Материалдар / Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту. ҚМЖ 5 сынып матем 2 тоқсан

Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту. ҚМЖ 5 сынып матем 2 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 5 сынып матем 2 тоқсан. Оқу мақсаттары: 5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау; Сабақ мақсаты: • аралас сандарды қосу және азайту ережесін қолданып мәтіндік есептерді шешу.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Таныстым:

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту

Бөлім:

5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

29.11.2023ж

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты

  • аралас сандарды қосу және азайту ережесін қолданып мәтіндік есептерді шешу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылардың назарын жинақтау;

  • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

  • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау

Үй тапсырмасын тексеру.

Жинақтала

ды, сабаққа ынталанады



Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

6 сынып оқулығы. 2-бөлім

Сабақтың ортасы

Өткен сабақты пысықтау.

Тапсырмалар орындау.

1. AB кесіндісін C нүктесі СВ = 4 см және

AC = 5 см екі бөлікке бөледі. AB кесіндісінің ұзындығын анықта. Жауапты бөлшек бөлігі қысқартылмайтын аралас сан түрінде жаз.

2. Қоймаға екі жүк көлігімен алма әкелінді. Бірінші көлікте 8 т, ал екінші көлікте бірінші көліктен 2 т кем алма бар. Екінші көлікпен неше тонна алма әкелінгенін тап. Жауапты бөлшек бөлігі қысқартылмайтын аралас сан түрінде жаз.

3. Тіктөртбұрыш пішіндес бақшаның ұзындығы

95 м, ал ені ұзындығынан 17 м кіші болса, бақшаны қоршау үшін неше метр шарбақ қажет екенін анықта. Жауапты бөлшек бөлігі қысқартылмайтын аралас сан түрінде жаз.

4. Екі шахматшы екі партия ойын ойнады. Бірінші партия  3 сағатқа жалғасты, ал екінші партия бірінші партиядан 1 сағатқа ерте бітті. Шахматшылар екі партияны неше сағатта бітірді?


5. Құдыққа лақтырылған тас бірінші секундта 4 м, ал келесі әрбір секундта алдыңғыдан  2 м артық түсті. Егер тас су бетіне 4 секундта жетсе, құдықтың тереңдігін анықта.


Қосымша тапсырма:

1) Тіктөртбұрыш пішіндес бақшаның ұзындығы 50 м, ал ені ұзындығынан 7 м кіші болса, бақшаны қоршау үшін неше метр шарбақ қажет екенін анықта. Жауапты бөлшек бөлігі қысқартылмайтын аралас сан түрінде жаз.

2) Мұнай өңдеу зауыты үш күнде  24 т мұнай өңдеді. Бірінші және екінші күндері 17 т, ал бірінші және үшінші күндері 15 т мұнай өңдегені белгілі болса, бірінші күні неше тонна мұнай өңдегенін анықта. Жауапты бөлшек бөлігі қысқартылмайтын аралас сан түрінде жаз.

Дескриптор:

- есептің шартына сәйкес санды өрнек құрастырады

- ең кіші ортақ еселігін табады

- ортақ бөлімге келтіреді

- бүтін бөлігін (азайтады) қосады

- бөлшек бөлігін (азайтады)қосады

- аралас сан түрінде жазады

- қажет болса қысқарту орындайды

- дұрыс жауабын табады

- ережеге сүйене отырып талдайды

Алдыңғы сабақта алған білімдерін жетілдіреді.

Мысалдарды жазады.




Оқушылар өз беттерінше отырып берілген тапсырмаларды орындайды.

Нәтижесін тақтаға жазады.




Тез орындап болған оқушыларға қосымша тапсырмалар беріледі.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»





1-10 баллдық жүйеде бағаланады.













Дұрыс жауапқа 2 балл беріледі.

















































Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

есеп

Рефлексия

1. Мен сабақта ... жұмыс жасадым / Белсенді; енжарлықпен

2. Мен сабақтағы жұмысыма ... / Ризамын; риза емеспін

3. Сабақ маған ... болған сияқты / Қысқа; ұзақ

Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.


Формативті бағаланады.






















Таныстым:

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту

Бөлім:

5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

29.11.2023ж

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Аралас сандарды қосу. Аралас сандарды азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты

  • аралас сандарды қосу және азайту ережесін қолданып мәтіндік есептерді шешу.

  • аралас сандарды қосу және азайтуды орындау (ЕБҚ)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

  • оқушылардың назарын жинақтау;

  • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

  • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау

Үй тапсырмасын тексеру.

Жинақтала

ды, сабаққа ынталанады



Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»

6 сынып оқулығы. 2-бөлім

Сабақтың ортасы

Өткен сабақты пысықтау.

Тапсырмалар орындау.

1. AB кесіндісін C нүктесі СВ = 4 см және

AC = 5 см екі бөлікке бөледі. AB кесіндісінің ұзындығын анықта. Жауапты бөлшек бөлігі қысқартылмайтын аралас сан түрінде жаз.

2. Қоймаға екі жүк көлігімен алма әкелінді. Бірінші көлікте 8 т, ал екінші көлікте бірінші көліктен 2 т кем алма бар. Екінші көлікпен неше тонна алма әкелінгенін тап. Жауапты бөлшек бөлігі қысқартылмайтын аралас сан түрінде жаз.

3. Тіктөртбұрыш пішіндес бақшаның ұзындығы

95 м, ал ені ұзындығынан 17 м кіші болса, бақшаны қоршау үшін неше метр шарбақ қажет екенін анықта. Жауапты бөлшек бөлігі қысқартылмайтын аралас сан түрінде жаз.

4. Екі шахматшы екі партия ойын ойнады. Бірінші партия  3 сағатқа жалғасты, ал екінші партия бірінші партиядан 1 сағатқа ерте бітті. Шахматшылар екі партияны неше сағатта бітірді?


5. Құдыққа лақтырылған тас бірінші секундта 4 м, ал келесі әрбір секундта алдыңғыдан  2 м артық түсті. Егер тас су бетіне 4 секундта жетсе, құдықтың тереңдігін анықта.


Қосымша тапсырма:

1) Тіктөртбұрыш пішіндес бақшаның ұзындығы 50 м, ал ені ұзындығынан 7

ЖИ арқылы жасау
29 Қараша 2023
285
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі