«Арам мен адал, обал мен сауап – ұлтымыздың ұстанымы»

Тақырып бойынша 28 материал табылды

«Арам мен адал, обал мен сауап – ұлтымыздың ұстанымы»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға адалдық, әділеттілік, обал мен сауап ұғымдарын түсіндіру; Жақсы мен жаманды ажырату қабілетін дамыту;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар №19

Сынып тәрбиешісі:

Коскараева Ажар

Күні:

27.01.2025ж

Сынып: 9 «А»

Қатысушылар саны: 25

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)

«Арам мен адал, обал мен сауап – ұлтымыздың ұстанымы»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

«Жасөспірім және еңбек қатынастары»

Сабақтың мақсаты:

 Оқушыларға адалдық, әділеттілік, обал мен сауап ұғымдарын түсіндіру;

Жақсы мен жаманды ажырату қабілетін дамыту;

Құндылықтарды дарыту.

Ұлттық құндылықтарды құрметтеуге, әділетті болуға тәрбиелеу.

Үлестірмелі материалдар

Слайдтар

Апта дәйексөзі:

Әділет жолы-адал жол.

Сабақтың барысы:



Сабақтың кезеңі / уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (5мин)


І.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Психологиялық жағымды ахуал туғызу

Мақсаты:

Оқушылар мұғаліммен сәлемдесіп,түгенделеді. Сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тақырыпқа байланысты слайдтар, басқа пәндермен байланыстыру.


Сабақ басы (10 мин)










Обал мен сауап мағынасы жағынан бір - бірінен ұқсас ұғымдар. Обал жақсы нәрсенің қадірін біл, болмаса түбінде оның зардабын тартасың деген мағынаны білдіреді екен. Сауап деген - адамға жақсылық жасау, табиғатқа қамқорлық көрсету, жақсы іс істеу деген мағынаны білдіреді.
Мысалы: Мына өздеріңіз отырған парта әдемі ма, таза м
а? Ал мына күнделікті сабақта пайдаланып жүрген оқулығыңды жыртып лас ұстадың, келесі жылы пайдалануға келмей қалады, өздеріңнің іні, сіңлілерің алғысы келмей ренжиді, жаз айларында қораға салған құстың ұясын бұзып тастаймыз, біз қандай іс әрекет жасадық. Мінекей оқушылар партаны сызып, кітапты жыртып ұстағандарымыз, құстың ұясын бұзғанымыз обал іске жатады екен. Парта, кітап еңбекпен жасалып келді, біз білмегендіктен обал іс істедік. Алдағы уақытта бұндай жаман істерден аулақ болайық. Сауап іс дегеніміз жақсылық жасау дедік яғни далада бір кішкентай бала жылап тұр, сол баланы үйіне кіргізіп анасына табыс еттің сауап іске жатады. Аулада құстың ұясынан балапаны түсіп қалыпты, оны мысық жегелі жатыр еді сен барып көтеріп алып ұясына салдың. Сен сауап іс істедің. Алдағы уақытта обал мен сауаптың айырмашылығын ажырата білетін болдық.





Тақырып бойынша оқушы өз ойларымен бөліседі,ортаға салады.



















Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді




Интерактивті тақта



























Бейнеролик


Ортасы (20 мин)


















Мақал-мәтелдер:

«Адалдық – адамдық белгісі».

«Обал мен сауапты білмеген оңбас».

Мысалдар талдау:

Адал еңбектің артықшылығы туралы әңгіме.

Обал мен ысырапты болдырмаудың жолдары.

Талқылау:

«Қазіргі қоғамда адалдық пен әділеттілік маңызды ма?»

Оқушылардың өз өмірінен немесе айналасынан мысалдар келтіруі.

Топтық жұмыс:

Сыныпты екі топқа бөліп, әр топқа сұрақ беру:

Бірінші топ: «Обалдан сақтану үшін не істеу керек?»

Екінші топ: «Адалдықтың қоғамға пайдасы қандай?»





Бірлесіп жұмыс жасайды















Кері байланыс жасайды










Слайд















ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, сабаққа белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Соңы

(10 мин)

Қауіпсіздік сабағы.

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

«Жасөспірім және еңбек қатынастары».

Сабақты қорытындылау.

Адал өмір сүру мен обал-сауапты сақтау – қоғамдағы тәртіп пен үйлесімділіктің негізі.

Үй тапсырмасы:Арам мен адалдыққа туралы мақал-мәтел оқу.









Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

1.https://youtu.be/UemLbhBjDLg?si=XBSTt5oEB2ZKY9uA

2.https://drive.google.com/file/d/1LfkYbutUBJZz-Z8Pfl0YWH39FaQWGEKI/view

3.https://drive.google.com/file/d/1kCDJjSxctHcbpmyKdpYhADL0AAplMIL4/view



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.03.2025
582
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі