|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану |
Мектеп: «Әлихан Бөкейхан атындағы №76 ЖББОМ» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 27.11.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Исатаева Гаухар Ораловна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 «Ә» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Аралас сандарды азайту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.20 Аралас сандарды азайтуды орындау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік, тілдік мақсаттар: Аралас сандарды азайту ережесін тұжырымдайды. Аралас сандарды азайту ережесін есептер шығаруда қолданады. Пәндік лексика\терминалогия: «натурал сандар», «жай бөлшектер», «аралас сандар», «бүтін бөлігі» Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: «бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту үшін...», « бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту үшін...», «натурал саннан жай бөлшекті азайту үшін» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір біріне құрмет, ынтымақтастық және достық қарым-қатынас бойларына сіңіреді. Тұлға бойында Отанға деген патриоттық сезім ұялайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Оқушылармен 3-деңгейлік тапсырманы орындау барысында өмірлік тәжіримен байланыс табады. Тарих және әдебиет пәндерімен байланыс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
5.1.2.20 Аралас сандарды азайтуды орындау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Оқушылардың дайындығын бақылап, «Көтеріңкі көңіл күй» әдісі бойынша оқушылардың көңіл күйлері смайликтер арқылы анықталады. «Қима қағаздар» қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлінеді. Яғни, «Рухани жаңғыру» тобы, «Латын әліпбиі» тобы, «Ұлы дала елі» тобы, «Тәуелсіздік» тобы. «Мен өз елімнің.......мақтанамын!» сөйлемін аяқтау. «Кубизм» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. «Балмұздақ таяқшасы» әдісі арқылы ой қозғап, сұрақтар қою арқылы бүгінгі сабақтың оқу мақсатын ашу:
|
Интербелсенді тақта Топ атауы жазылған парақшалар
«Балмұздақ» таяқшасы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
(Ұ) 1-тапсырма: «Кім жылдам?» әдісі арқылы оқушыларды өз жауаптарын ой елегінен өткізіп, нақты, шапшаң жауап беруге жетелеу. Кестедегі тапсырмаларды ауызша орындай отырып, сәйкестікті орнату:
Тапсырма оқушылардың ережелерді білу және түсіну деңгейлерін саралау мақсатында беріледі. Дескриптор:
ҚБ: «Сыныптастарды бағалау» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жұмысы үшін баға береді. Бұл әдіс ойлануға және түсінуге көмектеседі. Саралау: Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтіндіктен, қосымша тапсырмалар беріледі, яғни саралаудың «жылдамдық» тәсілі. (Ж) 2-ҚБ тапсырмасы: «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы әрбір оқушы өз білгенін ортаға салып, көршісімен бөліседі. А-деңгейі Айырымды орында:
2.
В-деңгейі Теңдеуді шеш:
1.
С-деңгейі
1-топ: 3 алмадан
2 Өз беттерінше натурал саннан аралас санды азайту ережесін қорытып шығарады.
2-топ: Шоколадтарды пайдаланып
1 Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту ережесін шығарады.
3-топ: Шоколадтарды пайдаланып 1
шоколад бөлігінен Натурал саннан аралас сандарды азайту ережесін шығарады.
4-топ. Мандарин жемісін пайдаланып 2
мандарин бөлігінен 1 Шешімін тапқан топ «Эврика» деп шапалақ соғып білдіреді. Тапсырма оқушылардың аралас сандарды азайту ережелерін пайдалана отырып, есептер шығару барысында есептеу дағдыларын қалыптастырады. Дескриптор:
ҚБ «Шаршылар» әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. Яғни, жұмыс аяқталғаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, ал егер түсінсе сарымен, тапсырманы жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды. Саралау: Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсету саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі. Сергіту сәті Тарихи мәлімет
(Ж) 3-тапсырма:«Шағын тест» әдісі әр оқушы жекелей орындайды.
5
6
3
5
ҚБ «Түзетулер» әдісі бойынша тақтадан дұрыс жауапты көріп, өзін-өзі бағалайды. ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жұмысы үшін баға береді. Саралау: оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған тестік тапсырмалар. |
Интербелсенді тақта, Слайд
Bilimland.kz сайтынан тест
Бағдаршам
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Қорытынды Мұғалім кері байланыс Не білдім? Нені түсінбедім? Рефлексия: «Себеттер» (оқушылар өздері таңдаған алманы алып, себетке салады).
Алма суреттерін себетке салу арқылы. |
Стикерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог және қолдау көрсету. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсету саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі. Бағалау. Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін. Тапсырма. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмаларды күрделіге қарай ілгерілеп отыратын тапсырмаларды пайдалану. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтіндіктен, қосымша тапсырмалар беріледі, яғни саралаудың қарқын тәсілі.
|
«Сыныптастарды бағалау» әдісі, «Түзетулер» әдісі, «Шаршылар» әдісі , «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі |
Сергіту сәті барысында оқушылардың көздеріне жаттығулар жасалынады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Аралас сандарды азайту.
Аралас сандарды азайту.
