Материалдар / Арал теңізінің жай-күйі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Арал теңізінің жай-күйі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы: Арал теңізінің жай-күйі оқу мақсаттары: 10.1.4.1 поэзиялық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау 10.2.5.1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу 10. 5. 1. 3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану Сабақ мақсаттары: Әдеби стильде жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау. критерий: Әдеби стильде жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасайды. Тілдік мақсаттар Толқын, электр қуаты, жарық, сәуле, кеме, кебу.б. Пәнаралық байланыс Оқушылар сабақ барысында жаратылыс тану пәнінен алған білімдерін пайдаланады Құндылықтарды дарыту Құндылықтар: Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет; Ынтымақтастық; Жауапты азаматтық позиция; Өмір бойы білім алу; Құндылықтарға құрмет Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жұптаса, топтаса және жеке отырып жұмыс жасаулары,
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2024
77
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы:

Арал теңізінің жай-күйі

оқу мақсаттары:

10.​1.​4.​1 поэзиялық шығарманы тыңдау, шығармада көтерілген жалпыадамзаттық мәселені айқындау

10.​2.​5.​1 пікірталастың «пікірталас -монолог», «пікірталас-диалог», «пікірталас-полилог» түрлерінде сенімді және еркін сөйлеу

10. 5. 1. 3 сан есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды

қолдану

Сабақ мақсаттары:

Әдеби стильде жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасау.

критерий:

Әдеби стильде жазылған еңбектердің тілдік және жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасайды.

Тілдік мақсаттар

Толқын, электр қуаты, жарық, сәуле, кеме, кебу.б.

Пәнаралық байланыс

Оқушылар сабақ барысында жаратылыс тану пәнінен алған білімдерін пайдаланады

Құндылықтарды дарыту

Құндылықтар: Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

Ынтымақтастық; Жауапты азаматтық позиция;

Өмір бойы білім алу; Құндылықтарға құрмет

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жұптаса, топтаса және жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.

Дифференциация

Тапсырмалар арқылы саралау



Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер


Сабақтың басы


І. Сәлемдесу.

ІІ. Оқушыларды түгелдеу.

ІІІ. Психологиялық ахуал орнату.

Жаңа сөзбен жұмыс 59 бет қайталау, сабақта қолдану

1-тапсырма. Ойтүрткі сұрақтарға жауап алу, өз ойларын тыңдау

Сабақтың ортасы






















































2-тапсырма.мәтінмен жұмыс, оқу түсінгенін айту,жаңа сөздердің мағынасын ашу.

3-тапсырма. «Жеті қадам»

1 . Мәтінді оқыңыз, сұраұтарға жауап бер

2. Мәтіннің түрін, стилін анықтаңыз.

3. Мәтіннің жанрын анықтаңыз.

4. Мәтіндегі негізгі идеяны анықтаңыз.

5. Маңызды ақпаратты анықтаңыз.

6. Мәтінде берілген көзқарас, пікірді ажыратыңыз.

7. Мәтін бойынша өз пікіріңізді білдіріңіз.

апат жасамай қоршаған ортадан қандай пайда алуға болады? Жел энергиясының басқа энергия көздерінен экологиялық және экономикалық артықшылықтары тізбегін жасап, вен диограмасын толтырыңыз.

Басқа топтарға жұмыстарыңызды таныстырыңыздар.

Жел, су энергетикасының артықшылықтары

Экологиялық

Экономикалық

1.

2.

3.

1.

2.

3.

4-тапсырма кестені сәйкестендіріп орындау

5-тапсырма сөздердің мағынасын анықтап өлең мағынасына талдау жасау, сөздердің қатынастығын анықтап мағынасын ашу.

6-тапсырма еліміздегі қайж жерлерде тағы экологиялқ апаты жерлер бар атап көрсет, өлеңмен байланыстыр. Олар неге зар?

7-тапсырма өзиянды заттарды немен алмастыруға болады, пайдалы табиғатқа зияны жоқ қандай күштер бар кластер жасап көрсет


Дескриптор

Сұрақтарға жауап береді

Өз ойын сенімді жеткізе алады.

Әдеби стильде (өлеңде, презентация) жазылған еңбектердің тілдік ерекшелігін анықтап, талдау жасайды.

Әдеби стильде (өлеңде, презентация) жазылған еңбектердің жанрлық ерекшелігін анықтап, талдау жасайды.















Кері байланыс 8-тасырма сұрақтарға жауап беру арқылы сабақты түйіндеу

Үй жұмысы «Аралға жасар көмегің» әңгіме жазу



































Сабақтың соңы



Рефлексия























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!