қол жеткізгенін көрсетеді.

A - Smart жүйесіндегі мақсаттарға қол жеткізу қажет. Бұл сабақты жоспарлау кезінде қол жетімді ресурстар мен оқушылардың мүмкіндіктерін (қызығушылық, білім, дағды, уақыт) қажетті нәтижемен байланыстыру маңызды екенін білдіреді.

R - мақсаттар шынайы, өзекті және оқушы үшін маңызды болуы керек.

T - мақсатқа жету уақыты шектеулі және нақты белгіленуі керек. Қажетті жоспар жүзеге асырылуы керек, уақыт аралығы сақталуы маңызды.


Білім берудің қазіргі кезеңі мұғалімнен кәсіби деңгейін, әсіресе оқушылардың сабақтағы танымдық іс-әрекетін ұйымдастырудың түрлері мен әдістерін, жаңартылған білім технологияларын тұтастай жетілдіруді талап етеді. Осы міндеттерді шешу үшін оқу процесін ұйымдастыруда ұтымды технологиялар мен негұрлым икемді тәсілдерді табуға қажеттілігі туындайды.

Қысқаша Ақылды сабақтың анықтамасы, оның оқушылар үшін пайдасы мен тиімділігі туралы айтылады.









Сұрақ-жауап «Ақылды сабақ» дегеніміз не? Білім беру сапасын көтеру үшін қандай әдістер мен құралдар қажет?





Мұғалімдерге сабаққа мақсат қоюдың тиімді жолдарын үйренеді.


  • мұғалімдер сабақтарына SMART ақылды тапсырмалары арқылы мақсат қоя біледі.

  • мұғалімдер сабақтың мақсатын нақты, өлшенген, қолжетімді етіп қояды.

  • дұрыс қойылған мақсат арқылы оқушылардың сабақты дұрыс игеруіне жағдай жасалады.








































https://avatars.mds.yandex.net/i?id=8691b032f81c8b1585bd5885d8e3ba0c8e6d6d42c3bc2b33-11931026-images-thumbs&n=13




































Ақылды сабақтың элементтері

-тақырып бойынша презентация:

-ақылды сабақтың құрылымы және оның негізгі компоненттері.



Интерактивті әдістер мен технологиялар








Технологиялар арқылы сабақ беру:










Қолданбалы тапсырма:









Практикалық тапсырма

Мақсаты: Ақылды сабақты жоспарлау мен оны жүзеге асыру дағдыларын дамыту.


Тапсырма.

Мұғалімдерге белгілі бір тақырып бойынша қысқаша ақылды сабақ жоспарын құру ұсынылады.



Мұғалімдерге арналған тапсырмалар

Бұл тапсырмалар ақылды сабақтарды жүргізудің негізгі қағидаттарына сүйеніп, әртүрлі пәндерге байланысты үлгі ұсынылады.


Математика пәні бойынша тапсырма:

Функциялар тақырыбында ақылды сабақ жоспарын құрыңыз.




Қазақ тілі және әдебиеті бойынша тапсырма:

Мәтіннің түрлері мен жанрларын оқытуда жаңа технологияларды қалай қолдануға болады? Оқушылардың мәтінді терең түсінуін қалай қамтамасыз етесіз?



Ғылыми пәндер (химия, физика, биология) бойынша тапсырма:

Ғылыми зерттеулер мен тәжірибелер тақырыбын ақылды сабақ форматында қалай жүргізер едіңіз? Қандай технологиялық құралдарды қолданар едіңіз?


Қоғамдық пәндер (тарих, әдебиет) бойынша тапсырма:

Әлемдік тарихтағы маңызды оқиғалар тақырыбын талқылай отырып,. креативті ойлауын қолдайтын әдіс-тәсілдері ұсынылады.


"Ақылды сабақ — білім беру сапасын көтеру" тақырыбында мұғалімдерге арналған тапсырмалар мен бағалау дескрипторларын пәндер бойынша әзірлеу мақсатында, әр пәнге тән әдіс-тәсілдер мен нақты бағалау критерийлерін пайдалану қажет. Мұндай тапсырмалар мұғалімдерге сабақтың сапасын арттыру жолдары мен әдіс-тәсілдерін зерттеуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, бағалау дескрипторлары мұғалімдерге білім сапасын объективті түрде бағалауға көмектеседі.

Мақсаты: Мұғалімдерге жаңа әдіс-тәсілдер мен технологияларды көрсету, оларды тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту.


Топтық жұмыс:

Әр топқа ақылды сабақтың белгілі бір бөлігін ұсыну (мысалы, оқушыларды топтастыру, кері байланыс, жеке жұмыс жасау әдістері) және оларды талқылау


Интернет ресурстарын тиімді пайдалану (мысалы, Kahoot, Quizlet, Padlet).

-Ақылды тақталар, мобильді қосымшалар, бейнемазмұндарды қолдану.



Мұғалімдерге жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, қысқаша сабақ жоспарларын дайындау. Мысалы, «Ақылды сабақты қалай жүргізуге болады?» деген тақырыпта жоспар жасау.










Олар сабақта қандай технологияларды қолданатындығын, оқушылардың белсенділігін қалай арттыратынын және оқу нәтижелерін қалай бағалайтынын анықтайды.















Сабақтың интерактивті элементтерін енгізіп, түрлі технологияларды (Kahoot, Quizlet, Padlet) пайдаланады



Мұғалімдер өз пәні бойынша ақылды сабақтың жоспарларын құрып, әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолдану жолдарын айқындайды.








Топтар өз сабақтарын бірге жоспарлап, әрқайсысы өз ұсыныстарын ортаға салып, бірлесіп жұмыс істейді.






Әр мұғалім өз тәжірибесінде қолданған инновациялық әдістер мен құралдарды ортаға салады.










Талқылау: Қандай әдіс тиімді болды, неге? Қандай қиындықтар туындады?






Талқылау сұрақтары:

- ақылды сабақтың басты қағидаттары қандай?

-Ақылды сабақты өткізу үшін қандай технология-лық құралдар мен әдістер қолдануға болады?






















































Әр топ есеп шығару кезінде онлайн тест жүргізіп, оқушылардың тақырыпты меңгеру деңгейін бақылайды.



Мәтіндермен жұмыс жасауда интерактивті жаттығулар мен платформаларды пайдаланады.







Padlet қолдану арқылы пікірталас ұйымдасты-рып, сол арқылы сабақтың тиімділігін арттырады.




Қосымша зерттеулер мен тәжірибелер үшін виртуалды зертханалар-ды қолдану жолдарын талқылайды






























Қорытынды

Мақсаты: Коучингтен алынған білім мен тәжірибелерді қорытындылау, қатысушылардың пікірлерін тыңдау.


Ақылды сабақ туралы не білдіңіздер?

Сіздердің ойыңызша, білім беру сапасын арттыру үшін қандай әдістер ең тиімді болады?

Осы әдістерді өз сабақтарыңызда қалай қолдануға болады?

Қатысушылар алған білімдерін келешекте сабақтарында пайдалану үшін бағыт-бағдар алады




Сабақтың соңы


Бұл коучинг жоспары мұғалімдерге «Ақылды сабақтың» негіздері мен білім беру сапасын көтеру үшін қолданылатын әдіс-тәсілдерді ұсынуды мақсат етеді.

Мұғалімдер өздерінің пікірлері мен ұсыныстарын айтады.




Рефлексия:


«Lesson Study» box



Күтілетін нәтиже:

Қонақтар QR код WhatsApp арқылы кері байланыс жасайды.












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі