Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақтың тақырыбы: Аралас сандарды қосу


    Мектеп: Тасқарасу орта мектебі

    Күні: 21.11.2022

    Мұғалімнің аты-жөні: Надырова Назерке Қайратқызы

    Сынып: 5 «ә»

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    5.1.2.19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;

    5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

    Сабақтың мақсаты:

    Бөлімдері бірдей және әртүрлі жай бөлшектер мен аралас сандарды қосу және азайту туралы ұғым қалыптасады; ортақ бөлімін және толықтауыш көбейткіштерін таба біледі; жай бөлшектер мен аралас сандарды қосу және азайту біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    3 минут



























    4 мин





























    3 мин

    Ұйымдастыру кезеңі.

    -оқушылармен амандасу;

    -жоқ оқушыларды белгілеу;

    Жағымды психологиялық ахуал туғызу

    «Шаттық шеңбері»

    Дөңгеленіп тұрайық,

    Керегені құрайық,

    Уықтар боп иіліп,

    Шаңыраққа киіліп,

    Киіз үйді құрайық.

      Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің сыныбымыздың қабырғалары мықты болып, шаңырағы биік болсын дегім келеді.

    Топқа бөлу. «Шаңырақ»  әдісі  бойынша түрлі-түсті ленталар арқылы сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді. Оқушылардың мұндағы мақсаты түрлі-түсті ленталар арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.


    1 топ- Бұрыс бөлшектер

    2 топ- Дұрыс бөлшектер

    3 топ- Аралас сандар

    Топ басшысын сайлау


    Үй тапсырмасын тексеру


    № 465


    ( 8 42



    11

    24+18=42



    ( 21 61


    21

    5

    30+31=61





    Өткен тақырыптарды қайталау

    1. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?

    2. Бұрыс бөлшек дегеніміз не?

    3. Аралас сан дегеніміз не?

    4. Бөлімдері бірдей аралас сандарды қалай қосады?

    5. Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды қалай қосады?



    Ұйымдастыру сәті

    «Шаттық шеңбері»














    Үй тапсырмасын тексеру


    № 465


    ( 8 42


    11

    24+18=42



    ( 21 61


    21

    5

    30+31=61


    1 Алымы бөлімінен кіші жай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.

    2 Алымы бөлімінен үлкен немесе оған тең жай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады.

    3.Жазылуында бүтін және бөлшек бөлігі бар сан аралас сан деп аталады.

    4.Олардың бүтін бөліктерінің қосындысын, бөлшек бөліктерінің қосындысын тауып, шыққан қосындыны аралас сан түрінде жазу керек.

    5 Аралас сандардың бүтін бөліктерінің қосындысын тауып, бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіріп, бөлімдері бірдей аралас сандарды қосамыз.



































    Барлығы дұрыс болса 2 б

    Қате болса 1 б
























    Қ.Б Мадақтау


    Түрлі түсті ленталар





























    Слайд, дәптер


    Сабақтың ортасы


    10 мин



















    4 мин


    І.Топтық жұмыс.


    1 топ- Бұрыс бөлшектер

    2 топ- Дұрыс бөлшектер

    3 топ- Аралас сандар

    Шарты: 3 топқа А3 формат, стикерлер мен маркерлер таратылады. Тапсырмаға 5 минут беріледі. Топтық жұмыстың ережесі


    Жұптық жұмыс.

    Сәйкестендіріңіздер:

    3+3 7


    4 + 3 6



    2 +13 15



    15 +3 15






    Уақыт болған кезде топ мүшелері постерлерін қорғайды. Қорғау уақыты әр топқа 1,5 минут.




















    Сәйкестендіруді орындайды.






    Топтар парақтарын ауыстырып, бір-бірін «Бағдаршам»әдісі бойынша бағалайды.




    Тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді.

