Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1) Сәлемдесу, оқушылардың
сабаққа қатысуын түгендеу.
2) Психологиялық тұрғыдан
қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады.
Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады.
Көңіл-күйлерін көтереді.
3) Үй тапсырмасын
тексеру.
Өткен тақырыпты
қайталау
Өткен сабақта алған білімдерін
еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта
отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап
беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді.
|
Балалар сабаққа дайындалады,
қолайлы психологиялық атмосфера құру
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
Видеоны
қарау
|
Мақтау
|
Интербелсенді тақта,
оқулық
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру.
«Пікірталас»
әдісі. Оқушыларға ақылды үйлердің
артықшылықтары мен кемшіліктері туралы зерттеу жүргізуді ұсыныңыз.
Олар ақылды үйлердің энергияны қалай үнемдейтінін, қауіпсіздік пен
жайлылықты арттыратынын, сондай-ақ құпиялылық, деректердің
қауіпсіздігі және құнына байланысты қандай проблемалар болуы мүмкін
екенін зерттесін.
1-топ.
«Қолдаймын»
2-топ.
«Қарсымын»
ЖЖ.

ӨЖ.
1-тапсырма. Жұмыс дәптеріне 5
датчиктің атауын жазып толтырыңыз.
Датчик
|
Қандай деректерді алуға
мүмкіндік береді?
|
Қалай қосу
керек?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-тапсырма. Датчиктердің дұрыс
атауын жазыңыздар

Бекіту.
https://wordwall.net/ru/resource/67801276/
https://wordwall.net/ru/resource/67801934/
|
Топтар мәтінді оқып зерттеу
жасайды, өз ойларын айтады, талдайды
1-d
2-a
3-c
4-b
Артықшылықтары:
a c f
g
кемшіліктері:
b d
e
Кестені өз қалауымен
толтырады
Датчиктерді қызметтеріне сай
орналастырады
Интерактивті тапсырмаларды
орындайды
|
Дескрипторлар:
- ақылды үй жүйелерінің
артықшылықтары мен кемшіліктерін жазады,
талқылайды;
Дескрипторлар:
- сәйкестікті белгілейді, әр
дұрыс екі сәйкестікке 1 балл;
- ақылды үй технологиясының
артықшылықтарын жазады; 1б
- ақылды үй технологиясының
кемшіліктерін жазады; 1б
1
балл
|
https://youtu.be/davOvJINqSQ
Презентация,
оқулық,
компьютер
Жұмыс парағы,
оқулық
|