|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Заттар интернеті |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 11 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Ақылды» үй жобасын әзірлеу. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.5.2.4
ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығаруды
ұйымдастыру; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Ақылды үй
датчиктерінен алынған деректерді шығаруды ұйымдастырады |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Әлемнің қазіргі ғылыми бейнесі, ғылым мен техниканың жетістіктері туралы білу • Ғылымның қоғам өміріндегі маңыздылығын дәлелдеу • Себеп-салдарлық және құрылымдық-функционалдық талдау элементтерін қолдана білу, неғұрлым күрделі нақты байланыстар мен олардың тәуелділіктерін зерттеу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал «Айна» Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады. 3. Топқа бөлу: Асық түстері арқылы топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын пысықтау 4. «Блиц кездесу» Екі оқушы біреуі тақтаға, ал екіншісі қарама-қарсы жаққа қарап отырады. Бірінші оқушы келесі оқушыға өтпей тұрып, төменде келтірілген негізгі сөзді(дерді) түсіндіру үшін бар-жоғы 30 секунды бар –мұғалім түсіндіру үшін негізгі сөзді мысал ретінде келтіреді. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. асық түстеріне қарай 3 топқа бөлінеді 4. Үй тасырмасын қайталайды |
Дескриптор: Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі гүлдер Айна Түрлі түсті асықтар |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жобалық жұмыс 1-тапсырма . Топтық жұмыс «Миға шабуыл» әдісі бойынша тапсырма беріледі
2- тапсырма. Жұптық жұмыс. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі бойынша тапсырма беріледі.Берілген тапсырма бойынша жұпатарымен бірге орындайды. Дәптерге жазады
Сергіту сәті: Әр қатысушы өзінің өмірдегі ұранын қағазға жазып, қағаздар араластырылады. Содан соң біртіндеп оқылады. Басқалар оқылған ұранның кімнің өмірлік ұстанымы екенін табу керек. Оқушылардың бір-бірін қаншалықты білетінін анықтау үшін, бірін-бірі жақынырақ тану үшін жүргізуге болады 3-тапсырма. Компьютермен жұмыс. Жеке жұмыс «Ой қозғау» әдісі арқылы компьютерде жұмыс жасайды
|
1.тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 3- тапсырманы орындайды |
Дескриптор: -Parket Tracer программасында жұмыс істеуге арналған дайын файлын берілген сілтеме бойынша ашады Smart_home 2 балл Дескриптор: - Желіге кабель арқылы құрылғыны қосады -Құрылғыны таңдау бөлімінен Газон суарғыш құралын таңдап, құрылғыны жұмыс аймағына орналастырады 2 балл Дескриптор: - Желіге сымсыз құрылғыны қосады -жұмыс аймағына жел детекторына орналастырады 2 балл |
Ноутбук Оқулық, жұмыс дәптер |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс:
Оқушылар 10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалау. |
Жалпы балл-10 |
|
|
Үй тапсырмасы |
&49-50оқу. 169-182беттер |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ақылды» үй жобасын әзірлеу.11-сынып. Қысқа мерзімді жоспар.
«Ақылды» үй жобасын әзірлеу.11-сынып. Қысқа мерзімді жоспар.
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Заттар интернеті |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 11 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Ақылды» үй жобасын әзірлеу. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.5.2.4
ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығаруды
ұйымдастыру; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Ақылды үй
датчиктерінен алынған деректерді шығаруды ұйымдастырады |
|||
|
Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы |
• Әлемнің қазіргі ғылыми бейнесі, ғылым мен техниканың жетістіктері туралы білу • Ғылымның қоғам өміріндегі маңыздылығын дәлелдеу • Себеп-салдарлық және құрылымдық-функционалдық талдау элементтерін қолдана білу, неғұрлым күрделі нақты байланыстар мен олардың тәуелділіктерін зерттеу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал «Айна» Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады. 3. Топқа бөлу: Асық түстері арқылы топқа бөлінеді
Үй тапсырмасын пысықтау 4. «Блиц кездесу» Екі оқушы біреуі тақтаға, ал екіншісі қарама-қарсы жаққа қарап отырады. Бірінші оқушы келесі оқушыға өтпей тұрып, төменде келтірілген негізгі сөзді(дерді) түсіндіру үшін бар-жоғы 30 секунды бар –мұғалім түсіндіру үшін негізгі сөзді мысал ретінде келтіреді. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне жақсы тілектер айтады. 3. асық түстеріне қарай 3 топқа бөлінеді 4. Үй тасырмасын қайталайды |
Дескриптор: Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі гүлдер Айна Түрлі түсті асықтар |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жобалық жұмыс 1-тапсырма . Топтық жұмыс «Миға шабуыл» әдісі бойынша тапсырма беріледі
2- тапсырма. Жұптық жұмыс. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі бойынша тапсырма беріледі.Берілген тапсырма бойынша жұпатарымен бірге орындайды. Дәптерге жазады
Сергіту сәті: Әр қатысушы өзінің өмірдегі ұранын қағазға жазып, қағаздар араластырылады. Содан соң біртіндеп оқылады. Басқалар оқылған ұранның кімнің өмірлік ұстанымы екенін табу керек. Оқушылардың бір-бірін қаншалықты білетінін анықтау үшін, бірін-бірі жақынырақ тану үшін жүргізуге болады 3-тапсырма. Компьютермен жұмыс. Жеке жұмыс «Ой қозғау» әдісі арқылы компьютерде жұмыс жасайды
|
1.тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 3- тапсырманы орындайды |
Дескриптор: -Parket Tracer программасында жұмыс істеуге арналған дайын файлын берілген сілтеме бойынша ашады Smart_home 2 балл Дескриптор: - Желіге кабель арқылы құрылғыны қосады -Құрылғыны таңдау бөлімінен Газон суарғыш құралын таңдап, құрылғыны жұмыс аймағына орналастырады 2 балл Дескриптор: - Желіге сымсыз құрылғыны қосады -жұмыс аймағына жел детекторына орналастырады 2 балл |
Ноутбук Оқулық, жұмыс дәптер |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау |
Кері байланыс:
Оқушылар 10 балдық жүйемен бағаланады |
Өзін-өзі бағалау. |
Жалпы балл-10 |
|
|
Үй тапсырмасы |
&49-50оқу. 169-182беттер |
|
|
шағым қалдыра аласыз


