    Дұрыс болса +

    Қате болса –












    Слайд
























    Слайд

    10 мин

























    3 мин


















    5 мин


























    «Сақина салу» ойыны

    1 топтан ортаға оқушы шығып есептің шартын оқып,есепті бастайды. Есептің келесі шартын орындау үшін 2 топтағы алақанын қапсыра, қолын созып отырған ойыншыларға сақина тастай бастайды. Сақина кімге тастайтыны оның еркінде, кімнің алақанына салып жібергенін білдірмеу керек. Сақина тастап болған соң ортаға келіп «сақинамды берші» — деп дауыстайды. Осы сәтте сақина алған ойыншы қасындағыларға білдірмей «менде» деп орынан атып тұрады да есептің келесі шартын орындайды

    Тапсырма 1

    Бір қорапта 3 кг конфет бар, ал екінші қорапта одан 2 кг артық.Екі қорапта барлығы неше килограмм конфет бар?






    Сергіту сәті: «Доп» әдісі арқылы жүргізіледі


    Оқулықпен жұмыс / тақтамен жұмыс

    № 468

    Шешуі:

    1 секунд- 4

    2 секунд- 4 = 10

    3 секунд-

    4 секунд-

    5 секунд- + =29


    Құдықтың тереңдігі: 4 29

    = 81


    Жауабы құдықтың тереңдігі



    Шәйнек пен кесені сәйкестендіру

    Сабақты қорытындылау


    Тапсырма









    Жеке тапсырма


    «Торт тілігі»

    Тапсырма-Тәтті
















    Дескриптор:

    -есептің шартын құрастырады;

    -есеп шартына сәйкес санды теңдік құрастырады;

    -санды теңдіктің мәнін есептейді;

    -жауабын жазады;

    Шешуі:

    І-қорапта-3 кг конфет

    ІІ- қорапта-2 кг конфет артық

    Барлығы-? конфет

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Надырова Назерке Қайратқызы
    12 Қараша 2023
    249
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Аралас сандарды қосу 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Аралас сандарды қосу 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Аралас сандарды қосу тақырыбына ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Сабақтың тақырыбы: Аралас сандарды қосу


    Мектеп: Тасқарасу орта мектебі

    Күні: 21.11.2022

    Мұғалімнің аты-жөні: Надырова Назерке Қайратқызы

    Сынып: 5 «ә»

    Қатысқан оқушы саны:

    Қатыспаған оқушы саны:

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    5.1.2.19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;

    5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

    Сабақтың мақсаты:

    Бөлімдері бірдей және әртүрлі жай бөлшектер мен аралас сандарды қосу және азайту туралы ұғым қалыптасады; ортақ бөлімін және толықтауыш көбейткіштерін таба біледі; жай бөлшектер мен аралас сандарды қосу және азайту біледі

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    3 минут



























    4 мин





























    3 мин

    Ұйымдастыру кезеңі.

    -оқушылармен амандасу;

    -жоқ оқушыларды белгілеу;

    Жағымды психологиялық ахуал туғызу

    «Шаттық шеңбері»

    Дөңгеленіп тұрайық,

    Керегені құрайық,

    Уықтар боп иіліп,

    Шаңыраққа киіліп,

    Киіз үйді құрайық.

      Міне, сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің сыныбымыздың қабырғалары мықты болып, шаңырағы биік болсын дегім келеді.

    Топқа бөлу. «Шаңырақ»  әдісі  бойынша түрлі-түсті ленталар арқылы сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді. Оқушылардың мұндағы мақсаты түрлі-түсті ленталар арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.


    1 топ- Бұрыс бөлшектер

    2 топ- Дұрыс бөлшектер

    3 топ- Аралас сандар

    Топ басшысын сайлау


    Үй тапсырмасын тексеру


    № 465


    ( 8 42



    11

    24+18=42



    ( 21 61


    21

    5

    30+31=61





    Өткен тақырыптарды қайталау

    1. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?

    2. Бұрыс бөлшек дегеніміз не?

    3. Аралас сан дегеніміз не?

    4. Бөлімдері бірдей аралас сандарды қалай қосады?