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану |
Мектеп: «Әлихан Бөкейхан атындағы №76 ЖББОМ» КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 27.11.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Исатаева Гаухар Ораловна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 «Ә» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Аралас сандарды азайту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.2.20 Аралас сандарды азайтуды орындау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік, тілдік мақсаттар: Аралас сандарды азайту ережесін тұжырымдайды. Аралас сандарды азайту ережесін есептер шығаруда қолданады. Пәндік лексика\терминалогия: «натурал сандар», «жай бөлшектер», «аралас сандар», «бүтін бөлігі» Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: «бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту үшін...», « бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту үшін...», «натурал саннан жай бөлшекті азайту үшін» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір біріне құрмет, ынтымақтастық және достық қарым-қатынас бойларына сіңіреді. Тұлға бойында Отанға деген патриоттық сезім ұялайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Оқушылармен 3-деңгейлік тапсырманы орындау барысында өмірлік тәжіримен байланыс табады. Тарих және әдебиет пәндерімен байланыс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
5.1.2.20 Аралас сандарды азайтуды орындау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Оқушылардың дайындығын бақылап, «Көтеріңкі көңіл күй» әдісі бойынша оқушылардың көңіл күйлері смайликтер арқылы анықталады. «Қима қағаздар» қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлінеді. Яғни, «Рухани жаңғыру» тобы, «Латын әліпбиі» тобы, «Ұлы дала елі» тобы, «Тәуелсіздік» тобы. «Мен өз елімнің.......мақтанамын!» сөйлемін аяқтау. «Кубизм» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. «Балмұздақ таяқшасы» әдісі арқылы ой қозғап, сұрақтар қою арқылы бүгінгі сабақтың оқу мақсатын ашу:
|
Интербелсенді тақта Топ атауы жазылған парақшалар
«Балмұздақ» таяқшасы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
(Ұ) 1-тапсырма: «Кім жылдам?» әдісі арқылы оқушыларды өз жауаптарын ой елегінен өткізіп, нақты, шапшаң жауап беруге жетелеу. Кестедегі тапсырмаларды ауызша орындай отырып, сәйкестікті орнату:
Тапсырма оқушылардың ережелерді білу және түсіну деңгейлерін саралау мақсатында беріледі. Дескриптор:
ҚБ: «Сыныптастарды бағалау» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жұмысы үшін баға береді. Бұл әдіс ойлануға және түсінуге көмектеседі. Саралау: Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтіндіктен, қосымша тапсырмалар беріледі, яғни саралаудың «жылдамдық» тәсілі. (Ж) 2-ҚБ тапсырмасы: «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы әрбір оқушы өз білгенін ортаға салып, көршісімен бөліседі. А-деңгейі Айырымды орында:
2.
В-деңгейі Теңдеуді шеш:
1.
С-деңгейі
1-топ: 3 алмадан
2 Өз беттерінше натурал саннан аралас санды азайту ережесін қорытып шығарады.
2-топ: Шоколадтарды пайдаланып
1 Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту ережесін шығарады.
3-топ: Шоколадтарды пайдаланып 1
шоколад бөлігінен Натурал саннан аралас сандарды азайту ережесін шығарады.
4-топ. Мандарин жемісін пайдаланып 2
мандарин бөлігінен 1 Шешімін тапқан топ «Эврика» деп шапалақ соғып білдіреді. Тапсырма оқушылардың аралас сандарды азайту ережелерін пайдалана отырып, есептер шығару барысында есептеу дағдыларын қалыптастырады. Дескриптор:
ҚБ «Шаршылар» әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. Яғни, жұмыс аяқталғаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, ал егер түсінсе сарымен, тапсырманы жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды. Саралау: Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсету саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі. Сергіту сәті Тарихи мәлімет
(Ж) 3-тапсырма:«Шағын тест» әдісі әр оқушы жекелей орындайды.
5
6
3
5
ҚБ «Түзетулер» әдісі бойынша тақтадан дұрыс жауапты көріп, өзін-өзі бағалайды. ҚБ: «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жұмысы үшін баға береді. Саралау: оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған тестік тапсырмалар. |
Интербелсенді тақта, Слайд
Bilimland.kz сайтынан тест
Бағдаршам
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Қорытынды Мұғалім кері байланыс Не білдім? Нені түсінбедім? Рефлексия: «Себеттер» (оқушылар өздері таңдаған алманы алып, себетке салады).
Алма суреттерін себетке салу арқылы. |
Стикерлер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Диалог және қолдау көрсету. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсету саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі. Бағалау. Оқушылар үнемі бағаланып отырады, осылайша педагогикалық қызмет пен саралаудың басқа да түрлері оқушылардың қажеттіліктеріне қарай үнемі түзетіліп отырылуы мүмкін. Тапсырма. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай тапсырмаларды күрделіге қарай ілгерілеп отыратын тапсырмаларды пайдалану. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтіндіктен, қосымша тапсырмалар беріледі, яғни саралаудың қарқын тәсілі.
|
«Сыныптастарды бағалау» әдісі, «Түзетулер» әдісі, «Шаршылар» әдісі , «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі |
Сергіту сәті барысында оқушылардың көздеріне жаттығулар жасалынады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма? Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз




































