Материалдар / Аралас сандарды азайту.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Аралас сандарды азайту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға, математика пәні мұғалімдеріне тәжірибемді бөлісу мақсатында қажет деп есептеймін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
350
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Мектеп: «Әлихан Бөкейхан атындағы №76 ЖББОМ» КММ


Күні: 27.11.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Исатаева Гаухар Ораловна

Сынып: 5 «Ә»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Аралас сандарды азайту.

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.20 Аралас сандарды азайтуды орындау

Сабақтың мақсаттары

  1. Аралас сандарды азайту ережесін білу;

  2. Аралас сандарды азайту ережесін есептер шығаруда қолдану

Бағалау критерийі

  • Аралас сандарды азайту ережесін біледі;

  • Аралас сандарды азайту ережесін есептер шығаруда қолданады.

Тілдік мақсаттар


Пәндік, тілдік мақсаттар: Аралас сандарды азайту ережесін тұжырымдайды. Аралас сандарды азайту ережесін есептер шығаруда қолданады.

Пәндік лексика\терминалогия: «натурал сандар», «жай бөлшектер», «аралас сандар», «бүтін бөлігі»

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: «бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту үшін...», « бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту үшін...», «натурал саннан жай бөлшекті азайту үшін»

Құндылықтарға баулу


Зайырлы қоғам және жоғары руханият құндылығы бойынша топтық жұмыста бір біріне құрмет, ынтымақтастық және достық қарым-қатынас бойларына сіңіреді. Тұлға бойында Отанға деген патриоттық сезім ұялайды.

Пәнаралық байланыс

Оқушылармен 3-деңгейлік тапсырманы орындау барысында өмірлік тәжіримен байланыс табады. Тарих және әдебиет пәндерімен байланыс.

Алдыңғы білім

5.1.2.20 Аралас сандарды азайтуды орындау.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы











Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Оқушылардың дайындығын бақылап, «Көтеріңкі көңіл күй» әдісі бойынша оқушылардың көңіл күйлері смайликтер арқылы анықталады.

«Қима қағаздар» қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлінеді. Яғни, «Рухани жаңғыру» тобы, «Латын әліпбиі» тобы, «Ұлы дала елі» тобы, «Тәуелсіздік» тобы. «Мен өз елімнің.......мақтанамын!» сөйлемін аяқтау.

«Кубизм» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

«Балмұздақ таяқшасы» әдісі арқылы ой қозғап, сұрақтар қою арқылы бүгінгі сабақтың оқу мақсатын ашу:

  • Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосып, азайтамыз;

  • Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қалай қосып, азайтамыз;

  • Аралас сандарды қалай қосамыз;

  • Аралас саннан натурал санды қалай азайтамыз;

  • Натурал саннан аралас санды қалай азайтамыз;

  • Егер бірінші аралас санның бөлшек бөлігі екінші аралас санның бөлшек бөлігінен кем болса қалай азайтамыз;



Интербелсенді тақта


Топ атауы жазылған парақшалар


«Балмұздақ» таяқшасы


Сабақтың ортасы


(Ұ) 1-тапсырма: «Кім жылдам?» әдісі арқылы оқушыларды өз жауаптарын ой елегінен өткізіп, нақты, шапшаң жауап беруге жетелеу.

Кестедегі тапсырмаларды ауызша орындай отырып, сәйкестікті орнату:

Сәйкестендір!

Аралас санға айналдыр



20

Азайтуды орында




Есепте




Бұрыс бөлшекке айналдыр



Бөлшекті қысқарт



Тапсырма оқушылардың ережелерді білу және түсіну деңгейлерін саралау мақсатында беріледі.

Дескриптор:

  • жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі;

  • бұрыс бөлшекті аралас санға, аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру ережесін біледі;

  • аралас сандарды азайту ережесін түсінеді.

ҚБ: «Сыныптастарды бағалау» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жұмысы үшін баға береді. Бұл әдіс ойлануға және түсінуге көмектеседі.

Саралау: Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейтіндіктен, қосымша тапсырмалар беріледі, яғни саралаудың «жылдамдық» тәсілі.

(Ж) 2-ҚБ тапсырмасы: «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы әрбір оқушы өз білгенін ортаға салып, көршісімен бөліседі.

А-деңгейі

Айырымды орында:

2.



В-деңгейі

Теңдеуді шеш:

1. 2.


С-деңгейі

1-топ: 3 алмадан 2 алманы азайтыңдар.

Өз беттерінше натурал саннан аралас санды азайту ережесін қорытып шығарады.

2-топ: Шоколадтарды пайдаланып 1 шоколад бөлігінен шоколад бөлігін азайтыңдар.

Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту ережесін шығарады.

3-топ: Шоколадтарды пайдаланып 1 шоколад бөлігінен шоколад бөлігін азайтыңдар.

Натурал саннан аралас сандарды азайту ережесін шығарады.

4-топ. Мандарин жемісін пайдаланып 2 мандарин бөлігінен 1 бөлігін азайт. Бөлімдері бірдей аралас сандарды азайту ережесін түйіндеп шығарады.

Шешімін тапқан топ «Эврика» деп шапалақ соғып білдіреді.

Тапсырма оқушылардың аралас сандарды азайту ережелерін пайдалана отырып, есептер шығару барысында есептеу дағдыларын қалыптастырады.

Дескриптор:

  • бөлшек бөліктерінің бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайтады;

  • натурал саннан аралас санды азайтады;

  • бөлшек бөлігінің азайғышы азайтқышынан кем болған жағдайдағы аралас сандарды азайтады.

  • аралас сандарды азайтуды күнделікті өмірде қолдана біледі.

ҚБ «Шаршылар» әдісі арқылы оқушылар өзін-өзі бағалайды. Яғни, жұмыс аяқталғаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, ал егер түсінсе сарымен, тапсырманы жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды.

Саралау: Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсету саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі.

Сергіту сәті

Тарихи мәлімет

Атау

Уақыты

Ұлты

Тегі

Бөлшек сызығы,

бөлшек


ХІІ

Итальян

Леонардо Пизанский

Алым, бөлім

ХІІ

Грек

Максим

Плануд

Б.з.д

287-212

Грек

Архимед

Бөлшек туралы

толық мәлімет

ХХ

Орта Азия математигі

Әл-Хорезми


770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!