    5. Бөлімдері әр түрлі аралас сандарды қалай қосады?



    Ұйымдастыру сәті

    «Шаттық шеңбері»














    Үй тапсырмасын тексеру


    № 465


    ( 8 42


    11

    24+18=42



    ( 21 61


    21

    5

    30+31=61


    1 Алымы бөлімінен кіші жай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.

    2 Алымы бөлімінен үлкен немесе оған тең жай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады.

    3.Жазылуында бүтін және бөлшек бөлігі бар сан аралас сан деп аталады.

    4.Олардың бүтін бөліктерінің қосындысын, бөлшек бөліктерінің қосындысын тауып, шыққан қосындыны аралас сан түрінде жазу керек.

    5 Аралас сандардың бүтін бөліктерінің қосындысын тауып, бөлшек бөліктерін ең кіші ортақ бөлімге келтіріп, бөлімдері бірдей аралас сандарды қосамыз.



































    Барлығы дұрыс болса 2 б

    Қате болса 1 б
























    Қ.Б Мадақтау


    Түрлі түсті ленталар





























    Слайд, дәптер


    Сабақтың ортасы


    10 мин



















    4 мин


    І.Топтық жұмыс.


    1 топ- Бұрыс бөлшектер

    2 топ- Дұрыс бөлшектер

    3 топ- Аралас сандар

    Шарты: 3 топқа А3 формат, стикерлер мен маркерлер таратылады. Тапсырмаға 5 минут беріледі. Топтық жұмыстың ережесі


    Жұптық жұмыс.

    Сәйкестендіріңіздер:

    3+3 7


    4 + 3 6



    2 +13 15



    15 +3 15






    Уақыт болған кезде топ мүшелері постерлерін қорғайды. Қорғау уақыты әр топқа 1,5 минут.




















    Сәйкестендіруді орындайды.






    Топтар парақтарын ауыстырып, бір-бірін «Бағдаршам»әдісі бойынша бағалайды.




    Тақтадағы дұрыс жауаппен тексереді.

    Дұрыс болса +

    Қате болса –












    Слайд
























    Слайд

    10 мин

























    3 мин


















    5 мин


























    «Сақина салу» ойыны

    1 топтан ортаға оқушы шығып есептің шартын оқып,есепті бастайды. Есептің келесі шартын орындау үшін 2 топтағы алақанын қапсыра, қолын созып отырған ойыншыларға сақина тастай бастайды. Сақина кімге тастайтыны оның еркінде, кімнің алақанына салып жібергенін білдірмеу керек. Сақина тастап болған соң ортаға келіп «сақинамды берші» — деп дауыстайды. Осы сәтте сақина алған ойыншы қасындағыларға білдірмей «менде» деп орынан атып тұрады да есептің келесі шартын орындайды

    Тапсырма 1

    Бір қорапта 3 кг конфет бар, ал екінші қорапта одан 2 кг артық.Екі қорапта барлығы неше килограмм конфет бар?






    Сергіту сәті: «Доп» әдісі арқылы жүргізіледі


    Оқулықпен жұмыс / тақтамен жұмыс

    № 468

    Шешуі:

    1 секунд- 4

    2 секунд- 4 = 10

    3 секунд-

    4 секунд-

    5 секунд- + =29


    Құдықтың тереңдігі: 4 29

    = 81


    Жауабы құдықтың тереңдігі



    Шәйнек пен кесені сәйкестендіру

    Сабақты қорытындылау


    Тапсырма









    Жеке тапсырма


    «Торт тілігі»

    Тапсырма-Тәтті
















    Дескриптор:

    -есептің шартын құрастырады;

    -есеп шартына сәйкес санды теңдік құрастырады;

    -санды теңдіктің мәнін есептейді;

    -жауабын жазады;

    Шешуі:

    І-қорапта-3 кг конфет

    ІІ- қорапта-2 кг конфет артық

    Барлығы-? конфет

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    12.11.2023
    249
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Надырова Назерке Қайратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации