Арал теңізінің жай-күйі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Арал теңізінің жай-күйі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы: Арал теңізінің жай-күйі оқу мақсаттары: 10.1.4.1 поэзиялық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау 10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу 10. 5. 1. 3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану Сабақ мақсаттары: Әдеби стильде жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау. критерий: Әдеби стильде жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасайды. Тілдік мақсаттар Толқын, электр қуаты, жарық, сәуле, кеме, кебу.б. Пәнаралық байланыс Оқушылар сабақ барысында жаратылыс тану пәнінен алған білімдерін пайдаланады Құндылықтарды дарыту Құндылықтар: Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет; Ынтымақтастық; Жауапты азаматтық позиция; Өмір бойы білім алу; Құндылықтарға құрмет Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жұптаса, топтаса және жеке отырып жұмыс жасаулары,
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ тақырыбы:

Арал теңізінің жай-күйі

оқу мақсаттары:

10.​1.​4.​1 поэзиялық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау

10.​2.​5.​1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу

10. 5. 1. 3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды

қолдану

Сабақ мақсаттары:

Әдеби стильде жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау.

критерий:

Әдеби стильде жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасайды.

Тілдік мақсаттар

Толқын, электр қуаты, жарық, сәуле, кеме, кебу.б.

Пәнаралық байланыс

Оқушылар сабақ барысында жаратылыс тану пәнінен алған білімдерін пайдаланады

Құндылықтарды дарыту

Құндылықтар: Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

Ынтымақтастық; Жауапты азаматтық позиция;

Өмір бойы білім алу; Құндылықтарға құрмет

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жұптаса, топтаса және жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.

Дифференциация

Тапсырмалар арқылы саралау



Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер


Сабақтың басы


І. Сәлемдесу.

ІІ. Оқушыларды түгелдеу.

ІІІ. Психологиялық ахуал орнату.

Жаңа сөзбен жұмыс 59 бет қайталау, сабақта қолдану

1-тапсырма. Ойтүрткі сұрақтарға жауап алу, өз ойларын тыңдау

Сабақтың ортасы






















































2-тапсырма.мәтінмен жұмыс, оқу түсінгенін айту,жаңа сөздердің мағынасын ашу.

3-тапсырма. «Жеті қадам»

1 . Мәтінді оқыңыз, сұраұтарға жауап бер

2. Мәтіннің түрін, стилін анықтаңыз.

3. Мәтіннің жанрын анықтаңыз.

4. Мәтіндегі негізгі идеяны анықтаңыз.

5. Маңызды ақпаратты анықтаңыз.

6. Мәтінде берілген көзқарас, пікірді ажыратыңыз.

7. Мәтін бойынша өз пікіріңізді білдіріңіз.

апат жасамай қоршаған ортадан қандай пайда алуға болады? Жел энергиясының басқа энергия көздерінен экологиялық және экономикалық артықшылықтары тізбегін жасап, вен диограмасын толтырыңыз.

Басқа топтарға жұмыстарыңызды таныстырыңыздар.

Жел, су энергетикасының артықшылықтары

Экологиялық

Экономикалық

1.

2.

3.

1.

2.

3.

4-тапсырма кестені сәйкестендіріп орындау

5-тапсырма сөздердің мағынасын анықтап өлең мағынасына талдау жасау, сөздердің қатынастығын анықтап мағынасын ашу.

6-тапсырма еліміздегі қайж жерлерде тағы экологиялқ апаты жерлер бар атап көрсет, өлеңмен байланыстыр. Олар неге зар?

7-тапсырма өзиянды заттарды немен алмастыруға болады, пайдалы табиғатқа зияны жоқ қандай күштер бар кластер жасап көрсет


Дескриптор

Сұрақтарға жауап береді

Өз ойын сенімді жеткізе алады.

Әдеби стильде (өлеңде, презентация) жазылған еңбектердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасайды.

Әдеби стильде (өлеңде, презентация) жазылған еңбектердің жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасайды.















Кері байланыс 8-тасырма сұрақтарға жауап беру арқылы сабақты түйіндеу

Үй жұмысы «Аралға жасар көмегің» әңгіме жазу



































Сабақтың соңы



Рефлексия























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2024
180
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі