«Ақылды» үй жобасын әзірлеу.11-сынып. Қысқа мерзімді жоспар.

Тақырып бойынша 16 материал табылды

«Ақылды» үй жобасын әзірлеу.11-сынып. Қысқа мерзімді жоспар.

Материал туралы қысқаша түсінік
«Ақылды» үй жобасын әзірлеу.11-сынып. Қысқа мерзімді жоспар. Информатика. 3 -ші тоқсан.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Заттар интернеті


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 11

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

«Ақылды» үй жобасын әзірлеу.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.5.2.4 ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығаруды ұйымдастыру;
11.5.2.5 ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығару бағдарламаларын әзірлеу

Сабақтың мақсаты:

Ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығаруды ұйымдастырады
Ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығару бағдарламаларын әзірлейді

Жасампаздық пен жаңашылдық құндылығы

Әлемнің қазіргі ғылыми бейнесі, ғылым мен техниканың жетістіктері туралы білу

Ғылымның қоғам өміріндегі маңыздылығын дәлелдеу

Себеп-салдарлық және құрылымдық-функционалдық талдау элементтерін қолдана білу, неғұрлым күрделі нақты байланыстар мен олардың тәуелділіктерін зерттеу

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2. Психологиялық ахуал

«Айна»

Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады (немесе партада отырып та болады). Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Бір минуттан кейін оқушылар рөлдерімен алмасады.

3. Топқа бөлу:

Асық түстері арқылы топқа бөлінеді

Үй тапсырмасын пысықтау

4. «Блиц кездесу»

Екі оқушы біреуі тақтаға, ал екіншісі қарама-қарсы жаққа қарап отырады. Бірінші оқушы келесі оқушыға өтпей тұрып, төменде келтірілген негізгі сөзді(дерді) түсіндіру үшін бар-жоғы 30 секунды бар –мұғалім түсіндіру үшін негізгі сөзді мысал ретінде келтіреді.


1.Мұғаліммен амандасады.

2. Бір-біріне жақсы тілектер айтады.

3. асық түстеріне қарай 3 топқа бөлінеді













4. Үй тасырмасын қайталайды





















Дескриптор:

Үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді

2 балл


Оқулық

«Арман ПВ»

Түрлі гүлдер


Айна














Түрлі түсті асықтар




Сабақтың ортасы

30 мин

Жобалық жұмыс

1-тапсырма . Топтық жұмыс

«Миға шабуыл» әдісі бойынша тапсырма беріледі


2- тапсырма. Жұптық жұмыс.

«Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі бойынша тапсырма беріледі.Берілген тапсырма бойынша жұпатарымен бірге орындайды. Дәптерге жазады

Сергіту сәті:

Әр қатысушы өзінің өмірдегі ұранын қағазға жазып, қағаздар араластырылады. Содан соң біртіндеп оқылады. Басқалар оқылған ұранның кімнің өмірлік ұстанымы екенін табу керек. Оқушылардың бір-бірін қаншалықты білетінін анықтау үшін,

бірін-бірі жақынырақ тану үшін жүргізуге болады



3-тапсырма. Компьютермен жұмыс.

Жеке жұмыс

«Ой қозғау» әдісі арқылы компьютерде жұмыс жасайды





1.тапсырманы орындайды


































































2-тапсырманы орындайды















































































Сергіту сәтін жасайды













3- тапсырманы орындайды



















































Дескриптор:

-Parket Tracer программасында жұмыс істеуге арналған дайын файлын берілген сілтеме бойынша ашады Smart_home

2 балл


























































Дескриптор:

- Желіге кабель арқылы құрылғыны қосады

-Құрылғыны таңдау бөлімінен Газон суарғыш құралын таңдап, құрылғыны жұмыс аймағына орналастырады

2 балл















































































Дескриптор:

- Желіге сымсыз құрылғыны қосады

-жұмыс аймағына жел детекторына орналастырады

2 балл



















Ноутбук
































































Оқулық, жұмыс дәптер
















Сабақтың соңы

5 мин










Бағалау

Кері байланыс:




Оқушылар 10 балдық жүйемен бағаланады

Өзін-өзі бағалау.












Жалпы балл-10


Үй тапсырмасы

&49-50оқу. 169-182беттер




















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2025
117
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі