Сабақтың
басы
|
-
Ұйымдастыру кезеңі.
-
оқушылардың назарын жинақтау;
-
оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын
анықтау.
-
оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін
нәтижелерді анықтау
Үй тапсырмасын
тексеру.
|
Жинақтала
ды, сабаққа
ынталанады
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
6 сынып оқулығы.
2-бөлім
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен сабақты
пысықтау.
Тапсырмалар
орындау.
№1.
AB кесіндісін C нүктесі СВ = 4
см және
AC = 5 см екі бөлікке
бөледі. AB кесіндісінің ұзындығын анықта. Жауапты
бөлшек бөлігі қысқартылмайтын аралас сан түрінде
жаз.
№2.
Қоймаға екі жүк көлігімен
алма әкелінді. Бірінші көлікте 8 т, ал екінші көлікте
бірінші көліктен 2 т кем алма
бар. Екінші көлікпен неше тонна алма әкелінгенін
тап. Жауапты бөлшек бөлігі қысқартылмайтын аралас сан түрінде
жаз.
№3.
Тіктөртбұрыш пішіндес
бақшаның ұзындығы
95
м, ал ені ұзындығынан 17
м кіші болса, бақшаны қоршау үшін неше метр
шарбақ қажет екенін анықта. Жауапты бөлшек бөлігі қысқартылмайтын
аралас сан түрінде жаз.
№4.
Екі
шахматшы екі партия ойын ойнады. Бірінші партия
3 сағатқа жалғасты, ал екінші
партия бірінші партиядан 1 сағатқа ерте бітті. Шахматшылар екі партияны неше сағатта
бітірді?
№5.
Құдыққа лақтырылған тас бірінші секундта 4 м,
ал
келесі әрбір секундта алдыңғыдан
2 м артық түсті. Егер тас су бетіне 4 секундта
жетсе, құдықтың тереңдігін анықта.
Қосымша
тапсырма:
1) Тіктөртбұрыш пішіндес бақшаның ұзындығы
50 м, ал ені
ұзындығынан 7 м кіші болса, бақшаны
қоршау үшін неше метр шарбақ қажет екенін анықта. Жауапты бөлшек
бөлігі қысқартылмайтын аралас сан түрінде
жаз.
2) Мұнай өңдеу зауыты үш күнде
24 т мұнай өңдеді. Бірінші
және екінші күндері 17 т, ал бірінші және үшінші
күндері 15 т мұнай өңдегені белгілі
болса, бірінші күні неше тонна мұнай өңдегенін анықта. Жауапты
бөлшек бөлігі қысқартылмайтын аралас сан түрінде
жаз.
Дескриптор:
- есептің шартына сәйкес
санды өрнек құрастырады
- ең кіші ортақ еселігін
табады
- ортақ бөлімге
келтіреді
- бүтін бөлігін (азайтады)
қосады
- бөлшек бөлігін
(азайтады)қосады
- аралас сан түрінде
жазады
- қажет болса қысқарту
орындайды
- дұрыс жауабын
табады
- ережеге сүйене отырып
талдайды
|
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін жетілдіреді.
Мысалдарды
жазады.
Оқушылар өз беттерінше отырып
берілген тапсырмаларды орындайды.
Нәтижесін тақтаға
жазады.
Тез орындап болған оқушыларға
қосымша тапсырмалар беріледі.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
1-10 баллдық жүйеде
бағаланады.
Дұрыс жауапқа 2 балл
беріледі.
|
|