___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Ақылды үй (2 сабақ)
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Заттар интернеті |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Ирина 87059870022, Ардак 87051540840,
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ақылды үй (2 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.5.2.4 ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығаруды ұйымдастыру; 11.5.2.5 ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығару бағдарламаларын әзірлеу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Ақылды үйдің мақсатын түсіндіріңіз; ақылды үйде қолданылатын сенсорларды тізімдеңіз |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. 1) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. 2) "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. 3) Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1. "Ақылды үй" нені білдіреді? 2. Ақылды үйдің негізгі сипаттамаларын тізімдеңіз. 3. Бірыңғай басқару жүйесіне қандай жүйелер кіреді? 4. "Ақылды үйдің" өзектілігі неде? 5. Ақылды үйде қандай сенсорлар қолданылады? |
Балалар сабаққа дайындалады, қолайлы психологиялық атмосфера құру Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интербелсенді тақта, оқулық |
|
Сабақтың ортасы |
Топтарға бөлу. "Мозаика" Әдісі. Балаларға мәтіннің немесе суреттің бөліктері беріледі және сол мәтіннің немесе суреттің басқа бөліктері бар балаларды табуы керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде пайдалануға болады. Топтық жұмыс: Тұтынушы сізге жарықтандыру жүйесі үшін ақылды үй жобасын жасауды ұсынады, Сізге қандай құрылғылар қажет болуы мүмкін деп есептеңіз. Білімді бекіту:
|
Оқушылар топтарға бөлінеді, тапсырманы топпен орындайды Дескрипторлар: -сәйкестікті белгілейді - дұрыс/ дұрыс емес тұжырымдарды аныұтайды
- дұрыс жауапты жазады
- интерактивті тапсырмаларды орындайды - презентация жасайды |
ФБ |
Презентация, оқулық, компьютер Жұмыс парағы, оқулық https://wordwall.net/ru/resource/68123563
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Ақылды үйдегі жайлылықты арттыру және шығындарды азайту үшін қандай құрылғыларды қолдануға болатынын ойла және ойыңды дәптерге жаз Рефлексия. |
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
Informatica_didactics
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
АҚЫЛДЫ ҮЙ ҚМЖ
АҚЫЛДЫ ҮЙ ҚМЖ
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Ақылды үй (2 сабақ)
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Заттар интернеті |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Ирина 87059870022, Ардак 87051540840,
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Ақылды үй (2 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.5.2.4 ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығаруды ұйымдастыру; 11.5.2.5 ақылды үй датчиктерінен алынған деректерді шығару бағдарламаларын әзірлеу; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Ақылды үйдің мақсатын түсіндіріңіз; ақылды үйде қолданылатын сенсорларды тізімдеңіз |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. 1) Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. 2) "Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді. 3) Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1. "Ақылды үй" нені білдіреді? 2. Ақылды үйдің негізгі сипаттамаларын тізімдеңіз. 3. Бірыңғай басқару жүйесіне қандай жүйелер кіреді? 4. "Ақылды үйдің" өзектілігі неде? 5. Ақылды үйде қандай сенсорлар қолданылады? |
Балалар сабаққа дайындалады, қолайлы психологиялық атмосфера құру Оқушылар сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интербелсенді тақта, оқулық |
|
Сабақтың ортасы |
Топтарға бөлу. "Мозаика" Әдісі. Балаларға мәтіннің немесе суреттің бөліктері беріледі және сол мәтіннің немесе суреттің басқа бөліктері бар балаларды табуы керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде пайдалануға болады. Топтық жұмыс: Тұтынушы сізге жарықтандыру жүйесі үшін ақылды үй жобасын жасауды ұсынады, Сізге қандай құрылғылар қажет болуы мүмкін деп есептеңіз. Білімді бекіту:
|
Оқушылар топтарға бөлінеді, тапсырманы топпен орындайды Дескрипторлар: -сәйкестікті белгілейді - дұрыс/ дұрыс емес тұжырымдарды аныұтайды
- дұрыс жауапты жазады
- интерактивті тапсырмаларды орындайды - презентация жасайды |
ФБ |
Презентация, оқулық, компьютер Жұмыс парағы, оқулық https://wordwall.net/ru/resource/68123563
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Ақылды үйдегі жайлылықты арттыру және шығындарды азайту үшін қандай құрылғыларды қолдануға болатынын ойла және ойыңды дәптерге жаз Рефлексия. |
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
Informatica_didactics
шағым қалдыра аласыз
















