Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Аралас сандарды қосу және азайту.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
№15 мектеп-гимназиясы
Жай бөлшектерді қосу және азайту
Бөлім: |
Жай бөлшектерге амалдар қолдану |
|||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Қасқарбаева Х.Ө. |
|||||||||||||||||
Күні: 26.11.21ж. |
26.11.21 ж. |
|||||||||||||||||
Сынып: 5 «Ә» |
Қатысушылар саны: 25 |
Қатыспағандар саны: 0 |
||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Аралас сандарды қосу және азайту. |
|||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.1.2.20 аралас сандарды қосу және азайтуды орындау; |
|||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Аралас сандарды ортақ бөлімге келтіріп қосадуды және азайтуды түсінеді. Үшбұрыштың периметрін табуға есеп беру арқылы Бейбітшілік және Келісім сарайының әрбір жағы үшбұрыш болатынын мысалға келтіріп, «Қазақстан тәуелсіздігіне 30 жыл» және «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» құндылықтары арқылы патриоттық сезімдерін қалыптастыру. |
|||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
Басы 10минут Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Негізгі бөлім 30 минут Бекіту 5 минут Кері байланыс Үй тапсырмасы : |
Сәлемдесу. Түгелдеу. Топқа бөлу «Емтихан» әдісі арқылы , білім алушы емтихандағыдай өзінің қалаған билетін таңдап, билет ішіндегі сұраққа жауап беру арқылы топқа бөлінеді. 5- стөл үстінде топтардың аты жазылып тұрады. Сұрағының жауабы арқылы стөлге отырады. Мысалы: қандай бөлшек? Жауабы: Бұрыс бөлшек Топ аттары: «Натурал сан», «Жай бөлшектер», «Дұрыс бөлшек», «Бұрыс бөлшек», «Аралас сан» Үй жұмысын тексеру: № 491-жұптары -2,4,6 2) 4) 6) № 494- тақтары-1,3. 1) 3) «Ой қозғау» тәсілі Өтілген тақырыптарды еске түсіру үшін, қайталау сұрақтары қойылады:
Ширату жаттығуы топтық жұмысқа «Tarsia» моделін қолданамын.
«Джигсо-2» әдісі. Әр топтағы топ мүшесіне , 5-түрлі түске боялған қағазда сұрақтар таратады. Қызыл,жасыл,ақ,сары,көк түстер. Ол түстер топтың аттары жазылған қағаздармен бірдей. Топта отырып білім алушылар әрқайсысы өз тапсырмасын шығарады. Стоп деген жазу тақтадан көрсетілгенде тоқтайды. Содан соң мұғалім командасымен топ мүшелері сұрақ түстеріне қарай басқа таоптар ойыншыларымен ауысып,басқа топ құрады.Жаңа топта есептерін тексеріп, кімдікі дұрыс немесе дұрыс емес екенін анықтап өз-өздерін бағалайды. Содан соң өз топтарына оралады.
«Инклюзиялы» оқушыға жеке тапсырма
Топтық жұмыс : «Сәйкестік тест»
Кітаппен жұмыс : № 493 тақтары (1,3,5,7,9)
Сабақтың соңында бүгінгі тақырыпты күнделікті өмірмен және «Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігіне – 30 жыл» мен байланыстыру үшін «Бейбітшілік және келісім» сарайын мысалға ала отырып, үшбұрыштың периметрін табуға есеп беріледі. Нұрсұлтан қаласындағы пирамида іспетті түрғызылған сарай 2006 жылы 2 қыркүйекте ашылды. Оның қабырғасының ұзындығы 62 метр. Бейбітшілік және Келісім сарайының периметрін табыңдар.
Тақтаға ҚР-картасы ілінеді. ҚР- 30 жылдағы жетістіктері жайында қысқаша видеоролик көрсетіледі.
№ 493 жұптары 2,4,6,8,10
|
Билет таңдап, сұраққа жауап беру арқылы топқа отырады.
Үй жұмысын дәптерден оқиды, дұрыс жауаппен салыстырады.
сұрақтарға жауап береді
Топпен есептерді шығарады, дұрыс жауабын А3 форматты қағазға жабыстырады.
Есептерді шығарады. Тапсырма түсіне қарай жаңа топ құрады. «Бір-бірін оқыту» әдісімен балалар жаңа топта есептерін тексереді.
Орнында отырып есепті шығарады
Тапсырманы интерактив тақтада сәйкестендіреді
Тақтаға оқулықтағы есепті шығарып, есебін дескриптор арқылы талдайды
Есептейді
Білім алушылар сабақ бойы қанша Тәуелсіздік жетістіктерінің суретін жинағанын санайды стикерге өз есімдерімен ұпай санын жазып картаға іледі.
Күнделікке жазып алады |
Дескриптор: 1.Бөлімдері әртүрлі аралас сандардың айырымын табады. 2.Бүтін саннан аралас санды азайтады. 3.Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосады. «Бағдаршам» әдісімен өз-өздерін бағалайды
ҚР тәуелсіздігіне 30 жылға байланысты жетістіктер суреттері таратылады. 1.Рәміздер (Ту,Елтаңба,Әнұран); 2.Өнеркәсіптің дамуы; 3.Ата заң -Конституцияның қабылдануы 4.Астана-қаласының бекітілуі.
Бағалау дескрипторы: 1.Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды қосады; 2. Бөлімдері әртүрлі аралас сандарды азайтады. ҚР тәуелсіздігіне 30 жылға байланысты жетістіктер суреттері таратылады.
ҚР тәуелсіздігіне 30 жылға байланысты жетістіктер суреттері таратылады.
Бағалау дескрипторы: 1.Бөлімдері әр-түрлі аралас сандарды азайтады; 2.Бөлімдері бірдей аралас сандарды қосады.
ҚР тәуелсіздігіне 30 жылға байланысты жетістіктер суреттері таратылады.
Мұғалімнің шолуы арқылы бағаланады Дұрыс жауапқа ҚР тәуелсіздігіне 30 жылға байланысты жетістіктер суреттері таратылады.
Бағалау дескрипторы: 1. P =3*a формуласын біледі; 2.Үшбұрыштың периметр формуласын пайдаланады.; ҚР тәуелсіздігіне 30 жылға байланысты жетістіктер суреттері таратылады.
7-8 сурет – Нұрсұлтан қаласына 6-5 сурет – Алматы қаласына 3-4 сурет – Онтүстік Қазақстан облысына
|
Математика, 5-сынып, 1-бөлім, А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова, 2017ж.
http://www.mrbartonmaths.com/images/rich7b.jpg
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B0%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B0
Математика, 5-сынып, 1-бөлім, А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер, З.Ә.Жұмағұлова, 2017ж. https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8B_%D0%B1%D0%B5%D1%82
https://youtu.be/EauQhYuoHeY
Математика, 5-сынып, 1-бөлім, А.Е.Әбілқасымова, Т.П.Кучер,З.Ә.Жұмағұлова, 2017ж.
|